سپر عقب آریزو 6 پرو و سپر جلو آریزو 6 پرو

شناسه محصول: S-FownixA6P-0304
در انبار
طراحی سپر عقب آریزو6 پرو و سپر جلو اریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سپر فابریک عقب و جلو آریزو 6 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو آریزو6 پرو اصلی، چراغ عقب آریزو6 پرو اصلی، دیلایت آریزو6 پرو اصلی، کاپوت آریزو6 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت سپر فونیکس آریزو6 پرو (Arrizo 6pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

طراحی سپر عقب و جلو آریزو 6 پرو اصلی

سپر عقب و سپر جلو آریزو 6 پرو از جنس پلاستیک عالی + فوم بالش ثانویه است که یک سبک طراحی بسیار معمولی است. نقش دیاق سپر جلو اریزو 6پرو یا همان قاب متقاطع پشتیبانی از پوسته بزرگ سپر جلو است که احتمالاً آخرین راه حل است. در واقع، این نوع دیاق نباید در قسمت جلویی طراحی شود، زیرا پس از برخورد، قاب با تعداد زیادی از اجزای پشت آن تغییر شکل می دهد که هزینه نگهداری را افزایش می دهد.

فقدان عمده ساختار محافظ جلو همچنان ناشی از نواحی خالی در سمت چپ و راست دیاق سپر جلو و عقب اریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) است. اگر ضربه از سمت مایل جلوی خودرو وارد شود، بدون شک بدون جذب انرژی تبدیل به سخت ترین ناحیه ضربه می شود. اگر چه قطعات مهمی از تجهیزات وجود ندارد، تغییر شکل محفظه موتور به طور اجتناب ناپذیری تاثیر خواهد گذاشت. بسیاری از سازه های سپر جلو فونیکس آریزو 6پرو و سپر عقب فونیکس آریزو 6پرو پس از ضربه با تعمیرات اساسی درست خواهند شد.

در این جا به شما می گوییم شکل و طراحی سپر عقب آریزو 6 پرو و سپر جلو آریزو 6 پرو چگونه است. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه سپر فابریک آریزو 6پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری سپر فونیکس اریزو6پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

علت تفاوت هزینه سپر فونیکس

قیمت و هزینه سپر جلو آریزو 6 پرو به دلیل متغیر بودن نرخ دلار، ثابت نیست. حتی قیمت سپر اصلی شرکتی و سپر وارداتی نیز متفاوت است برای مشورت و جزئیات قیمتی لطفاً با نمایندگی چیران یدک تماس بگیرید. گاهی به علت حذف واسطه در خرید مستقیم قطعات از چین قیمت فروشگاه واردکننده بسیار مناسب تر از فروشگاه های پخش می باشد.

 

تا این جای کار «طراحی و تفاوت قیمت سپر آریزو 6 پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص سپر جلو و عقب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به سپر جلو و عقب هایما اس 5، سپر جلو و عقب فونیکس تیگو 8 پرو، سپر جلو و عقب اچ سی کراس بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید سپر اصلی و اورجینال اریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

 

نحوه خرید و قیمت سپر آریزو 6 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت سپر جلو آریزو 6 پرو و سپر عقب آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات فونیکس اریزو 6پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره روش باز کردن سپر اصلی و کامل اریزو6 پرو خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “سپر عقب آریزو 6 پرو و سپر جلو آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم