باک بنزین اچ سی کراس

شناسه محصول: GT-H30cross-0422
در انبار
وظایف باک بنزین اچ سی کراس را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. مخزن بنزین دانگ فنگ اچ سی کراس اصلی و متعلقات موتوری و بدنه آن همچون قرقری فرمان اچ سی کراس، میل موجگیر اچ سی کراس، سپر عقب و جلو اچ سی کراس اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت باک بنزین اچ سی کراس (h30 cross) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی ایساکویی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

حجم و ظرفیت باک بنزین اچ سی کراس (h30 cross) اصلی

ظرفیت باک بنزین یک خودرو منوط به مدل خودرو متفاوت است. حجم و ظرفیت باک بنزین اچ سی کراس (H30 Cross) 51 لیتر می باشد. اما ظرفیت باک سوخت خودروهای کوچک سدان به طور کلی حدود 35 الی 45 لیتر اعلام می گردد. در حالی که ظرفیت باک بنزین خودروهای بزرگتر از H30 کراس و شاسی بلندها ​​حدود 55 تا 75 لیتر است. (شرکت خودروسازی دانگ فنگ مدل اچ سی کراس را خودرویی نیمه سدان معرفی می کند.) این ظرفیت برای خودروهای سنگین و طویل تر می تواند به 100 لیتر برسد.

حجم باک بنزین یا مخزن سوخت (L) به اندازه گیری مقدار سوختی که یک وسیله نقلیه می تواند در خود نگهداری کند، بستگی دارد. همچنین حجم باک بنزین می تواند مسافت طی شده خودرو را تعیین می کند. به طور کلی، هرچه مخزن سوخت بزرگ تر باشد، وسیله نقلیه می تواند مسافت بیشتری را طی کند. اندازه باک بنزین به طور مستقیم با مصرف سوخت خودرو ارتباط دارد. برندها و مدل های مختلف خودرو دارای ظرفیت باک بنزین متفاوتی هستند. اما یکی از قوانینی که خودروسازان از آن پیروی می کنند این است که ظرفیت کامل باک بنزین به طور کلی باید بین حدود 500 تا 600 کیلومتر را پشتیبانی کند.

این مقاله به معرفی باک بنزین اچ سی کراس می پردازد. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری باک بنزین فابریک h30 کراس را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

چرا گاهی تفنگ نازل سوخت می پرد؟

هنگام سوخت گیری وقتی بنزین وارد باک می شود باید هوای داخل باک به بیرون بیاید. در این حالت اگر هوا از لوله سوخت گیری خارج شود قطعاً بر جریان بنزین تاثیر می گذارد. بنابراین برای حل این مشکل مهندسان یک لوله تنفسی در قسمت بالایی باک سوخت طراحی کردند. با وجود این نوع طراحی هنگام سوخت گیری، به راحتی هوا از لوله تنفس به درگاه سوخت گیری جریان می یابد.

هنگامی که باک بنزین یا همان سوخت خودرو پر است، بنزین لوله تنفس را مسدود می کند. در این زمان، مقاومت هوا در لوله سوخت ایجاد می شود و بنزین نمی تواند به آرامی به باک جریان یابد. بنابراین باک سوخت پر می شود و نازل می پرد. بنابراین پرش تفنگ نازل به معنای پر بودن بنزین در باک است و هیچ اثر نامطلوبی بر روی خودرو نخواهد داشت. اما در این حالت ظرفیت و مدت پر شدن است که توسط سازنده خودرو تعیین می شود.

 

موقعیت قرارگیری پمپ و باک بنزین اچ سی کراس

باک بنزین اچ سی کراس (H30 Cross) نیز مانند باک اکثر خودروهای خانوادگی در واقع زیر صندلی های عقب قرار می گیرد. یعنی با برداشتن صندلی ها می توان آن ها را دید. این کار برای سهولت در تعویض پمپ بنزین اچ سی کراس و بررسی وضعیت و درجه مخزن بنزین است. بنابراین وقتی بوی بنزین را در خودرو به خصوص در قسمت صندلی عقب استشمام می کنید. ابتدا صندلی را باز کنید. سپس بررسی کنید که آیا حلقه آب بندی بین پمپ بنزین و باک بنزین نشتی دارد یا خیر. همچنین مطمئن شوید که دو شاخه بنزین نشتی ندارد.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به باک بنزین فونیکس اف ایکس، باک بنزین آریزو 6 پرو و باک بنزین هایما اس 5 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید باک بنزین دانگ فنگ H30 کراس را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت باک بنزین اچ سی کراس

برای خرید یا اطلاع از قیمت مخزن بنزین اچ سی کراس اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات H30 کراس می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات دانگ فنگ مدل اچ سی کراس مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی ایساکویی یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره تعمیر ونشتی باک بنزین اچ سی کراس (hc cross) درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

دانگ فنگ

مدل

دانگ فنگ H30 کراس

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “باک بنزین اچ سی کراس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم