ایربگ راننده ام وی ام 315

شناسه محصول: LAB-MVM315-0408
در انبار
اثر ایربگ سمت چپ ام وی ام 315 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. ایربگ فرمان ام وی ام 315 نیو و قدیم اورجینال و متعلقات دیگر خودروی ام وی ام همچون سپر جلو 315، غربیلک فرمان 315، داشبورد 315، سردنده 315، قرقری فرمان 315 و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت ایربگ راننده ام وی ام 315 (MVM 315) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی مدیران خودرو با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

اثر ایربگ سمت راننده ام وی ام 315 اصلی

کیسه هوا یا ایربگ راننده ام وی ام 315 (MVM 315) دستگاه های چشم نواز با تکنولوژی بالا در خودروهای مدرن مثل 315 نیو و قدیم هستند. فرمان اتومبیل مجهز به کیسه هوا معمولاً با یک فرمان معمولی تفاوتی ندارد. با این حال هنگامی که یک برخورد شدید در قسمت جلویی خودرو رخ می دهد، کیسه هوا فوراً از فرمان خارج می شود. در این حالت ایربگ فرمان ام وی ام 315 بین خودرو و راننده قرار می گیرد. ایربگ سمت چپ ام وی ام 315 باعث جلوگیری از برخورد سر و سینه رانندگان با جسم سختی مانند فرمان یا داشبورد می شود.

در این مقاله به معرفی ایربگ فرمان ام وی ام 315 (MVM 315) می پردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری ایربگ فابریک راننده ام وی ام 315 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص ایربگ سمت چپ را می توانید در مقالات بعدی مربوط به ایربگ راننده ام وی ام x22 پرو، ایربگ راننده آریزو 6 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید ایربگ سمت چپ ام وی ام 315 نیو و قدیم را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت ایربگ راننده ام وی ام 315 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت ایربگ فرمان ام وی ام 315 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات 315 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل 315 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره چگونگی عمل ایربگ راننده mvm 315 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

مدل

ام وی ام 315, ام وی ام 315 پلاس

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “ایربگ راننده ام وی ام 315”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم