زه نقره ای سپر عقب تیگو 7 پرو

شناسه محصول: RBCCT-FownixT7p-0701
در انبار
مزایا و معایب انواع جنس زه نقره ای رنگ راست و چپ سپر عقب تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. زه خام سپر عقب سمت راننده و شاگرد تیگو7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر بدنه فونیکس همچون سپر عقب بالا تیگو 7پرو، گلگیر عقب راست تیگو 7پرو، دیفیوزر سپر عقب تیگو 7پرو، گلگیر عقب چپ تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت زه وسط سپر عقب فونیکس تیگو 7 پرو (Tiggo 7 pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی مدیران خودرو با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

جنس زه سپر عقب وسط چپ راست تیگو 7 پرو اصلی

زه نقره ای سپر عقب چپ تیگو7پرو، زه نقره ای سپر عقب راست تیگو7پرو و زه نقره ای وسط سپر عقب تیگو7پرو (Tiggo 7 pro) قطعات تزیینی هستند که پایین سپر عقب نصب می شوند. دو قطعه زه استیل نقره ای رنگ در دو سمت شاگرد و سمت راننده تیگو 7 پرو قرار می گیرند. همچنین یک عدد زه استیل در پایین وسط سپر عقب تعبیه گردیده است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع جنس زه خام سپر عقب تیگو 7 پرو بپردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری زه فابریک سپر عقب تیگو 7 pro را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به زه سپر عقب آریزو 6 پرو و زه سپر عقب ام وی ام ایکس 22 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید زه سمت شاگرد و راننده سپر عقب تیگو 7 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت زه نقره ای سپر عقب تیگو 7 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت زه سپر عقب سمت شاگرد تیگو7 پرو، زه سپر عقب سمت راننده تیگو7 پرو و زه پایینی وسط سپر عقب تیگو7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی تیگو 7پرو با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره مزایای جنس شرکتی زه استیل سپر عقب تیگو 7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

کد قطعه

602000935AAAKR

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “زه نقره ای سپر عقب تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم