فلاپ درب اچ سی کراس

شناسه محصول: DTP-H30cross-0629
در انبار
عملکرد فلاپ درب جلو راست اچ سی کراس و فلاپ درب جلو چپ اچ سی کراس را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. فلاپ درب عقب راست اچ سی کراس و فلاپ درب عقب چپ اچ سی کراس اصلی و متعلقات بدنه دانگ فنگ همچون رکاب چپ و راست اچ سی کراس، چراغ جلو اچ سی کراس، سپر عقب و جلو اچ سی کراس اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت فلاپ درب اچ سی کراس (h30 cross) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی ایساکویی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

فلاپ درب جلو عقب H30 cross اصلی

همان طور که مشخص است از فلاپ درب جلو و عقب اچ سی کراس (H30 Cross) برای مونتاژ درب خودرو و به عنوان پانل تزئینی بیرونی درب خودرو استفاده می شود. فلاپ درب در مجموعه فروشگاهی چیران یدک شامل موارد زیر است. تمامی زه بدنه یا فلاپ های موجود با جنس عالی و با کیفیت شرکتی از کشور سازنده چین وارد می شود.

  1. فلاپ درب جلو راست اچ سی کراس (فلاپ درب جلو سمت شاگرد)
  2. فلاپ درب جلو چپ اچ سی کراس (فلاپ درب جلو سمت راننده)
  3. فلاپ درب عقب راست اچ سی کراس (فلاپ درب عقب سمت شاگرد)
  4. فلاپ درب عقب چپ اچ سی کراس (فلاپ درب عقب سمت راننده)

در این مقاله به معرفی فلاپ درب سمت چپ و راست دانگ فنگ hc کراس می پردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری فلاپ فابریک درب h30 کراس را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به فلاپ درب ام وی ام ایکس22 پرو و فلاپ درب هایما اس 5 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید زه درب جلو و عقب HC کراس را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت فلاپ درب چپ راست اچ سی کراس

برای خرید یا اطلاع از قیمت فلاپ درب سمت شاگرد و راننده اچ سی کراس اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات دانگ فنگ مدل اچ سی کراس مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی ایران خودرو (ایساکویی) یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی اچ سی کراس با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره تعمیر زه درب جلو چپ راست اچ سی کراس و زه درب عقب چپ راست اچ سی کراس (hc cross) درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

دانگ فنگ

مدل

دانگ فنگ H30 کراس

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “فلاپ درب اچ سی کراس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم