دیاق سپر جلو آریزو 6 پرو و دیاق سپر عقب آریزو 6 پرو

شناسه محصول: IBB-FownixA6P-0913
در انبار
وظیفه و نحوه عملکرد دیاق سپر عقب آریزو 6 پرو و دیاق سپر جلو آریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. دیاق جلو و دیاق عقب فونیکس مدل آریزو 6 پرو اصلی و متعلقات بدنه آن همچون چراغ جلو راست آریزو 6 پرو اصلی،چراغ جلو چپ آریزو 6 پرو اصلی،سپر عقب و جلو آریزو 6 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت دیاق جلو و عقب اریزو 6 پرو عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد دیاق جلو و عقب آریزو 6 پرو اصلی

دیاق سپر روی خودرو بخشی از ساختار بدنه است. تیرهای ضد برخورد در خودرو با توجه به موقعیت خود به سه نوع تقسیم می شوند: تیر ضد برخورد جلو (دیاق سپر جلو آریزو 6 پرو)، تیر ضد برخورد جانبی روی در (به آن نوار ضد برخورد درب نیز می گویند.) ​​و پرتو ضد برخورد عقب (دیاق سپر عقب آریزو 6 پرو). این تیرهای طولی و عرضی برای مقاومت در برابر ضربه و برخورد از جلو، جانب و عقب به وسیله نقلیه استفاده می شود. هر سه نوع تیر ضد برخورد در خودرو نقش های کاملاً متفاوتی دارند.

از نظر عملکردی، ساختار دیاق جلو آریزو 6 پرو و دیاق عقب آریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) عمدتاً مسئول مقاومت در برابر تغییر شکل خودرو و جذب انرژی حاصل از برخورد است. ایمنی سرنشینان خودرو به عوامل زیادی مانند نوع تصادف و تطابق سیستم مهار مربوط می شود. ساختار دیاق جلو و عقب آریزو 6 پرو به تنهایی نمی تواند ایمنی سرنشینان خودرو را تضمین کند.

این مقاله به معرفی دیاق جلو و دیاق عقب آریزو 6 پرو و الزامات موجود می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه دیاق سپر فونیکس آریزو 6 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری دیاق سپر جلو و عقب آریزو 6 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

مشخصات دیاق جلو و دیاق عقب آریزو 6 پرو

سطح مقطع دیاق جلو و دیاق عقب باید از نظر ارتفاع و عرض بهینه باشد. با فرض رعایت شرایط برخورد باید کاهش وزن نیز در نظر گرفته شود. البته بهتر است حدود 130 میلی متر در جهت Z و عرض بیش از 40 میلی متر باشد.

 

الزامات استحکام و سختی قلاب تریلر جلو

عملکرد گیره تریلر جلو یک وسیله بکسل است که می تواند برای انتقال وسایل نقلیه دیگر از طریق قلاب بکسل در زمانی که وسیله نقلیه از کار می افتد و نمی توان آن را هدایت کرد استفاده کرد.

با توجه به اهمیت قلاب تریلر، لازم است در مرحله تولید آزمایشی بیش از 3 دور آزمایش قلاب تریلر انجام شود. در طول آزمایش، جابجایی کمتر از 3 میلی متر باشد و تداخلی بین قلاب تریلر و گارد جلو وجود نداشته باشد.

 

اطلاعات فوق بخشی از مشخصات دیاق جلو آریزو 6 پرو است که چیران یدک آن را با شما به اشتراک می گذارد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به دیاق سپر جلو و عقب تیگو 8 پرو و دیاق سپر جلو و عقب تیگو 7 پرو و دیاق سپر آریزو 6 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید دیاق اریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت دیاق جلو و عقب آریزو 6 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت دیاق سپر جلو آریزو 6 پرو و دیاق سپر عقب آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره مشخصات دیاق سپر جلو آریزو 6 پرو و روش تعمیر دیاق سپر عقب اریزو 6 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دیاق سپر جلو آریزو 6 پرو و دیاق سپر عقب آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم