درب صندوق عقب ام وی ام X22 pro

شناسه محصول: TD-MVMX22P-0327
در انبار
نحوه باز کردن درب صندوق عقب ام وی ام x22 pro را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. درب عقب ام وی ام x22 پرو اورجینال و متعلقات دیگر بدنه خودروی ام وی ام همچون سپر عقب x22 پرو، فلاپ و زه سپر عقب x22 پرو، چراغ خطر عقب x22پرو، خطر عقب روی گلگیر x22 پرو، گلگیر عقب چپ و راست x22 پرو و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت درب صندوق ام وی ام ایکس22 پرو (MVM X22 Pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات درب صندوق عقب ام وی ام X22 پرو اصلی

درب صندوق عقب ام وی ام X22 pro مانند هر درب عقب دیگری عملکرد یکسان دارد. علاوه بر عملکرد اصلی آن که همان باز و بسته کردن جعبه عقب می باشد. درب صندوق عقب ام وی ام ایکس 22 پرو امکان دارد که برخی عملکردهای مخفی مانند چراغ قوه اضطراری و کلیدهای فرار نیز دارا باشد. این ویژگی ها ممکن است در مواقع اضطراری مفید باشند. بنابراین درک و آشنایی مسافران با استفاده از آن ها مهم است.

در این مقاله به روش های باز کردن درب صندوق عقب ام وی ام x22 پرو (MVM X22 pro) می پردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری درب صندوق عقب فابریک ام وی ام x22 pro استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

نحوه باز شدن درب صندوق ام وی ام ایکس 22 پرو

به طور خلاصه خودروها (چه یک مدل معمولی و چه یک مدل لوکس)، انواع روش های مناسب باز کردن درب صندوق عقب را برای رفع نیازهای مسافران مختلف ارائه می دهند. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد. نحوه باز کردن درب صندوق عقب ام وی ام ایکس 22 پرو به شرح زیر است.

  1. دکمه باز کردن قفل را پیدا کنید: اکثر ام وی ام ها دارای یک دکمه باز کردن قفل روی دستگیره درب جعبه عقب هستند. برای باز کردن درب جعبه عقب به صورت دستی در مدل ام وی ام x22 پرو، باید دکمه دستگیره روی درب عقب را فشار دهید.
  2. از روش باز کردن راه دور استفاده کنید: مدل های جدید و اتومات ام وی ام دارای ریموت یا دکمه از راه دور می باشند. برای باز کردن درب صندوق عقب (mvm x22 pro) می توانید از ریموت روی سوئیچ استفاده کنید.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص در صندوق عقب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به درب صندوق عقب ام وی ام x55، درب صندوق عقب تیگو 7 و درب صندوق آریزو 6 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید درب صندوق عقب ام وی ام X22 pro را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت درب صندوق عقب ام وی ام X22 pro استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت درب صندوق عقب ام وی ام x22 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات X22 pro می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل x22 pro مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره صافکاری درب صندوق عقب mvm x22 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

مدل

ام وی ام x22 پرو

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “درب صندوق عقب ام وی ام X22 pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم