پنل کولر بخاری اچ سی کراس

شناسه محصول: HCP-H30cross0215
در انبار
پنل کولر بخاری اچ سی کراس یکی از قطعات اصلی در صفحه کنسول خودرو می باشد. این محصول در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) به دو صورت شرکتی و وارداتی با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت (پنل کولر بخاری h30 کراس) به صورت عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی) با ما در تماس باشید.

شرح

پنل کولر و پنل بخاری اچ سی کراس

پنل کولر بخاری اچ سی کراس (پنل کولر و پنل بخاری اچ سی کراس) به قطعه ای اطلاق می شود که در آن می توان دمای کولر و بخاری خودرو را با دکمه های کنترلی تنظیم کرد. در هر خودرو نسبت به مدل آن تعداد دکمه و نوع آن ها متفاوت خواهد بود. پنل کولر بخاری های دستی در خودروها به تدریج جای خود را به پنل کولر بخاری اتوماتیک می دهند. استفاده از کولرهای اتوماتیک هوشمندانه تر و راحت تر است. فقط باید انگشتان خود را حرکت دهید تا از لذتی که کولر به ارمغان می آورد استفاده کنید. حتی چند سیستم تهویه مطبوع خودکار پیشرفته تر نیز وجود دارد که به نظر می رسد می تواند افکار درونی ما را بخواند و دمای کابین به درستی تنظیم می شود.

چگونه از پنل کولر و پنل بخاری استفاده کنیم؟

اگر تنظیم دمای مناسب با پنل کولر بخاری برایتان مشکل است، پنل کولر بخاری اتوماتیک کار را آسان تر می کند. روی دکمه “AUTO” کلیک کنید، سپس دکمه کنترل دما را بچرخانید تا دمای مورد نیاز خود را تنظیم کنید. در مرحله بعد تهویه مطبوع اتوماتیک به طور خودکار دما، خروجی هوا، سرعت باد، گردش داخلی و خارجی و سایر عملکردها را کنترل می کند. حالا فقط کافیست به کنترل پنل تهویه مطبوع خودروی خود نگاه کنید، اگر دکمه ای به زبان انگلیسی “AUTO” وجود دارد به این معنی است که تهویه مطبوع اتوماتیک است.

به جز بارزترین تفاوت پنل کولر و پنل بخاری اتومات که همان وجود دکمه AUTO می باشد. سایر دکمه های کنترلی کولر گازی اتوماتیک اساساً مشابه کولر گازی دستی هستند. برای عملکرد دکمه های خاص می توانید مقاله مربوط به تهویه مطبوع را بخوانید.

شایان ذکر است که در حال حاضر بسیاری از مدل های بالای خودرو از صفحه های کنترل مرکزی بزرگ استفاده می کنند. ممکن است صفحه کنترل آشنای تهویه مطبوع بر روی صفحه کنترل مرکزی ادغام شود که در این صورت انجام هرگونه عملیات دقیق تر و واضح تر می شود.

 

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص پنل کولر بخاری اچ سی کراس درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

دانگ فنگ

مدل

دانگ فنگ H30 کراس

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “پنل کولر بخاری اچ سی کراس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم