پلوس کامل راست تیگو 7

شناسه محصول: RAS-CheryT7-0507
در انبار
عملکرد پولوس کامل راست تیگو 7 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. پلوس کامل سمت راست تیگو 7 اورجینال و متعلقات دیگر سیستم تعلیق چری همچون میل تعادل تیگو 7، کمک فنر عقب راست تیگو 7، اکسل عقب تیگو 7، بوش مندل عقب راست تیگو 7 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت پلوس کامل سمت شاگرد چری تیگو 7 (Tiggo 7) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

ساختار پلوس کامل سمت راست تیگو 7 اصلی

پلوس کامل تیگو 7 صورت تغییرات زاویه ای، با حرکت تلسکوپی، گشتاور را منتقل می کند. از آن جایی که شفت محرک بار زیادی را منتقل می کند، ضربه می زند و با اصطکاک لغزشی و غلتشی رو برو می شود، الزامات برای شرایط روان کاری بسیار زیاد است. بیشتر خرابی هایی که در پلوس کامل راست چری تیگو 7 اتفاق می افتد، خرابی هایی است که ناشی از روانکاری ضعیف و سایش سر پلوس است. نقص اصلی سر پلوس تیگو 7 (قفس توپ داخلی) صدای غیر طبیعی هنگام چرخش (شتاب گیری) است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی پلوس کامل سمت شاگرد تیگو 7 بپردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری پلوس کامل راست تیگو7 را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

حرکت پولوس کامل یا نیم شفت تیگو7

از حرکت چرخشی برای انتقال تغییرات زاویه انتقال گشتاور استفاده می شود. از آن جایی که چرخ ها به سیستم تعلیق متصل هستند، حرکت سیستم تعلیق باعث تغییر زاویه انتقال محور انتقال می شود. برای وسایل نقلیه دیفرانسیل جلو، زاویه محور محرک هنگام چرخش از نظر مکانی متفاوت است. تغییرات در ارتفاع تعلیق همچنین باعث ایجاد حرکت تلسکوپی محور محرک می شود. چرخش با سرعت بالا نیاز به تعادل دینامیکی خوبی دارد. ترمز کردن، استارت زدن، ضربه زدن و… باعث ایجاد شوک می شود.

در حال حاضر شفت های گیربکس از پلوس کامل به صورت جفت یعنی چپ و راست استفاده می کنند. سمت بیرونی معمولاً از یک سر پلوس از نوع قفس توپ استفاده می کند. سمت داخلی معمولاً از یک محور سه پین برای انتقال گشتاور تحت شرایط تغییر زاویه فضایی استفاده می کند.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به پلوس کامل راست آریزو 5 و پلوس کامل راست ام وی ام ایکس 55 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید پلوس کامل سمت راست فابریک تیگو7 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت پلوس راست تیگو 7 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت پلوس کامل راست تیگو7 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل تیگو 7 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی تیگو 7 با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری در خصوص علل آسیب به پولوس راست چری تیگو7 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری تیگو 7

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “پلوس کامل راست تیگو 7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم