جلو پنجره ام وی ام X22

شناسه محصول: G-MVMX22-1112
در انبار
وظیفه جلو پنجره ام وی ام X22 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. جلو پنجره فابریک ام وی ام X22 اورجینال و متعلقات دیگر خودروی mvm همچون چراغ جلو X22، سپر جلو X22، دیلایت X22، کاپوت X22، دیفیوزر زیر سپر عقب X22 و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه  موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت جلو پنجره ام وی ام ایکس 22 (mvm x22) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات جلو پنجره ام وی ام X22 اصلی

جلو پنجره ام وی ام X22 یا توری مشبک همان قطعه ای است که روی سپر جلو نصب می شود. در حال حاضر بیشترین کاربرد جلو پنجره ایکس 22 (MVM X22) زیبایی ظاهری می باشد. وظیفه اصلی جلو پنجره برای خودروهایی با موتور احتراق کمک به کاهش دمای موتور بود. در حالی که کم کم با روی کار آمدن خودروی برقی این وظیفه کم رنگ تر از قبل شد.

 

چیران یدک در این مقاله به “نورپردازی در جلو پنجره ام وی ام x22 و آینده آن” می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه جلو پنجره فابریک ام وی ام x22 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری جلو پنجره mvm x22 را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

نورپردازی در جلو پنجره

معماری جدید وسایل نقلیه الکتریکی به طراحان اجازه می دهد تا جرقه های خلاقانه تری را آزاد کنند. برای مثال، طراحی چراغ های جلو باعث می شود وسایل نقلیه برقی درخشان تر و شخصی تر شوند. بدون موتور احتراق داخلی که به طور مداوم گرما تولید می کند، مکان قرارگیری منبع نور در جلوی خودرو دیگر چندان محدود نیست. استیو لیتل، رئیس هلا آمریکا، معتقد است که در عصر خودروهای الکتریکی، ظهور چراغ های LED بسیار کارآمد، عناصر طراحی جدیدی را برای طراحان به ارمغان آورده است.

اکنون که خودروهای برقی به جلو پنجره نیاز ندارند، فضای بیشتری وجود دارد. می توانیم فضای بیشتری را برای چراغ های جلو بگذاریم یا چراغ‌ های LED بیشتری اضافه کنیم تا یک خودرو درخشان به نظر برسد. لیتلتر گفت: این یک ماشین الکتریکی است. در این راستا، هیوندای موبیس، بزرگترین تامین کننده قطعات خودرو در کره جنوبی، در حال حاضر ایده های نسبتا بالغی دارد.

در ژوئن سال جاری، هیوندای موبیس اعلام کرد که فناوری “پنجره مشبک روشن” را توسعه داده است که می تواند عملکردهای روشنایی LED را بر روی جلوپنجره خودرو اجرا کند. بر اساس گزارش ها، فناوری مشبک روشنایی می تواند از کل جلو پنجره خودرو به عنوان تجهیزات روشنایی استفاده کند و می تواند حالت های صحنه مختلفی مانند حالت رانندگی خودکار، حالت شارژ خودرو الکتریکی، حالت نور استقبال، نمایش ضربان صدا، چراغ هشدار اضطراری و غیره را ارائه دهد. یک پل ارتباطی بین وسایل نقلیه یا بین وسایل نقلیه و عابران پیاده ایجاد می کند و همچنین می تواند الگوهای مختلف نور را برای نشان دادن جلوه های مختلف طراحی کند. هیوندای موبیس توسعه این فناوری را در ابتدای سال جاری به پایان رساند و اکنون در حال بررسی قابلیت اطمینان آن برای استفاده تجاری است و قصد دارد سال آینده آن را به تولید انبوه برساند.

 

روند طراحی آینده جلو پنجره

با نزدیک شدن به عصر وسایل نقلیه الکتریکی، نیازهای طراحی و عملکرد جلو پنجره نیز تغییر خواهد کرد.

  • توری سنتی ممکن است ناپدید شود و طراحی مسطح افزایش یابد .
  • نیازی به طراحی ورودی هوا نیست ، مشبک بیشتر یک دکوراسیون است.
  • با بهبود هوش، جلو پنجره های مشبک عملکرد نمایشگر دیجیتال بیشتری برای درک تعامل بین خودرو و دنیای خارج وجود خواهد داشت.

این توری های مسطح با عملکردهای نمایشگر همچنین الزامات جدیدی را برای مواد مانند مقاومت در برابر خراش بهتر، مقاومت در برابر آب و هوای خوب، جلوه های شفاف یا نیمه شفاف و جلوه های نوری ویژه ارائه می کنند.

 

مقاله فوق اطلاعاتی در خصوص «نورپردازی و آینده جلو پنجره ام وی ام X22» بود که چیران یدک آن را با شما به اشتراک گذاشت. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب انواع طراحی های جلو پنجره را می توانید در مقالات بعدی مربوط به جلو پنجره آریزو 6، جلو پنجره فونیکس FX ،جلو پنجره آریزو 6 پرو و جلو پنجره تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید جلو پنجره اصلی و اورجینال mvm x22 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت جلو پنجره MVM X22 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت جلو پنجره ام وی ام X22 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات ام وی ام مدل x22 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی ام وی ام ایکس 22 با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره انواع جلو پنجره ام وی ام ایکس 22 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

ام وی ام

مدل

ام وی ام x22 اتوماتیک, ام وی ام x22 اتوماتیک اسپرت, ام وی ام x22 دنده ای

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “جلو پنجره ام وی ام X22”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم