درب موتور (کاپوت) تیگو 8 پرو

شناسه محصول: EC-FownixT8p-0918
در انبار
عملکرد درب موتور تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. کاپوت فابریک تیگو8 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو تیگو 8 پرو اصلی، چراغ عقب تیگو 8 پرو اصلی، دیلایت تیگو 8 پرو اصلی، سپر و دیاق تیگو 8 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت کاپوت فونیکس تیگو 8 پرو (Tiggo8pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات درب موتور (کاپوت) تیگو 8 پرو اصلی

درب موتور تیگو 8 پرو (Tiggo 8 pro) یا کاپوت تیگو 8 پرو (Tiggo 8 pro) همان پوشش لولایی روی موتور وسیله نقلیه موتوری است. کاپوت فونیکس تیگو 8 پرو می تواند باز شود تا متخصصان و کارگران تعمیر و نگهداری بتوانند تعمیر و نگهداری موتور خودرو را انجام دهند. درب موتور تیگو 8 پرو را معمولاً از همان موادی می سازند که بقیه بدنه خودرو از آن ساخته می شود. جنس مواد قابل استفاده ممکن است شامل فولاد، آلومینیوم، فایبرگلاس یا فیبر کربن باشد.

در این مقاله از چیران یدک در مورد الزامات طراحی درب موتور تیگو 8 پرو و کاپوت تیگو 8پرو صحبت خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد کاپوت فابریک تیگو 8 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری کاپوت فونیکس تیگو 8پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

نصب و تنظیم کاپوت تیگو 8 پرو

درب موتور باید به ترتیب معکوس برداشتن نصب شود. قبل از سفت کردن پیچ های ثابت درب و لولا موتور، درب موتور را از جلو به عقب، چپ و راست تنظیم کنید یا از واشر لولا و لاستیک بافر برای تنظیم بالا و پایین استفاده کنید تا شکاف ها به طور یکنواخت جا بیفتند.

 

تنظیم مکانیزم کنترل قفل درب موتور

قبل از تنظیم قفل درب موتور، کاپوت باید به درستی کالیبره شود. سپس پیچ های ثابت را باز کنید و سر قفل را به جلو و عقب، چپ و راست حرکت دهید تا با صندلی قفل هماهنگ شود. لبه جلوی درب موتور نیز می تواند با ارتفاع پیچ دم کبوتر قفل تعیین می شود.

 

 

تا این جای کار « تنظیمات درب موتور تیگو 8 پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به درب موتور تیگو 7 پرو، درب موتور اچ سی کراس و درب موتور آریزو 6 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید کاپوت اصلی و اورجینال تیگو 8 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت کاپوت تیگو 8 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت درب موتور تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 8 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره طریقه عوض کردن درب موتور تیگو 8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “درب موتور (کاپوت) تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم