دستگیره بیرونی درب عقب چپ و راست آریزو 6 پرو

شناسه محصول: REDH-FownixA6P-0316
در انبار
دستگیره بیرونی درب عقب آریزو 6پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. شستی و درب بازکن درب عقب چپ و راست آریزو 6 پرو اورجینال و متعلقات دیگر بدنه خودروی فونیکس همچون درب عقب چپ و راست آریزو 6پرو، مکانیزم قفل درب عقب آریزو 6پرو، براکت دستگیره درب عقب آریزو 6پرو، شیشه درب عقب آریزو 6پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت جا انگشتی و روکش دستگیره خارجی درب عقب فونیکس آریزو 6پرو (Arrizo 6 pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

دستگیره و شستی درب عقب چپ و راست آریزو 6 پرو

مجموعه دستگیره بیرونی درب عقب چپ و راست آریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) را به سه نوع زیر طبقه بندی و تقسیم می کنند.

  1. نوع زبانه ای: بدنه دستگیره بیرونی درب دسته ای از نوع فلپ که به سمت بالا بلند می شود.
  2. نوع چپ یا راست: بدنه دستگیره خارجی درب عقب به سمت راست یا چپ بلند می شود.
  3. نوع معمول و کاربردی: بدنه دستگیره بیرونی درب عقب را نگه دارید و سپس آن را به عقب بکشید. هنگامی که راننده یا هر شخص دیگری روکش درب بازکن بیرونی درب عقب را دست کاری می کند، باید انگشتان خود را در زیر یا کناره های بدنه دستگیره وارد کند یا دستگیره را از بالا یا پایین نگه دارد. با این حال اگر وسیله نقلیه به عنوان خودروی حمل و نقل باشد مانند خرید در شهر، بدنه دستگیره عمدتاً توسط یک خانم خانه دار با کیسه های خرید یا یک نوزاد اداره می شود. بنابراین کار با ست دستگیره درب معمولی دشوار است.

به عنوان مثال وقتی خانم خانه داری نوزاد یا امثال آن را با دو دست در آغوش می گیرد. باید با وارد کردن انگشتانش از بالا یا کنار دستگیره در یا به صورت مورب درب ماشین را باز کند. در وسایل نقلیه مجهز به دستگیره معمولی، موقعیتی که کودک در آن هست باید با باز شدن در تغییر کند. با توجه به مشکلات فوق، فناوری ثبت اختراع حاضر در شکل ترجیحی به دنبال ارائه یک دستگاه دستگیره درب خودرو با عملکرد بهبود یافته است.

در ادامه

در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگیره خارجی درب عقب چپ آریزو 6پرو و دستگیره خارجی درب عقب راست آریزو 6پرو بپردازیم. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری جا شستی و روکش دستگیره درب عقب فونیکس آریزو 6 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص مجموعه دستگیره درب عقب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به دستگیره درب جلو آریزو6، دستگیره درب جلو تیگو 7 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید دستگیره بیرونی و شستی درب عقب آریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت شستی و دستگیره بیرونی درب عقب آریزو 6 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت دستگیره درب عقب سمت راننده آریزو 6 پرو و دستگیره درب عقب سمت شاگرد آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره انوع جا انگشتی و درب باز کن بیرونی درب عقب چپ و راست آریزو 6 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دستگیره بیرونی درب عقب چپ و راست آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم