چراغ خطر عقب راست روی گلگیر و صندوق تیگو 7 پرو

شناسه محصول: RBL-FownixT7p-0901
در انبار
عملکرد چراغ عقب راست روی گلگیر و روی صندوق تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. چراغ خطر عقب سمت شاگرد تیگو 7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو راست و چپ تیگو 7 پرو اصلی،سپر جلو تیگو 7 پرو اصلی، سپر عقب تیگو 7 پرو اصلی،دیلایت تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت چراغ خطر سمت راست فونیکس تیگو 7 پرو (tiggo 7pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد چراغ عقب راست گلگیر و صندوق تیگو 7 پرو اصلی

ابتدا بیایید نحوه عملکرد چراغ عقب راست روی گلگیر تیگو 7 پرو و چراغ عقب راست روی صندوق تیگو 7 پرو (Tiggo 7 pro) را درک کنیم. چراغ ترمز عقب چپ و راست فونیکس تیگو 7 پرو (سمت راننده و سمت شاگرد) توسط یک سوئیچ کنترل می شود که می تواند مستقیماً به پدال ترمز متصل شود یا روی خط ترمز یا سیلندر اصلی نصب شود. هنگامی که پدال ترمز را فشار می دهید، سوئیچ بسته می شود که چراغ های ترمز را روشن می کند و باعث روشن شدن آن ها می شود. اگر خودروی شما نسبتاً نو است، ممکن است ماژولی به نام BCM ماژول کنترل بدنه وجود داشته باشد که می تواند سیگنال سوئیچ را دریافت کند و آن را به سایر ماژول های کامپیوتری موجود در خودرو ارسال کند تا به عملکردهای بیشتری دست یابد.

بنابراین چگونه می توان خطر عقب راست شاگرد و راننده تیگو 7 پرو را شناسایی و جایگزین کرد؟ در واقع این یک کار تعمیر و نگهداری بسیار ساده است. نیازی نیست به یک تعمیرکار حرفه ای برای تعویض چراغ عقب راست تیگو 7 و چراغ عقب چپ تیگو 7 مراجعه کنید. تا زمانی که چند ابزار و مواد اولیه دارید، می توانید خودتان این کار را انجام دهید.

این مقاله از چیران یدک شما را با چندین روش تشخیص و تعویض چراغ عقب شاگرد روی گلگیر تیگو 7 پرو و چراغ عقب شاگرد روی صندوق تیگو 7 پرو آشنا می کند تا به شما کمک کند چراغ های ترمز تیگو 7 پرو خود را در وضعیت خوبی نگه دارید. یعنی هر آن چه که باید در مورد چراغ ترمز سمت راست فابریک تیگو 7 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری چراغ خطر راست فونیکس تیگو 7 روی گلگیر و روی صندوق استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

نحوه تشخیص خرابی یا سالم بودن چراغ خطر عقب راست تیگو 7 پرو

اگر می خواهید بررسی کنید که آیا چراغ های ترمز سمت شاگرد فونیکس تیگو 7 شما به درستی کار می کنند، چندین روش وجود دارد:

1- از یکی از دوستان کمک بخواهید. این ساده ترین و مستقیم ترین روش است. فقط از یک دوست بخواهید پشت ماشین بایستد، سپس پدال ترمز را در صندلی راننده فشار دهید (یادتان باشد استارت را روشن کنید). سپس از دوست خود بخواهید به شما بگوید که آیا چراغ ترمز سالم می آید یا خیر. مطمئن شوید که تمام چراغ های ترمز، از جمله چراغ های سمت چپ و راست و وسط را بررسی کند.

2- به جای دوست از میله استفاده کنید. اگر دوستی ندارید که به شما کمک کند، نگران نباشید. فقط یک چوب جارو، چوب پاک کن یا میله نقاشی پیدا کنید. می توانید یک سر میله را روی پدال ترمز قرار دهید و سر دیگر آن را در بالشتک صندلی گیر کنید تا بتواند پدال ترمز را فشرده نگه دارد. سپس می توانید از ماشین پیاده شوید و به عقب بروید تا ببینید چراغ ترمز روشن می شود یا خیر. البته قبل از انجام این کار از توقف و پارک خودرو مطمئن شوید.

ادامه روش تشخیص

3- از آینه برای بازتاب نور استفاده کنید. این روش مستلزم آن است که مکانی با پنجره یا دیوار شیشه ای برای پارک خودرو پیدا کنید و سپس نور بازتاب شده را از طریق آینه عقب مشاهده کنید. هنگامی که پدال ترمز را فشار می دهید، باید بتوانید چراغ های ترمز را در آینه خود روشن کنید. در واقع، شما همچنین می توانید از این روش برای بررسی عادی بودن چراغ های ترمز خود در هر زمانی هنگام پارک کردن استفاده کنید.

4- از ابزار تشخیص استفاده کنید. اگر نیاز دارید که غالباً تریلر یا تجهیزات دیگری را با ماشین خود حمل کنید. آن گاه به یک ابزار آزمایشی نیاز دارید تا به شما کمک کند. با این ابزار مطمئن شوید که چراغ ترمز به درستی وصل است یا خیر. ابزارهای تست پلاگین ارزان زیادی در بازار وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی سالم بودن مدار چراغ ترمز را آزمایش کنید.

تا این جای کار «عملکرد خطر عقب راست تیگو 7 پرو و طبقه بندی چراغ عقب سمت شاگرد تیگو 7 بر اساس پایه» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به چراغ عقب چپ تیگو 7 پرو و چراغ عقب وسط تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید چراغ عقب راست اصلی و اورجینال تیگو 7 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت چراغ خطر عقب راست تیگو 7 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت چراغ ترمز روی گلگیر سمت راست تیگو 7 پرو و قیمت چراغ ترمز روی صندوق سمت راست تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره روش تعویض و تعمیر چراغ عقب سمت راست گلگیر و صندوق تیگو 7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “چراغ خطر عقب راست روی گلگیر و صندوق تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم