چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر و صندوق تیگو 7

شناسه محصول: LBL-CheryT7-0406
در انبار
مشکلات چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر و روی صندوق تیگو 7 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. چراغ ترمز عقب سمت راننده تیگو 7 اورجینال و متعلقات دیگر بدنه خودروی چری همچون چراغ جلو راست و چپ تیگو 7، سپر عقب تیگو 7، دیاق سپر عقب تیگو 7 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت چراغ خطر عقب چپ چری تیگو 7 (Tiggo 7) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات چراغ خطر عقب چپ گلگیر و صندوق تیگو 7 اصلی

یک خودرو دارای سه چراغ ترمز، یک چراغ ترمز بالا و دو چراغ عقب ترمز است. اما چری مدل تیگو 7 (Tiggo 7) دارای چهار چراغ خطر جدا از هم می باشد. البته با توجه به موقعیت ما چراغ ها را به 4 دسته تقسیم می کنیم. هر کدام عبارت اند از چراغ خطر سمت راننده روی گلگیر تیگو 7، چراغ خطر سمت راننده روی صندوق تیگو 7، چراغ خطر سمت شاگرد روی گلگیر تیگو7 و چراغ خطر سمت شاگرد روی صندوق تیگو7.

در این مقاله از چیران یدک به مشکلات موجود در چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر تیگو 7 و چراغ خطر عقب چپ روی صندوق تیگو 7 می پردازیم. یعنی هر آن چه که باید در مورد چراغ ترمز سمت چپ فابریک تیگو 7 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری چراغ خطر چپ چری تیگو7 روی گلگیر و روی صندوق استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

چرا چراغ خطر عقب چپ تیگو 7 روشن نمی شود؟

امروزه تعداد خودروها بیشتر می شود و تصادفات رانندگی تقریباً هر روز دیده می شود. هنگام رانندگی متمدنانه، باید استانداردهای رانندگی ایمن را نیز رعایت کنیم و بازرسی های روزانه را برای خرابی چراغ ترمز خودرو انجام دهیم. در صورت مشاهده مشکل در نور چراغ ترمز، باید فوراً برطرف شود تا از خطرات ایمنی احتمالی هنگام رانندگی جلوگیری شود.

جدی ترین و بزرگ ترین عیب این است که چراغ خطر عقب روشن نمی شود. در این حالت رانندگی بسیار خطرناک است. هنگامی که چراغ ترمز روشن نیست، راننده وسیله نقلیه عقب نمی تواند به درستی در مورد عملکرد رانندگی وسیله نقلیه جلویی قضاوت کند. پس ممکن است منجر به برخورد از عقب شود. باید هر چه سریع تر به رفع مشکل پرداخت.

علت:

  1. آسیب در سوئیچ ترمز خودرو
  2. تماس ضعیف بین مدار چراغ ترمز خودرو و سنسور
  3. فرسایش لامپ ترمز خودرو
  4. نقص بیمه خط سیستم خودرو

راه حل:

بررسی کنید که آیا در دو سیم سوئیچ ترمز خودرو برق وجود دارد یا خیر و با پای خود پدال ترمز را فشار دهید.

  1. اگر فقط یک سیم برق داشته باشد، به این معنی است که سوئیچ ترمز خراب است. در این حالت تعویض کلید ترمز می تواند مشکل را حل کند.
  2. اگر هر دو سیم برق ندارند، به این معنی است که فیوز ترمز خراب است. در این حالت فیوز ترمز را تعویض کنید.
  3. اگر هر دو سیم دارای برق هستند، معمولاً لامپ سوخته است، یا ممکن است در جایی مشکل سیم کشی وجود داشته باشد (احتمال کمتر).

توجه: هنگام فشار دادن موقعیت ترمز اگر برق باشد چراغ ترمز بالا روشن می شود. می توانید از این طریق قضاوت کنید که آیا دو سیم برق دارند یا خیر. اگر روشن نشد، می توانید مستقیماً سوئیچ ترمز و فیوز را بررسی کنید.

یادآوری: توصیه می‌شود صاحبان خودرو هنگام نیم سوز شدن لامپ های ترمز، برای جلوگیری از قرارگیری در موقعیت بالا به خرید چراغ خطر عقب اقدام نمایند. تعویض چراغ خطر چپ تیگو 7 کار پیچیده ای نیست و می تواند توسط مالک خودرو در مواقع اضطراری انجام شود.

 

خب حالا

تا این جای کار «مشکل روشن نشدن چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر و صندوق تیگو 7» به شما معرفی شد. ادامه مطالب را می توانید در مقاله بعدی مربوط به خطر عقب راست آریزو 6 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید چراغ ترمز عقب چپ اصلی و اورجینال تیگو 7 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت چراغ خطر عقب چپ تیگو 7 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت چراغ ترمز روی گلگیر سمت چپ تیگو 7 و قیمت چراغ ترمز روی صندوق سمت چپ تیگو 7 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل تیگو 7 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره انواع جنس چراغ خطر سمت چپ اصلی تیگو 7 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری تیگو 7

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “چراغ خطر عقب چپ روی گلگیر و صندوق تیگو 7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم