رینگ چرخ فونیکس FX

شناسه محصول: WR-FownixFX-0610
در انبار
مشخصات رینگ چرخ آلومینیومی فونیکس FX را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. رینگ چرخ FX اورجینال و متعلقات دیگر بدنه فونیکس همچون کاپوت فونیکس FX، شیشه جلو فونیکس FX، گلگیر جلو راست و چپ فونیکس FX، سپر جلو فونیکس FX اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت رینگ چرخ اف ایکس (Fownix FX) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی مدیران خودرو با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

رینگ چرخ آلومینیومی فونیکس FX اصلی

رینگ چرخ فونیکس fx جزئی از چرخ های خودرو است که لاستیک را در اطراف آن نصب و پشتیبانی می کند. همان طور که می دانید رینگ چرخ فونیکس اف ایکس (fownix FX) از تعدادی پره تشکیل می شود. پره ها و رینگ ممکن است یک تکه، به طور دائم متصل یا حتی گاهی دو تکه و قابل جابجایی باشند. اندازه رینگ خودرو برای استفاده بهینه و کارکرد عالی بسیار مهم است. اندازه رینگ فونیکس FX تعیین می کند که کدام تایرها را می توان روی خودرو نصب کرد.

در این مقاله به معرفی رینگ چرخ آلومینیومی فونیکس FX می پردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری رینگ فابریک چرخ فونیکس اف ایکس را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

مشخصات رینگ

کدهای مشخصات رینگ کشور چین اساساً مطابق با استانداردهای بین المللی و با استاندارد ملی GB/T3487-2005 تولید می شوند. عرض اسمی و قطر اسمی رینگ چرخ بر حسب اینچ بیان می شود. علامت اتصال (* یا -) در وسط نشان می دهد که آیا لبه یک کل است یا خیر.

به عنوان مثال: 4.50 E*16 به معنای یک رینگ یکپارچه با عرض اسمی 4.5 اینچ و کد رینگ E است.

6.5-20 به معنای لبه پهن کف چند تکه با عرض اسمی 6.5 اینچ و قطر اسمی 20 اینچ است.

کد استاندارد بین‌المللی لاستیک، بر حسب میلی متر به عنوان درصد ارتفاع بخش و نسبت ابعاد بیان می شود. سپس به دنبال آن کد نوع تایر، قطر رینگ (اینچ)، شاخص بار (کد جرم باربر مجاز)، سرعت مجاز کد بیان می شود.

به عنوان مثال: 175/70R 14 77H  که در آن 175 نشان دهنده عرض لاستیک 175 میلی متر است. 70 نشان دهنده نسبت ابعاد تایر 70٪ است. یعنی ارتفاع مقطع 70٪ عرض، قطر رینگ 14 اینچ است، شاخص بار 77 و سرعت مجاز خودرو کلاس H است.

 

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به رینگ چرخ ام وی ام ایکس 55 و رینگ چرخ تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید رینگ چرخ اورجینال فونیکس FX را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت رینگ چرخ فونیکس FX استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت رینگ آلومینیومی چرخ فونیکس fx اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل FX مراجعه کنید.

 

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی اف ایکس با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره نحوه تعمیر رینگ چرخ اف ایکس fx درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس FX

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “رینگ چرخ فونیکس FX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم