چراغ جلو راست آریزو 5 اسپرت FL و چراغ جلو چپ آریزو 5 اسپرت FL

شناسه محصول: HL-MVMA5SFL-0329
در انبار
مراحل تعویض چراغ جلو چپ و راست آریزو 5 اسپرت fl را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. چراغ جلو فابریک اریزو 5s اورجینال و متعلقات دیگر خودروی ام وی ام همچون سپر جلو آریزو 5 اسپرت، جلو پنجره آریزو 5 اسپرت، دیلایت آریزو 5 اسپرت، کاپوت آریزو 5 اسپرت اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت چراغ جلو ام وی ام آریزو 5 اس اف ال (Arrizo 5s FL) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

نقش چراغ جلو چپ و راست آریزو 5 اسپرت FL اصلی

چراغ جلو چپ آریزو 5 اسپرت FL و چراغ جلو راست آریزو 5 اسپورت FL مانند دیگر چراغ های خودرو مهم است. حتی شاید اهمیت چراغ های جلو از بقیه بیشتر باشد. از نظر شکل و ظاهر چراغ جلو آریزو 5S مانند چراغ جلو چری اریزو5 می باشد. این ویژگی از چراغ جلو چپ و راست آریزو 5 اف ال (Arrizo 5T FL) باعث می شود تا در صورت نیاز به تعمیر، راحت تر قطعه مورد نظر را پیدا کرد.

در این مقاله قصد داریم به مراحل تعویض چراغ جلو چپ و راست آریزو 5s اسپورت بپردازیم. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه هدلایت فابریک آریزو 5 اسپرت fl بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری چراغ جلو آریزو 5 اف ال استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

مراحل اصلاح و ارتقاء چراغ جلو آریزو 5 fl

هنگامی که حس کنید نور چراغ جلو چپ اریزو 5 اف ال و چراغ جلو راست اریزو 5 اف ال دیگر مانند قبل نیست. یعنی شدت روشنایی و نور چراغ های جلو کمتر است. بهتر است برای جلو گیری از حادثه در شب هرچه سریع تر به اصلاح چراغ ها بپردازید. برای انجام آن نیاز به دو مرحله زیر دارید.

مرحله اول تغییر چراغ جلو

اگر می خواهید چراغ ها را عوض کنید. ابتدا باید یاد بگیرید خوب انتخاب کنید. برای اصلاح چراغ ها، ابتدا تمام جنبه های مواد و تکنیک های چراغ های جلوی اصلاح شده شفاف را درک کنید. اگر می خواهید چراغ های خود را با هزینه به صرفه تری تغییر دهید، چراغ های جلو زنون را انتخاب کنید. یک لنز دو کانونی Hella یا Q5 با شهرت خوب در بازار انتخاب کنید. آن را با یک بالاست سری کوچک Osram یا ژاپنی + یک لامپ زنون فیلیپس یا Osram تغییر دهید.

اگر می خواهید چراغ جلو چپ و راست با روشنایی بالاتری داشته باشید. می توانید لنز دو کانونی LED را تغییر دهید. در حال حاضر،LED  به اندازه کافی بالغ نیست و دسته بندی های زیادی وجود دارد. من دو مدل لنز دو کانونی LED MISMI و لنز دو کانونی LED Liangye را به شما پیشنهاد می کنم.

مرحله دوم تغییر چراغ جلو

انتخاب جنس و نوع لنز برای اصلاح روشنایی چراغ جلو چپ و راست اریزو 5s اسپرت (Arrizo 5 S FL) کافی نیست. شما همچنین باید یک فروشگاه تعمیر چراغ را پیدا کنید که در تمام جنبه های تکنولوژی خوب باشد. بهترین تعمیرگاهی که فقط اصلاح لامپ را انجام می دهد. از آن جایی که مغازه های اصلاح لامپ زیادی وجود دارد، می توانید آن ها را به صورت آنلاین پیدا کنید. سپس بهترین را با توجه به نظرات دوستان دیگر انتخاب نمائید. بهتر است این دو مزیت را همزمان به دست آورید.

برای نوع اقتصادی می توان یک جفت لنز دو کانونی Q5 + بالاست OSRAM + لامپ زنون OSRAM 4300k را انتخاب کردم. در این حالت روشنایی پس از اصلاح حدود 4 برابر بیشتر از ماشین اصلی است. حتی روشنایی در فاصله دور و نزدیک به طور همزمان بهبود می یابد. حال دیگر برای رانندگی شب در جاده نمی هراسید.

 

تا این جای کار «چراغ جلو چپ ام وی ام اریزو 5 اسپورت و چراغ جلو راست ام وی ام اریزو 5 اسپورت» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب چراغ جلو را می توانید در مقالات بعدی مربوط به چراغ جلو چپ و راست آریزو6 و چراغ جلو چپ و راست ام وی ام 315 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید چراغ جلو اصلی و اورجینال اریزو 5 اف ال (mvm 5s) را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت چراغ جلو آریزو 5 اف ال FL استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت چراغ جلو چپ آریزو 5s و چراغ جلو راست آریزو 5 اسپورت FL اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 5 اسپورت می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل آریزو 5 اسپورت مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری برای محافظت چراغ جلو اصلی آریزو 5t اسپرت و نکات نگهداری از چراغ جلو چپ و راست اریزو 5 fl درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

اصالت

شرکتی, وارداتی

مدل

ام وی ام آریزو 5 اسپرت fl

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “چراغ جلو راست آریزو 5 اسپرت FL و چراغ جلو چپ آریزو 5 اسپرت FL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم