گلگیر عقب راست آریزو 6 پرو و گلگیر عقب چپ آریزو 6 پرو

شناسه محصول: BF-FownixA6P-1003
در انبار
عملکرد گلگیر عقب راست آریزو 6 پرو و گلگیر عقب چپ آریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. گلگیر عقب فونیکس مدل آریزو 6 پرو اصلی و متعلقات بدنه آن همچون چراغ جلو راست آریزو 6 پرو اصلی،چراغ جلو چپ آریزو 6 پرو اصلی،سپر عقب و جلو آریزو 6 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت گلگیر عقب چپ و راست اریزو 6 پرو عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

 عملکرد گلگیر عقب آریزو 6 پرو اصلی

گلگیر عقب سمت راست آریزو 6 پرو بالای چرخ عقب سمت راست یا سمت شاگرد خودرو قرار دارد. همچنین گلگیر عقب سمت چپ آریزو 6 پرو بالای چرخ عقب سمت چپ یا سمت راننده خودرو قرار دارد. گلگیر عقب اریزو 6پرو (Arrizo 6 pro) مورد استفاده در فونیکس در خارج از بدنه چرخ های عقب قرار می گیرند و با پوسته بیرونی خودرو یکپارچه می شوند و می توان گفت قسمتی پوششی است. گلگیرهای استفاده شده در خودرو از طراحی آیرودینامیکی برخوردارند که می تواند مقاومت باد تولیدی توسط خودرو در حین رانندگی را کاهش دهد. همین امر باعث می شود که گلگیر عقب چپ و راست آریزو6 پرو، به پایداری خودرو کمک زیادی می کند.

این مقاله به معرفی گلگیر عقب چپ و راست آریزو 6 پرو و مشخصات موجود می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه گلگیر عقب فونیکس آریزو 6 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری گلگیر عقب آریزو 6 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

علل آسیب به گلگیر عقب اریزو 6 پرو

در عین حال گلگیر عقب و گلگیر جلو در خودرو نیز می توانند از شاسی محافظت کنند. در هنگام برخورد خودرو و تصادف، گلگیر بخش بسیار شکننده ای است و ترک خوردن گلگیر اغلب رایج ترین پدیده است.

گاهی هم بر اثر ضربه بسیار آهسته با یک جسم، گلگیر خودرو آسیب می بیند. این امر به این دلیل است که جنس گلگیر خیلی نازک است و به مرور زمان ترک می خورد.

 

طراحی گلگیر های آریزو 6پرو

ضمناً گلگیرهای خودرو نیز باید با توجه به نوع لاستیک های به کار رفته در خودرو طراحی شوند. از آن جایی که چرخ های خودرو عملکرد فرمان دارند، چرخ های جلو باید تا حداکثر امکان بچرخند. خودروها از روش های طراحی متفاوتی برای گلگیرهای جلو و عقب استفاده می کنند. به دلایل آیرودینامیکی، گلگیر عقب سمت راست آریزو 6 پرو و گل گیر عقب سمت چپ آریزو 6 پرو، کمی محدب و قوس دار هستند.

 

اطلاعات فوق بخشی از مشخصات گل گیر عقب آریزو 6 پرو است که چیران یدک آن را با شما به اشتراک می گذارد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به گلگیر جلو آریزو 6پرو، گلگیر عقب تیگو 8 پرو و گلگیر عقب تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید گلگیر عقب راست اریزو 6 پرو و گلگیر عقب چپ اریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت گلگیر عقب آریزو 6 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت گلگیر عقب راست آریزو 6 پرو و گلگیر عقب چپ آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره مشخصات گلگیر عقب شاگرد آریزو 6پرو و روش تعمیر گلگیر عقب راننده اریزو 6پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “گلگیر عقب راست آریزو 6 پرو و گلگیر عقب چپ آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم