اویل پمپ گیربکس ام وی ام 530

شناسه محصول: TOP-MVM530-0405
در انبار
وظایف اویل پمپ گیربکس mvm 530 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. پمپ روغن گیربکس ام وی ام 530 اورجینال و متعلقات دیگر گیربکس خودروی ام وی ام همچون دیسک و صفحه کلاچ 530، پوسته گیربکس 530، بلبرینگ کلاچ 530، فلایویل 530 و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت اویل پمپ گیربکس ام وی ام 530 (MVM 530) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه اویل پمپ گیربکس ام وی ام 530 اصلی

درون گیربکس خودرو ام وی ام 530 مانند درون موتور از قطعه ای به نام اویل پمپ استفاده می شود. اویل پمپ گیربکس 530 وظیفه نگهداری از سیال یا روغن موجود در آن را دارد. لازم به ذکر است که انواع گیربکس اتوماتیک دارای انواع پمپ روغن خواهند بود. به عنوان مثال شامل پمپ های روغن دنده داخلی، پمپ های روغن روتور و پمپ های روغن پره ای می شوند. معمولاً از نوع اول اویل پمپ در گیربکس استفاده می شود.

در این مقاله به وظایف عملکردی اویل پمپ گیربکس 530 MVM می پردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری پمپ روغن گیربکس فابریک ام وی ام 530 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

مزایای خرید پمپ روغن گیربکس MVM 530 از چیران یدک

  • استخراج کارآمد مایع: امکان فرآیند استخراج روان و بدون نگرانی را فراهم می کند. یعنی به راحتی می توانید روغن تزریقی درون پمپ را با مکش یا پمپ انتقال مایع استخراج کنید.
  • کاربردهای همه کاره: اویل پمپ گیربکس ام وی ام 530 با طراحی کاربر پسند، راحتی و انعطاف پذیری را فراهم می کند. همچنین پمپ روغن گیربکس برای استفاده در انواع گیربکس های خودرو مناسب است.
  • استفاده آسان: پمپ روغن گیربکس قابل تعبیه و اجرا توسط یک نفر حرفه ای می باشد.
  • ساخت و ساز بادوام: اویل پمپ گیربکس سفارشی ما را از مواد با کیفیت بالا می سازند. بنابراین چیران یدک دوام و عملکرد طولانی مدت را برای پمپ روغن گیربکس ام وی ام 530 تضمین می کند. با اویل پمپ گیربکس قدرتمند ما، انتقال سیال را به صورت قابل اعتماد و کارآمد تجربه کنید.
  • خدمات رضایت بخش به مشتریان: اگر در حین استفاده از محصولات ما  با مشکلی مواجه شدید، لطفاً به موقع با ما تماس بگیرید. تمام سعی چیران یدک بر این است که در اسرع وقت پاسخ رضایت بخشی به شما دهد.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در این خصوص را می توانید در مقالات بعدی مربوط به اویل پمپ گیربکس آریزو 5 و اویل پمپ گیربکس ام وی ام ایکس33 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید اویل پمپ گیربکس mvm 530 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت اویل پمپ گیربکس ام وی ام 530 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت اویل پمپ گیربکس mvm 530 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات 530 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل 530 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری در خصوص مقایسه جنس اویل پمپ گیربکس mvm 530 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

مدل

ام وی ام 530 دنده ای

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “اویل پمپ گیربکس ام وی ام 530”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم