بی سی ام BCM ام وی ام 315

شناسه محصول: BCM-MVM315-0505
در انبار
وظایف بی سی ام ام وی ام 315 پلاس و قدیم را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. بی سی ام bcm 315 اورجینال و متعلقات دیگر ام وی ام همچون ایربگ 315، قفل مرکزی 315، شیشه بالابر 315، کمربند ایمنی 315 و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت بی سی ام ام وی ام 315 (BCM MVM 315) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی مدیران خودرو با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظایف بی سی ام BCM ام وی ام 315 اصلی

واحد کنترل الکترونیکی با نام اختصاری بی سی ام (BCM) برای کنترل سیستم های الکتریکی بدنه خودروی ام وی ام315 جدید و قدیم بکارگیری می شود. وظیفه مهم بی سی ام ام وی ام 315 (BCM MVM 315) یا کنترلر بدنه، ساده سازی و کاهش عملیات دستی سرنشینان است. الکتریکی کردن این عملیات باعث ایجاد آرامش و عدم حواس پرتی برای سرنشینان به خصوص راننده می شود.

 

در این مقاله به معرفی بی سی ام315 (BCM MVM 315) جدید و نیو می پردازیم. امیدواریم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری جعبه فیوز بی سی ام mvm315 را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

چه مواردی در 315 شامل BCM می شوند؟

بی سی ام 315 جدید یا سیستم کنترل بدنه 315صندوقدار شامل ایمنی خودرو، سیستم های ارتباطی اطلاعاتی و کنترل راحتی است.

1- مواردی که باعث افزایش در ایمنی خودرو می شود شامل موارد زیر است.

ایربگ یا کیسه هوا، کمربند ایمنی و قفل مرکزی ضد سرقت درب.

2- افزایش راحتی رانندگی با خودرو شامل موارد زیر است.

تهویه مطبوع تطبیقی، کنترل صندلی و سیستم های مدیریت انرژی که نیازهای تجهیزات الکتریکی مختلف را برطرف می کنند.

3- سیستم های ارتباطی شامل موارد زیر می باشد.

پنجره های اتوماتیک، قفل برقی درب ها، آینه های بغل برقی، سقف های برقی (سانروف) و… . همچنین برای ارتباط با خارج از خودرو و هماهنگ کردن واحدهای کنترل الکترونیکی بخش های مختلف خودرو سیستم های نمایشگر یکپارچه، سیستم های اطلاعات راننده، سیستم های ناوبری، سیستم های شبکه کامپیوتری وجود دارند.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص BCM را می توانید در مقالات بعدی مربوط به بی سی ام تیگو 7 پرو و بی سی ام آریزو 5 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید بی سی ام ام وی ام 315 پلاس را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید وقیمت bcm بی سی ام 315 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت بی سی ام ام وی ام 315 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل 315 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی 315 با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری در مورد روش های تعویض بی سی ام bcm mvm 315 new plus درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

مدل

ام وی ام 315, ام وی ام 315 پلاس

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “بی سی ام BCM ام وی ام 315”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم