ایربگ سرنشین ام وی ام X22 پرو

شناسه محصول: RAB-MVMX22P-0407
در انبار
وظیفه ایربگ سمت سرنشین جلو ام وی ام x22 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. ایربگ راست ام وی ام x22 pro اورجینال و متعلقات دیگر خودروی ام وی ام همچون سپر جلو x22 پرو، غربیلک فرمان x22 پرو، داشبورد x22 پرو، سردنده x22 پرو، قرقری فرمان x22 پرو و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت ایربگ سرنشین ام وی ام ایکس22 پرو (MVM X22 Pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

معرفی ایربگ سرنشین جلو ام وی ام X22 pro اصلی

ایربگ سرنشین جلو x22 پرو (MVM X22 pro) به طور کلی بر روی داشبورد نصب می شود. وظیفه ایربگ سمت راست x22 پرو ایمنی سرنشینان در هنگام برخورد یا غلتیدن خودرو می باشد. در صورت بروز تصادف و تغییر شکل بدنه خودرو ناشی از ضربه، ایربگ سرنشین ایکس 22 پرو حرکت اندام فوقانی بدن و توانایی فرار را تضمین می کند.

در این مقاله به تاریخ پیدایش ایربگ داشبورد ام وی ام ایکس22 پرو می پردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری ایربگ فابریک سرنشین ام وی ام x22 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

سیستم امنیتی ایربگ های خودرو

همان طور که اهمیت ایمنی غیرفعال کل وسیله نقلیه بیشتر و بیشتر می شود، بیش از 30 کیسه هوا در خودروهای لوکس وجود دارد. ایربگ ها شامل دو کیسه هوای لوله ای در جلو برای گردن و زانوها و حتی در دو طرف سقف هستند.

هنگامی که تصادف اتفاق می افتد، ایربگ سقف می تواند به طور موثر نیروی رو به پایین از بالای سقف خودرو را کاهش دهد. این ایربگ می تواند به طور موثری از سر و گردن مسافران محافظت کند. ایربگ یا کیسه هوای زانو در صندلی راننده جلو قرار می گیرد. پس از باز شدن، می تواند به طور موثری از کمر و اندام های تحتانی سرنشینان عقب محافظت کند. در نتیجه حرکت رو به جلو را در اثر برخورد شدید از جلو کاهش می دهد.

 

تا اینجا ” سیستم امنیتی ایربگ سرنشین ام وی ام x22 Pro ” به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص ایربگ سمت راست را می توانید در مقالات بعدی مربوط به ایربگ سرنشین تیگو 7 و ایربگ سرنشین فونیکس fx بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید ایربگ سمت شاگرد ام وی ام x22 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت ایربگ سرنشین ام وی ام X22 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت ایربگ راست ام وی ام x22 pro اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات X22 pro می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل x22 pro مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری در مورد نحوه نصب ایربگ سرنشین mvm x22 pro درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

مدل

ام وی ام x22 پرو

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “ایربگ سرنشین ام وی ام X22 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم