درب موتور (کاپوت) تیگو 7 پرو

شناسه محصول: EC-FownixT7p-0915
در انبار
ساختار درب موتور (کاپوت) تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. کاپوت فابریک تیگو7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو تیگو 7 پرو اصلی، چراغ عقب تیگو 7 پرو اصلی، دیلایت تیگو 7 پرو اصلی، سپر جلو و عقب تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت درب موتور فونیکس تیگو 7 پرو (Tiggo7pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد درب موتور (کاپوت) تیگو 7 پرو اصلی

درب موتور تیگو 7 پرو (Tiggo 7 pro) که آن را عموماً به عنوان کاپوت تیگو 7 پرو می شناسند. درب موتور (کاپوت) فونیکس چشم نوازترین جزء بدنه می باشد و یکی از قطعاتی است که خریداران خودرو اغلب به آن نگاه می کنند. الزامات اصلی برای درب موتور عبارتند از عایق حرارت و صدا، وزن سبک و استحکام قوی که همگی باید در طراحی رعایت شوند.

 

در این مقاله از چیران یدک در مورد ساختار طراحی در موتور تیگو 7 پرو صحبت خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد درب موتور فابریک تیگو 7 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری کاپوت فونیکس تیگو 7پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

ساختار:

ساختار روکش یا درب موتور تیگو 7 پرو به طور کلی از مواد عایق ساندویچ شده در وسط تشکیل می شود. نمد کاپوت یا همان پانل داخلی در افزایش استحکام درب موتور نقش دارد. شکل هندسی آن توسط سازنده انتخاب می شود و اساساً به صورت اسکلت است.

 

اصول کار تیگو 7 پرو:

هنگامی که درب موتور (کاپوت) تیگو 7 پرو باز می شود، معمولاً به عقب و در برخی موارد به جلو می چرخد. درب موتوری که به عقب برمی گردد با زاویه قبلی باز می شود و نباید با شیشه جلو در تماس باشد. حداقل فاصله آن باید تقریباً 10 میلی متر باشد. برای جلوگیری از باز شدن آن در اثر لرزش هنگام رانندگی، باید یک دستگاه قفل قلاب ایمنی در انتهای جلوی کاپوت موتور وجود داشته باشد. سوئیچ دستگاه قفل در زیر داشبورد خودرو تنظیم می شود. وقتی درب قفل است، کاپوت موتور نیز باید هم زمان قفل شود.

 

نحوه برداشتن درب موتور

درب موتور را باز کرده و بدنه خودرو را با یک پارچه نرم بپوشانید تا به پوشش بالایی آسیب نرسد. نازل و شیلنگ شیشه شوی جلو را از درب موتور جدا کنید. موقعیت لولا را روی درپوش موتور برای نصب بعدی علامت بزنید. درپوش موتور را بردارید. پیچ ها را به لولا ثابت کنید و از سر خوردن روکش موتور پس از برداشتن پیچ ها جلوگیری کنید.

 

تا این جای کار « اصول کار و ساختار درب موتور تیگو 7 پرو و نحوه برداشتن کاپوت تیگو 7 پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به درب موتور تیگو 8 پرو ، درب موتور اچ سی کراس و درب موتور آریزو 6 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید کاپوت اصلی و اورجینال تیگو 7 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت درب موتور تیگو 7 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت کاپوت تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره نحوه تعویض کاپوت تیگو 7پرو و خصوصیات درب موتور تیگو 7پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “درب موتور (کاپوت) تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم