جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس

شناسه محصول: G-FownixT8PM-1112
در انبار
ضرورت وجود جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم.جلو پنجره تیگو8 پرومکس اورجینال و متعلقات دیگر بدنه فونیکس همچون چراغ جلو چپ و راست تیگو 8 پرو مکس، سپر جلو و عقب تیگو 8 پرو مکس، درب موتور تیگو 8 پرو مکس، دیلایت تیگو 8 پرو مکس اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت جلو پنجره فونیکس تیگو 8 پرو مکس (Tiggo 8 pro max) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس اصلی چیست؟

از ابتدای تولید خودرو با موتور احتراق، جلو پنجره به عنوان عنصر مهم و ضروری در خودرو بکارگیری می شد. همان طور که صنعت خودروسازی به تدریج به سمت الکتریکی شدن می رود. معماری جدید وسایل نقلیه الکتریکی صحنه بزرگ تری را برای طراحان جهت نوآوری فراهم می کند. با این حال واضح است که خودروسازان مختلف نظرات متفاوتی در مورد نحوه طراحی جلو پنجره یا توری مشبک ورودی هوای خودروهای الکتریکی دارند. چیزی که واضح است این است که عملکرد جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس (Tiggo 8 pro max) نسبت به جلو پنجره های قدیمی کمتر است. بیشترین عامل موثر در وجود جلو پنجره تیگو 8 پرومکس اضافه نمودن ظاهر زیبا به خودروی فونیکس می باشد.

چیران یدک در این مقاله به “ضرورت وجود جلو پنجره تیگو 8پرومکس و خودروهای برقی” می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه جلو پنجره فونیکس تیگو 8 پرومکس بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

همان طور که خودروهای موتور احتراق داخلی در نهایت با خودروهای الکتریکی جایگزین خواهند شد. برخی از طرح ها در خودروهای موتور احتراق داخلی سنتی ممکن است در آینده در خودروهای الکتریکی ناپدید شوند. اما این انتقال تدریجی خواهد بود و ممکن است سال های زیادی طول بکشد تا مصرف کنندگان به تدریج با آن سازگار شوند. بنابراین به این زودی ها جلو پنجره از بین نمی رود.

آیا وجود جلو پنجره در خودروهای برقی ضروری است؟

در مقالات قبلی که مربوط به محصول جلو پنجره تیگو 8پرو و جلو پنجره فونیکس FX بود، در خصوص کاربردهای جلو پنجره در خودرو و ضرورت وجود آن صحبت شد. در ادامه مباحث قبلی باید بگوییم که در مورد پیکاپ آینده تسلا، Cybertruck، پیشرفت های بیشتری در طراحی ایجاد کرد. سبک مکانیکی آینده نگر شخصیت منحصر به فرد و متمایز تسلا را برجسته می کند. موقعیت اصلی جلو پنجره به یک قطعه فلز تخت بدون رنگ تبدیل شد.

البته همه از این طراحی استقبال نمی کنند. کارل برائر گفت: “من برخی از خودروهای الکتریکی را دیده ام که جلو پنجره را به طور کامل حذف کردند، که صادقانه بگوییم حرکت هوشمندانه ای نیست. جلو پنجره ها شخصیت و منحصر به فرد بودن را به ظاهر خودرو می بخشند و خودرویی که فاقد آن است، احساس می کند چیزی را از دست داده است”. به نظر تحلیل گر اجرایی وب سایت آمریکایی iSee-Cars. ، در فرآیند تبدیل خودروهای الکتریکی، نوآوری در سبک های طراحی قبلی بهترین راه حل است. او گفت: به عنوان مثال، مدل هایی مانند آئودی A6 e-tron و GMC Hummer به طور موثر جلو پنجره های سنتی را با سبک های طراحی مینیمال ترکیب می کنند و چهره جلویی خودرو را ساده و جذاب می سازند.

 

اطلاعات فوق در خصوص «ضرورت وجود جلو پنجره تیگو 8پرو مکس » بود که چیران یدک آن را با شما به اشتراک گذاشت. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب تاریخچه جلو پنجره و طراحی های آن را می توانید در مقالات بعدی مربوط به جلو پنجره آریزو 6 ، جلو پنجره آریزو 6 پرو و جلو پنجره تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید جلو پنجره تیگو 8 pro max را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت جلو پنجره تیگو 8 پرومکس اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مکس مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی تیگو 8 پرومکس با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره مشخصات جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس منتشر خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرومکس

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “جلو پنجره تیگو 8 پرو مکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم