کوئل آریزو 5

شناسه محصول: IC-CheryA5-0905
در انبار
وظیفه کوئل آریزو 5 توربو و اتوماتیک را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. کوئل موتور چری مدل آریزو 5 اصلی و متعلقات دیگر موتور چری همچون میل سوپاپ آریزو 5 اصلی، رینگ پیستون آریزو 5 اصلی، واشر سرسیلندر آریزو 5 اصلی ، میل لنگ آریزو 5 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت کویل اریزو 5 (Arrizo 5) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد کوئل آریزو 5 اصلی

کوئل آریزو 5 (Arrizo 5) یا سیم پیچ جرقه زنی همان طور که از نامش پیداست وسیله ای است که انرژی احتراق را تامین می کند. می دانیم که اگر ماشین بخواهد حرکت کند، موتور باید کار کند و نیروی کار موتور از احتراق مخلوط موجود در سیلندر حاصل می شود. سپس انرژی احتراق مخلوط توسط کوئل احتراق منتقل می شود، اما شمع است که واقعا کار را انجام می دهد. به طور کلی، عمر مفید کوئل آریزو 5 توربو بیش از 100000 کیلومتر است.

 

در این مقاله از چیران یدک در مورد عملکرد کوئل آریزو 5 توربو و نحوه تنظیم و تعویض کویل آریزو 5 اتوماتیک صحبت خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد کوئل فابریک آریزو 5 بدانید. امیدوارم همه مطالب اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری کوئل چری آریزو5 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

نحوه تنظیم کوئل آریزو 5 توربو یا سیم پیچ احتراق

دو نوع تنظیمات کوئل جرقه زنی وجود دارد. اولی قرار دادن کویل احتراق در جایی در موتورخانه است. سپس برق فشار قوی از طریق توزیع کننده توزیع می شود و بعد از طریق خط سیلندر به شمع منتقل می شود. کوئل احتراق را جایی در شمع قرار دهید قسمت بالایی مستقیماً به شمع وصل می شود. این طرح برای هر سیلندر یک کوئل احتراق نیاز دارد. موتور چهار سیلندر باید چهار کویل احتراق داشته باشد که هزینه را افزایش می دهد اما راندمان بالاتر خواهد بود.

 

در مورد چرخه تعویض کوئل های احتراق

به طور کلی سیم پیچ احتراق باید هر 100000 کیلومتر تعویض شود. هنگامی که موتور در حال کار است، اغلب ده ها هزار ولت جریان پالس ولتاژ بالا روی سیم پیچ احتراق وجود دارد. از آن جایی که موتور در دمای بالا، گرد و غبار و محیط لرزان برای مدت طولانی کار می کند، به ناچار پیر و حتی قدیمی می شود. کوئل خراب و معیوب، اگر به موقع تعویض نشود باعث آسیب و تاثیر بر عملکرد موتور می شود. با این حال، 100000 کیلومتری که ما در مورد آن صحبت می کنیم یک چرخه تعویض ثابت نیست. معمولاً تا زمانی که سیم پیچ احتراق می تواند به طور معمول کار کند و سطح به وضوح کهنه نشود، نیازی به تعویض آن نیست.

 

تا این جای کار «نحوه عملکرد کوئل چری آریزو 5 و زمان تعویض کوئل» به شما معرفی شد. ادامه مطالب طبقه بندی و نحوه تعویض کویل را می توانید در مقالات بعدی مربوط به کوئل تیگو 7 و کوئل تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید کوئل اصلی و اورجینال آریزو 5 توربو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت کوئل آریزو 5 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت کوئل آریزو 5 اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 5 توربو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل آریزو 5 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص عوامل خراب شدن کوئل اریزو 5 و نحوه تعمیر کوئل آریزو 5 توربو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 5 اتوماتیک, چری آریزو 5 توربو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کوئل آریزو 5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم