درب موتور (کاپوت) آریزو 6 پرو

شناسه محصول: EC-FownixA6P-0918
در انبار
وظایف و نحوه عملکرد درب موتور آریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. کاپوت فونیکس مدل آریزو 6 پرو اصلی و متعلقات بدنه آن همچون چراغ جلو راست آریزو 6 پرو اصلی،درب سمت شاگرد آریزو 6 پرو اصلی،سپر عقب و جلو آریزو 6 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت در موتور اریزو 6 پرو عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظایف و عملکرد درب موتور آریزو 6 پرو اصلی

درب موتور آریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) یا کاپوت آریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) را از فوم لاستیکی و فویل آلومینیومی می سازند. درب موتور (کاپوت) آریزو 6 پرو می تواند صدای موتور را کاهش دهد در حالی که گرمای تولیدی در هنگام کار موتور را خارج می کند. گرما به طور موثر از رنگ روی سطح کاپوت آریزو 6 پرو محافظت می کند و از خرابی و فرسایش زودرس جلوگیری می کند. هود یا درب موتور آریزو 6 پرو یک کلمه انگلیسی آمریکایی است. اگر یک ماشین اروپایی بخرید، کلمه ای که برای کاپوت در دفترچه راهنمای خودرو پیدا می کنید، Bonnet خواهد بود.

این مقاله به معرفی در موتور آریزو 6 پرو و عملکرد آن می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه کاپوت فونیکس آریزو 6 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری درب موتور آریزو 6 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

عملکرد کاپوت آریزو 6پرو

  • انحراف هوا: برای اجسامی که با سرعت زیاد در هوا حرکت می کنند،مقاومت هوا و تلاطم ایجاد شده توسط جریان هوا در اطراف جسم متحرک مستقیماً بر مسیر حرکت و سرعت تأثیر می گذارد. شکل درب موتور (کاپوت) می تواند به طور مؤثر جهت جریان هوا را نسبت به حرکت تنظیم کند. این نیرو برای کاهش تاثیر جریان هوا بر روی خودرو عمل می کند. از طریق انحراف هوا، مقاومت هوا را می توان به نیروهای مفید تجزیه کرد. مقاومت هوا نیروی لاستیک های جلو را بر روی زمین افزایش می دهد، که برای ثبات رانندگی خودرو مفید است. ظاهر ساده کاپوت اساساً بر اساس این اصل طراحی می شود.
  • محافظت: درب موتور ازموتور و لوازم جانبی خط لوله اطراف و غیره محافظت می کند. در زیر کاپوت، اجزای مهم خودرو از جمله موتور، مدارها، خطوط روغن، سیستم ترمز، سیستم انتقال و غیره وجود دارد. این قطعات برای وسیله نقلیه بسیار مهم است. با بهبود استحکام و ساختار کاپوت می توان به طور کامل از اثرات نامطلوب مانند ضربه، خوردگی، باران و تداخل الکتریکی جلوگیری کرد و از عملکرد عادی خودرو به طور کامل محافظت کرد.
  • زیبایی: طراحی بیرونی یک وسیله نقلیه بازتابی بصری از ارزش وسیله نقلیه است. به عنوان بخش مهمی از ظاهر کلی، کاپوت نقش حیاتی ایفا می کند. برای چشم دلپذیر است و مفهوم کلی خودرو را تجسم می بخشد.

ادامه عملکرد درب موتور آریزو 6 پرو

  • کمک دید رانندگی: هنگامی که راننده در حال رانندگی خودرو است، خط دید رو به جلو و انعکاسنور طبیعی برای راننده برای قضاوت صحیح سطح جاده و وضعیت پیش رو بسیار مهم است. شکل کاپوت می تواند به طور موثر جهت و فرم نور منعکس شده را تنظیم کند. در نتیجه تاثیر نور بر راننده را کاهش می دهد.
  • جلوگیری از حوادث: موتور در محیطی با دمای بالا، فشار بالا و قابل اشتعال کار می کند. ممکن است حوادثی مانند انفجار، احتراق، نشتی به دلیل گرمای بیش از حد یا آسیب تصادفی به قطعات اصلی رخ دهد. پوشش موتور می تواند به طور موثری از آسیب ناشی از انفجار جلوگیری کند. کاپوت به عنوان یک سپر محافظ عمل می کند. به طور موثر هوا را مسدود می کند و از گسترش شعله جلوگیری می کند. درب موتور خطرات و تلفات احتراق را کاهش می دهد.
  • پلت فرم هدف ویژه: در وسایل نقلیه ویژه، از کاپوت هایی با استحکام بالا به عنوان سکوی کار برای ایفای نقش پشتیبانی استفاده می شود.

 

اطلاعات فوق بخشی از وظایف درب موتور آریزو 6 پرو است که چیران یدک آن را با شما به اشتراک می گذارد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به درب موتور تیگو 7 پرو ، درب موتور تیگو 8 پرو  و درب موتور اچ سی کراس بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید در موتور اریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت درب موتور آریزو 6 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت کاپوت آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره مشخصات درب موتور آریزو 6 پرو و روش باز کردن کاپوت اریزو 6 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “درب موتور (کاپوت) آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم