براکت سپر جلو آریزو 6 و براکت سپر عقب آریزو 6

شناسه محصول: BB-CheryA6-1028
در انبار
عملکرد و اهداف براکت سپر جلو و براکت سپر عقب آریزو 6 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. نگهدارنده وسط چپ راست سپر آریزو 6 اورجینال و متعلقات دیگر خودروی چری همچون چراغ جلو راست و چپ آریزو 6، سپر جلو آریزو 6، سپر عقب آریزو 6، دیلایت چپ و راست آریزو 6 و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت براکت چپ و راست سپر جلو عقب چری آریزو 6 (Arrizo 6) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه براکت سپر جلو و عقب آریزو 6 اصلی

هدف از نصب براکت سپر جلو آریزو 6 و براکت سپر عقب آریزو 6 (Arrizo 6) این است که هنگام برخورد به خودرو از آسیب شدید به شاسی جلوگیری شود. براکت چپ و راست سپر آریزو 6 رابط اتصال بین سپر و بدنه خودروی چری می باشد. با توجه به موقعیت پایه براکت سپر را تقسیم بندی می کنند. در هر خودروی چری چند نوع پایه نگهدارنده سپر وجود دارد که شامل موارد زیر به شرح ذیل می باشد.

  1. براکت سپر جلو چپ آریزو6 : پایه نگهدارنده یا براکت سپر جلو سمت راننده که سپر را در آن نقطه به دیاق فیکس می کند.
  2. براکت سپر جلو راست آریزو6 : پایه نگهدارنده یا براکت سپر جلو سمت شاگرد که سپر را در آن نقطه به دیاق فیکس می کند.
  3. براکت سپر عقب چپ آریزو6 : پایه نگهدارنده یا براکت سپر عقب سمت راننده که سپر را در آن نقطه به دیاق فیکس می کند.
  4. براکت سپر عقب راست آریزو6 : پایه نگهدارنده یا براکت سپر عقب سمت شاگرد که سپر را در آن نقطه به دیاق فیکس می کند.
  5. براکت وسط سپر جلو آریزو6 : پایه نگهدارنده یا براکت وسطی سپر جلو که سپر را در آن نقطه به دیاق فیکس می کند. این نوع براکت میانی سپر جلو برای ثابت و محکم کردن بیشتر سپر به بدنه بکارگیری می شود.

 

همان طور که از نام آن ها مشخص است هر کدام در موقعیت خاصی بین سپر و دیاق قرار می گیرند. در این مقاله از چیران یدک به معرفی انواع مختلف نگهدارنده سپر جلو و عقب آریزو 6 می پردازیم. یعنی هر آن چه که باید در مورد براکت فابریک سپر آریزو 6 بدانید. امیدوارم همه مطالب اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری براکت چپ و راست سپر چری اریزو 6 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

انواع براکت سپر آریزو 6

براکت سپر جلو اریزو 6 را با توجه به نواحی مختلف پشتیبانی و نصب به براکت وسط و براکت های جانبی (براکت چپ سپر جلو آریزو 6 و براکت راست سپر جلو آریزو 6) تقسیم می کنند. ولی نگهدارنده سپر عقب آریزو 6 فقط به دو دسته براکت چپ سپر عقب آریزو 6 و براکت راست سپر عقب آریزو 6 تقسیم می شود. همان طور که در شکل زیر مشخص است پایه وسطی سپر جلو آریزو 6 و پایه چپ سپر آریزو 6 و پایه راست سپر آریزو 6 در ظاهر تفاوت زیادی دارند.

 

براکت وسط سپر آریزو 6
براکت میانی سپر

 

براکت چپ و راست سپر آریزو 6
براکت جانبی سپر

 

تفاوت براکت و آویز چیست؟

براکت ها و آویزها دو روش برای نصب سپر به چهار چوب خودرو هستند. با این تفاوت که براکت سپر جلو و براکت سپر عقب ساختاری متداول برای نصب سپرهای پلاستیکی هستند. براکت ها عمدتاً برای نصب سپر پلاستیکی بر روی ماشین های کوچک بکارگیری می شوند. در حالی که از آویز عموماً برای نصب ضربه گیر و سپر در وسایل نقلیه خارج از جاده، خودروهای مهندسی SUV، کامیون ها، اتوبوس های بزرگ و غیره استفاده می شود.

 

تا این جای کار «انواع نگهدارنده سپر جلو آریزو 6 و نگهدارنده سپر عقب آریزو 6» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب پیشینه طراحی نگهدارنده سپر جلو و عقب و انواع براکت ها را می توانید در مقالات بعدی مربوط به براکت سپر جلو ام وی ام 315، براکت سپر تیگو 7 پرو و براکت سپر تیگو 8 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید براکت جلو و عقب اصلی و اورجینال آریزو 6 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت براکت چپ و راست آریزو 6 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت براکت سپر جلو آریزو 6 و قیمت براکت سپر عقب آریزو 6 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل آریزو 6 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره طریقه تعمیر براکت وسط و چپ و راست اریزو 6 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 6 اکسلنت

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “براکت سپر جلو آریزو 6 و براکت سپر عقب آریزو 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم