سر اگزوز چپ و راست آریزو 6 پرو

شناسه محصول: EF-FownixA6P-0106
در انبار
انواع قاب سر اگزوز استیل راست آریزو 6 پرو و سر اگزوز استیل چپ آریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. قاب اگزوز فابریک فونیکس آریزو 6 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون فلاپ عقب آریزو 6 پرو اصلی، چراغ عقب آریزو 6 پرو اصلی، سپر عقب آریزو 6 پرو اصلی، دیفیوزر آریزو 6 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) <strong>با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت قاب سر اگزوز فونیکس آریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

نقش سر اگزوز چپ و سر اگزوز راست آریزو 6 پرو اصلی

اگزوز آریزو 6پرو (Arrizo 6 pro) در واقع برای خروج دود و هوای ناشی از احتراق در موتور خودرو بکارگیری می شود. اما مزیت های دیگری نیز دارد. اگزوز اریزو 6 پرو برای کاهش آلایندگی گازهای سمی و کاهش صدا نیز کاربرد دارد. بیشترین تاثیر این مورد از قسمت سر اگزوز آریزو 6 پرو (قاب جای اگزوز اریزو 6 پرو) می باشد.شرکت فونیکس قاب اگزوز را در دو طرف خودروی خود تعبیه می کند. بنابراین در چیران یدک ما دو نوع قاب سر اگزوز چپ آریزو 6 پرو و قاب سر اگزوز راست آریزو 6 پرو را موجود داریم.

بیایید در این جا کمی صحبت کنیم، زیرا می دانیم که طرح ها و چیدمان های مختلف اگزوز تاثیرات متفاوتی بر کارایی، فشار برگشتی و حتی صدای کل اگزوز خواهند داشت. یکی از مالکان خودرو از ما پرسید که آیا می توان مارک های اگزوز آریزو 6 پرو مختلف را با هم ترکیب کرد یا خیر؟ بگذارید این جا به شما بگوییم، این امکان وجود دارد. زیرا وقتی ما اصلاحات خودرو را انجام می دهیم، اغلب از ویژگی های مارک های مختلف برای ترکیب و تطبیق نصب استفاده می کنیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم. تاثیر اصلی اصلاحات درست در خودرو، رفع نیازهای صاحبان خودرو است.

در این مقاله از چیران یدک در مورد طبقه بندی سر اگزوز چپ آریزو 6 پرو و سر اگزوز راست آریزو 6 پرو صحبت خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قاب اگزوز فابریک اریزو 6 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری سر اگزوز استیل چپ و راست اریزو 6 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

طبقه بندی و انواع اگزوز و سر اگزوز آریزو 6 پرو

به طور کلی اگزوز به سه قسمت تقسیم می شود: بخش سر اگزوز، بخش میانی یا لوله اگزوز و بخش ابتدایی یا منیفولد اگزوز. با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی، می توان متداول ترین بخش را از این محصول همان قاب جای اگزوز آریزو 6 پرو معرفی کرد. قاب اگزوز آریزو 6 پرو باعث خروج دود و هوا از درون لوله اگزوز به طرف خارج از خودرو می شود. بخش سر اگزوز به دو دسته تقسیم می شود: درام مستقیم (درام G، درام S، درام H، درامM ) و درام سوپاپ.

اگزوز مستقیم

درک اگزوز مستقیم آسان است. به این معنی که گاز خروجی بدون هیچ مانعی تخلیه می شود و راندمان اگزوز بسیار بالا است. تفاوت درام های G ،S ،H و M این است که دارای اشکال مختلف هستند. زیرا اشکال مختلف نیز تأثیرات متفاوتی بر فشار برگشتی اگزوز خواهند داشت. اما در این جا در مورد درام M بحث و جدل وجود خواهد داشت، زیرا برخی افراد می گویند که این یک نوع تخلیه مستقیم است و برخی افراد می گویند این یک فشار برگشتی متغیر است. اما ما فکر می کنیم جزو هر دو می تواند باشد، زیرا به مارک های مختلف و مدل های محصولات از تولید کنندگان مختلف بستگی دارد. اگزوز سوپاپ یکی دیگر از محصولات بسیار محبوب در سال های اخیر است.

اگزوز سوپاپ

خروجی سوپاپ را می توان به طور فعال با کنترل از راه دور باز یا بسته کرد تا روش های مختلف اگزوز را تغییر دهد. همچنین دریچه های الکترونیکی پیشرفته تری برای تنظیم داده ها برای کنترل باز و بسته شدن سوپاپ وجود دارد. این می تواند واقعاً دریچه را تغییر دهد و به دلخواه بین دو حالت مختلف سوئیچ کند، که مصرف کنندگان نیز به خوبی از آن استقبال می کنند.

 

مزایای واقعی اگزوز سوپاپ چیست؟

به طور کلی گشتاور پایین پس از اصلاح اگزوز از بین می رود، اما اگزوز سوپاپ این مشکل را به خوبی حل می کند. در ضمن اگزوز سوپاپ با اطمینان از گشتاور کم، قدرت را در محدوده سرعت بالا نیز بهبود می بخشد. با این حال پس از تحقیقات ما هنوز دو مشکل در مورد اگزوز سوپاپ در بازار وجود دارد.

1- بستن طولانی مدت سوپاپ خروجی گاز خروجی را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است باعث آسیب موتور شود. به عبارت دیگر سوپاپ نباید برای مدت طولانی بسته شود.

2- از زمانی که اگزوز سوپاپ رایج شد، بسیاری از تولید کنندگان می خواهند آن را بسازند. بنابراین بازار اکنون پر از محصولات اگزوز سوپاپ با کیفیت های متفاوت است. ممکن است بسیاری از دارندگان خودرو در مدت زمان کوتاهی متوجه مشکل نشوند، اما در واقع هنگام نصب این اگزوزهای ضعیف، گشتاور کم خودرو به طور جدی از بین می رود.

 

تا این جای کار « انواع سر اگزوز راست آریزو 6 پرو و سر اگزوز چپ آریزو 6 پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به سر اگزوز تیگو 8 پرو و سر اگزوز  فونیکس FX و سر اگزوز تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید قاب سر اگزوز اصلی و اورجینال آریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت سر اگزوز آریزو 6 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت سر اگزوز چپ آریزو 6 پرو و سر اگزوز راست آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچ گونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره چگونگی تعویض قاب جای اگزوز استیل آریزو 6 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “سر اگزوز چپ و راست آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم