چراغ خطر عقب راست روی گلگیر و صندوق تیگو 8 پرو

شناسه محصول: RBL-FownixT8p-0904
در انبار
عملکرد چراغ عقب راست روی گلگیر و روی صندوق تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. چراغ خطر عقب سمت شاگرد تیگو 8 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو راست و چپ تیگو 8 پرو اصلی،سپر جلو تیگو 8 پرو اصلی، سپر عقب تیگو 8پرو اصلی،دیلایت تیگو 8 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت چراغ خطر سمت راست فونیکس تیگو 8 پرو (tiggo 8pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه چراغ عقب راست گلگیر و صندوق تیگو 8 پرو اصلی

چراغ های ترمز یا چراغ خطر عقب تیگو 8 پرو (Tiggo 8 pro) بخش مهمی از خودروی فونیکس هستند. چراغ عقب راست (سمت شاگرد) تیگو 8 پرو مهم ترین چراغ نشانگر در چراغ های عقب خودرو است. یک چراغ نشانگر انتقال سیگنال مستقیم برای ترمز همان چراغ ترمز سمت راست تیگو 8 پرو است. این چراغ خطر عمدتاً برای هشدار دادن به خودروی پشتی است و مفهوم آن این است که خودروی جلو در حال ترمز کردن است. چراغ عقب راست روی صندوق تیگو 8 پرو و چراغ عقب راست روی گلگیر تیگو 8 پرو می تواند به طور موثر از تصادفات از عقب جلوگیری کند. اگر چراغ ترمز روشن نمی شود، خطری بزرگ برای راننده و ایمنی رانندگی است. پس علت این که چرا چراغ ترمز روشن نمی شود؟ چگونه آن را حل کنیم؟ را در ادامه به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

این مقاله از چیران یدک در مورد دلایل روشن نشدن چراغ عقب شاگرد روی گلگیر تیگو 8 پرو و  راه حل مشکل چراغ عقب شاگرد روی صندوق تیگو 8 پرو صحبت خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد چراغ ترمز سمت راست فابریک تیگو 8 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری چراغ خطر راست فونیکس تیگو8پرو روی گلگیر و روی صندوق استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

دلایل روشن نشدن چراغ عقب سمت شاگرد تیگو 8

چراغ ترمز به دلایل زیر روشن نمی شود:

سوئیچ ترمز، مدار چراغ ترمز، لامپ ترمز، ناشی از شکست بیمه خط.

 

راه حل روشن نشدن چراغ عقب راست روی صندوق و گلگیر

  • لامپ ترمز را چک کنید.

پرکاربردترین چیزی که در خودروها استفاده می شود، چراغ خطر عقب (چراغ ترمز) است. عمر مفید لامپ آن نسبتاً کوتاه است. وقتی چراغ ترمز خودرو روشن نمی شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد لامپ ترمز است. فقط لامپ را تعویض کنید.

  • سوئیچ چراغ ترمز را بررسی کنید.

اگر سوئیچ چراغ ترمز معیوب باشد، همه چراغ های ترمز (چراغ عقب سمت شاگرد تیگو 8پرو و خطر عقب سمت راننده تیگو 8پرو) روشن نمی شوند. در طول تعمیر و نگهداری، می توانید از سیم برای اتصال کلید چراغ خطر عقب استفاده کنید. اگر چراغ ترمز روشن شود، یعنی سوئیچ ایراد دارد. پس با تعویض سوئیچ مشکل حل می شود.

  • فیوز را چک کنید.

پس از تأیید عدم معیوب بودن لامپ و سوئیچ، فقط فیوز را چک کنید. برخی از خودروها فیوز چراغ ترمز جداگانه ندارند. فیوز را با سایر تجهیزات الکتریکی به اشتراک بگذارید. در این زمان می توانید وضعیت کار سایر تجهیزات الکتریکی روی خودرو را بررسی کنید. تجهیزات الکتریکی غیر کار را بررسی کنید، فقط فیوز مربوطه را تعویض کنید.

  • سیم زمین چراغ خطر عقب را بررسی کنید.

چراغ های عقب روی ماشین یک سیم زمین مشترک دارند. اگر در خط زمین شکسته شود، وضعیت اتصال مجازی رخ می دهد. همچنین باعث روشن نشدن چراغ های ترمز می شود، پس فراموش نکنید که سیم های زمین را چک کنید.

ادامه راه حل مشکل روشن نشدن چراغ خطر

  • کانکتور دسته چراغ ترمز را بررسی کنید.

دو شاخه را در دسته چراغ ترمز طبق نمودار مدار قرار دهید. برق را بکشید. توجه داشته باشید که آیا گوشه های پین داخل دو شاخه شل یا زنگ زده هستند. در صورت وجود باید در صدد تعمیر زاویه پین ​​مربوطه برای حل مشکل باشید.

  • دسته سیم چراغ عقب دارای مدار باز است.

کار نکردن چراغ خطر عقب یک مشکل نسبتاً ساده است. اما گاهی اوقات تکنسین ها لامپ را تعویض می کنند. فیوز را چک می کنند. دو شاخه ها تعویض یا بازرسی می کنند. اما همچنان عیب باقی می ماند. حالا بیایید گام به گام دسته سیم چراغ ترمز را بررسی کنیم. ابتدا می توانید اندازه گیری کنید که آیا تداومی از سوییچ تا دسته دو شاخه وجود دارد یا خیر. سپس اندازه گیری کنید که دسته سیم از دوشاخه به لامپ عادی است یا خیر. این امر به تدریج دامنه بازرسی را محدود می کند، بالاخره نقطه عیب را پیدا می کنید.

در این جا یک ترفند کوچک وجود دارد. در واقع، با بررسی روشن بودن یا نبودن چراغ خطر وسط می توانید متوجه شوید که چراغ ترمز روشن است یا خیر. اگر برق وجود ندارد، فقط سوئیچ یا فیوز را بررسی کنید.

 

تا این جای کار «عملکرد خطر عقب راست تیگو 8پرو و مشکلات چراغ عقب سمت شاگرد تیگو 8پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به چراغ عقب راست آریزو 6، چراغ عقب راست تیگو 7 پرو و چراغ عقب چپ تیگو 8 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید چراغ عقب راست اصلی و اورجینال تیگو8 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت چراغ خطر عقب راست تیگو 8 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت چراغ ترمز روی گلگیر سمت راست تیگو 8 پرو و قیمت چراغ ترمز روی صندوق سمت راست تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 8 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره روش تعویض چراغ عقب سمت راست گلگیر و صندوق تیگو 8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “چراغ خطر عقب راست روی گلگیر و صندوق تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم