سپر عقب هایما S5 و سپر جلو هایما S5

شناسه محصول: S-HaimaS5-0302
در انبار
وظیفه و نحوه تعمیر سپر جلو هایما S5 و سپر عقب هایما S5 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سپر هایما اس 5 اورجینال و متعلقات دیگر خودروی هایما مدل S5 همچون چراغ جلو هایما S5، چراغ عقب هایما S5، اکسل عقب هایما S5 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت سپر عقب و جلو هایما مدل اس 5 (Haima S5) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

سپر عقب و جلو هایما اس 5 (Haima S5)

از منظر ایمنی سپر جلو و عقب هایما اس 5 (Haima S5) می تواند به عنوان یک بافر برای محافظت از بدنه خودروی در هنگام تصادف با سرعت کم عمل کند. همچنین می تواند نقش خاصی در محافظت از عابران پیاده هنگام تصادف با آن ها را ایفا کند. از نظر ظاهری، جلوه تزیینی دارد و در عین حال به بخش مهمی از تزئینات ظاهری خودرو مبدل می شود. سپر عقب هایما S5 و سپر جلو هایما S5 نیز جلوه آیرودینامیکی خاصی دارد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی سپر خام هایما S5 بپردازیم. یعنی هر آن چه که باید در مورد سپر عقب و سپر جلو هایما اس 5 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری سپر جلو و عقب هایما مدل اس5 و پلاس استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

سپر جلو و عقب هایما S5 قابل تعمیر است؟

خیلی از دوستان در هنگام تصادف با تغییر شکل سپر هایما اس 5 روبرو می شوند. مخصوصاً در مناطق پرتردد شهری، اگر دقت نکنند ممکن است فاجعه به بار بیاورد. البته بعضی از دوستان گزارش دادند که وقتی سپر تغییر شکل می دهد قابل تعمیر و بازیابی نیست. پس آیا واقعاً این طور است؟ آیا تغییر شکل سپر قابل تعمیر است؟ امروز با هم این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

در واقع تغییر شکل سپر عقب هایما اس5 و سپر جلو هایما اس5 قابل ترمیم است. با استفاده از اصل نرم شدن پلاستیک هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت، از آب داغ برای گرم کردن قسمت مقعر (قر شدن یا فرو رفتگی) استفاده می شود تا آن را به بیرون راند. اما این مرحله زمان زیادی می برد، بالاخره پلاستیک قبل از شروع به نرم شدن باید تا حدی گرم شود. البته ما می توانیم با برخی از ابزارهای تعمیر برای بازیابی همکاری کنیم تا کارایی تغییر شکل بهبود یابد. پس از این که قسمت تغییر شکل یافته به شکل اولیه خود بازیابی شد، باید از آب سرد برای خنک کردن آن استفاده شود تا نقش بازیابی انقباض را ایفا کند.

البته برای برخی از دوستان آماتور بهتر است سپر هایمای خود را برای تعمیر به تعمیرگاه خودروی اطراف تحویل دهند. بالاخره برای حل مشکل، تغییر شکل سپر کافی است. در مورد این که تعمیر سپر ماشین چقدر هزینه دارد، به طور کلی نمی توان برآوردی اعلام کرد.

در ادامه

تا این جای کار نقش و عملکرد « سپر عقب و سپر جلو هایما S5» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به سپر عقب و جلو ام وی ام ایکس 22پرو، سپر جلو و عقب هایما اس 7 و سپر جلو و عقب چری آریزو 5 اسپرت بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید سپر جلو و سپر عقب هایما اس 5 پلاس را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت سپر هایما S5 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت سپر جلو هایما S5 و سپر عقب هایما S5 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات هایما می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات هایما مدل S5 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره تعمیر سپر جلو و عقب هایما اس 5 (Haima S5) درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

هایما

مدل

هایما S5, هایما S5 پلاس

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “سپر عقب هایما S5 و سپر جلو هایما S5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم