داشبورد ام وی ام 315

شناسه محصول: DP-MVM315-0527
در انبار
ویژگی پوسته داشبورد خام ام وی ام 315 پلاس و قدیم را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. پوسته داشبورد رنگی mvm 315 اورجینال و متعلقات دیگر لوازم داخلی ام وی ام همچون ایربگ 315، قفل مرکزی 315، جعبه فرمان 315، کمربند ایمنی 315 و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت داشبورد ام وی ام 315 (MVM 315) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی مدیران خودرو با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

ویژگی داشبورد ام وی ام 315 اصلی

انواع اجزا و قطعات داخلی خودروی ام وی ام 315 نیو جدید پلاس در چیران یدک موجود است. پوسته داشبورد ام وی ام 315 (MVM 315) معمولاً شامل پنجره کولر، محل قرارگیری پلیر و صفحه کیلومتر می باشد. اما سازنگان و طراحان خودرو در مدل های مختلف ابزار و کاربردهای متفاوتی بر روی پنل داشبورد طراحی می کنند. مثلاً در برخی مدل های خودرو جایی برای لیوان و دستکش در نظر می گیرند. ابعاد داشبرد بزرگ است اما به دلیل استفاده از متریال مقاوم و با دوام جنس شرکتی و حتی وارداتی همانند پوسته داشبورد 315 فابریک خودرو می باشد.

 

در این مقاله به اهمیت علائم هشدار داشبورد 315 (MVM 315) جدید و نیو می پردازیم. امیدواریم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری پوسته داشبورد ام وی ام 315 را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

بازرسی های منظم و علائم هشدار دهنده اولیه

در مطالب قبل راجع به کاربرد هر یک از ابزارها و چراغ های موجود بر روی پوسته داشبورد تیگو 7 و داشبورد ام وی ام ایکس 22 پرو صحبت کردیم. حال در این جا به نگهداری و تهیه چک لیست ابزار و چراغ های پنل داشبورد ام وی ام 315 می پردازیم. نگهداری منظم و آگاهی از چراغ ها و علائم هشدار اولیه که بر روی داشبورد mvm 315 نصب گردیده است، برای حفظ عملکرد بهینه خودرو و تضمین ایمنی جاده ضروری است.

بررسی منظم نشانگرها در داشبورد رنگی ام وی ام 315 بسیار مهم است. زیرا می تواند به عنوان یک سیستم هشدار اولیه عمل کند. به عنوان مثال، علائم هشدار مربوط به مشکل در شمع خودرو نشان می دهد که احتراق خیلی زود یا خیلی دیر اتفاق می افتد. در حالی که این مشکل ممکن است لزوماً به موتور آسیب نرساند، اما قطع به یقین می تواند بر نرمی کارکرد خودرو و مصرف سوخت تأثیر بگذارد. اساساً نادیده گرفتن این علائم نه تنها بر کارایی وسیله نقلیه شما تأثیر می گذارد، بلکه بر طول عمر آن نیز اثر دارد.

شایان ذکر است که خودروسازان سنسور فشار را روی صندلی ها و کمربند ایمنی نصب می کنند. بنابراین اگر وزن مشخصی روی صندلی تشخیص دهد و همچنان کمربند ایمنی باز باشد، چراغ هشدار روشن می شود. در عین حال، وسیله نقلیه ممکن است صدای منحصر به فردی تولید کند. نادیده گرفتن این هشدارها ممکن است محیط امن درون کابین به خطر بیفتد.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص داشبورد خام و رنگی را می توانید در مقالات بعدی مربوط به داشبورد تیگو 7 و داشبورد آریزو 5 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید داشبورد مشکی ام وی ام 315 پلاس و نیو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت داشبورد فابریک ام وی ام 315 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت پوسته داشبورد خام و رنگی ام وی ام 315 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل 315 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی 315 با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری در مورد روش های تعویض پوسته رنگی داشبرد mvm 315 new plus درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

مدل

ام وی ام 315, ام وی ام 315 پلاس

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “داشبورد ام وی ام 315”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم