Top Rated Product

قاب دور چراغ جلو راست و چپ فونیکس FX

شناسه محصول: HLF-FownixFX-1206
در انبار
(2 بررسی مشتری)
نقش قاب دور چراغ جلو راست فونیکس FX و قاب دور چراغ جلو چپ فونیکس FX را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. فریم دور چراغ فابریک فونیکس FX اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو FX اصلی، چراغ عقب FX اصلی، دیلایت FX اصلی، کاپوت FX اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت قاب چراغ جلو فونیکس اف ایکس (Fownix FX) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

نقش قاب دور چراغ جلو فونیکس FX اصلی چیست؟

قاب دور چراغ فونیکس FX جزئی از مجموعه چراغ جلو خودرو است. قاب چراغ جلو فونیکس FX دارای خطوط براق می باشد و ظاهر چراغ جلو را کامل می کند. فریم دور چراغ برای مطابقت با بدنه دارای رنگ های متنوعی می باشد. هدف اصلی قاب دور چراغ جلو فونیکس اف ایکس (Fownix FX) آب بندی بیشتر چراغ جلو است. ویژگی ساخت این محصول باید نصب آسان و جلوگیری از ورود آب به درون چراغ باشد. دارندگان خودروی فونیکس اف ایکس باید دقت کنند که قاب دور چراغ فونیکس fx را انتخاب نمایند که با چراغ جلو سازگارتر است.

برای جلوگیری از تعویض کامل چراغ جلو می توان فقط فریم دور آن را تعویض کرد. تعویض جداگانه قاب دور چراغ جلو فونیکس FX باعث می شود که صاحب خودرو هزینه کمتری را بپردازد. در حالی که در بعضی از خودروها نمی توان فریم دور چراغ را به طور مستقل جدا کرد و باید مجموعه چراغ جلو به طور کامل تعویض شود. برای این موارد هنگام آسیب جزئی به چراغ جلو هزینه هنگفتی به صاحب خودرو وارد می شود.

در این مقاله از چیران یدک در مورد مجموعه چراغ های جلو و شکل چشم نواز قاب دور چراغ فونیکس اف ایکس صحبت خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قاب فابریک چراغ جلو فونیکس FX بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری قاب دور چراغ فونیکس FX استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

مجموعه چراغ های جلوی خودرو

مجموعه چراغ های جلو شامل چراغ نور بالا، چراغ نور پایین، چراغ های راهنما، چراغ های مه شکن و چراغ های روشنایی در روز (دیلایت) هستند. منابع نور چراغ های جلو از هالوژن و زنون فعلی به منابع نور LED، ماتریسی و لیزری تبدیل گشتند. شکل قطعات به سمت نوارهای نازک و قطعات حلقه ای شکل در حال توسعه است.

 

شکل چشم نواز قاب دور چراغ جلو فونیکس Fx

با تغییر منابع نوری و پیشرفت آن ها به سوی نورهای لیزری، چالش های بیشتری را برای قالب های چراغ جلو ایجاد می کند. لنزی های چراغ جلو در دو رنگ در حال توسعه هستند و شکاف قالب ها روز به روز رایج تر و بزرگ تر می شوند. نوارهای نازک و شکل های حلقه ای شکل محصول منجر به سیستم های پیچیده ریختن قالب می شود که معمولاً از چندین دروازه و شیرهای متوالی استفاده می شود. برای اطمینان از نیازهای نوری محصول، قالب های لوله های سبک، قالب های قطعات با دیواره ضخیم، هسته های الکتروفرمینگ و فناوری برش الماس بیشتر و بیشتر می شود.

تجربه ما در واردات فریم دور چراغ فونیکس اف ایکس

شرکت واردکننده چیران یدک سال ها تجربه صنعتی غنی در واردات قالب دور چراغ جلو فونیکس fx و قالب های هدلایت دارد. محصولات شرکتی و وارداتی به طور گسترده در مدل های مختلف محبوب در بازار توسط چیران یدک توزیع می شوند. ما با ویژگی های محصول مورد نیاز و مشکلات قطعات مختلف چراغ جلو فونیکس اف ایکس آشنا هستیم. استانداردهای طراحی می توانند به شکلی انعطاف پذیر به توسعه قالب های مختلف قطعات چراغ جلو پاسخ دهند.

 

تا این جای کار « ساختار قاب دور چراغ جلو راست فونیکس اف ایکس و قاب دور چراغ جلو چپ فونیکس اف ایکس » به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به قاب دور چراغ جلو تیگو 8 پرو و قاب دور چراغ جلو آریزو 6 پرو و قاب دور چراغ جلو تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید قاب دور چراغ اصلی و اورجینال فونیکس FX را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت قاب دور چراغ جلو فونیکس FX استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت قاب چراغ چپ فونیکس FX و قاب چراغ راست فونیکس FX اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات FX می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل FX مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره نحوه نصب و باز کردن فریم دور چراغ جلو اف ایکس درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس FX

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

2 reviews for قاب دور چراغ جلو راست و چپ فونیکس FX

  1. محمد نیستانی

    من قاب دور چراغ چپ اف ایکس خریدم، اولش که تماس گرفتم قیمتتونو گفتین باور نمیکردم تا اینکه حضوری اومدم پاساژ سپهر و ازتون خرید کردم. کیفیت جنستونو تایید میکنم👌

    • chiranyadak

      درود برشما دوست عزیز خداروشکر که راضی بودین

  2. کارگر

    چه جالب منم دقیقا اول قیمتو باور نمیکردم چون قیمت های نجومی از فریم چراغ جلو داشتم، اقای مهدیان بسیار خوش برخورد و منصف هستن.

    • chiranyadak

      درود برشما
      بسیار خرسندیم از رضایت شما

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم