چراغ خطر عقب وسط روی صندوق آریزو 6 پرو

شناسه محصول: MBL-FownixA6P-0825
در انبار
عملکرد چراغ خطر عقب وسط روی صندوق آریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. چراغ عقب وسط آریزو 6 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو راست و چپ آریزو 6پرو اصلی،سپر جلو آریزو 6 پرو اصلی، سپر عقب آریزو 6 پرواصلی،دیلایت آریزو 6 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت چراغ خطر عقب وسط فونیکس آریزو 6 پرو(Arrizo 6 pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد چراغ خطر عقب وسط صندوق آریزو 6 پرو اصلی

همان طور که از نام چراغ عقب وسط روی صندوق آریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) پیداست، چراغ های ترمز چراغ هایی هستند که هنگام ترمز خودرو روشن می شوند. به طور کلی قرمز، به عنوان یک هشدار برای وسایل نقلیه پشتی عمل می کند. علاوه بر این، چراغ های ترمز (چراغ خطر عقب راست آریزو 6 پرو و چراغ خطر عقب چپ آریزو 6 پرو و چراغ خطر وسط آریزو 6 پرو) می توانند به طور موثری از برخورد خودرو از عقب جلوگیری کنند و تصادفات رانندگی را کاهش دهند.

 

در این مقاله از چیران یدک در مورد چراغ خطر عقب وسط آریزو 6 پرو صحبت خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد چراغ ترمز وسط فابریک آریزو 6 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری چراغ خطر وسط فونیکس اریزو 6 پرو روی صندوق استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

طبقه بندی چراغ خطر عقب وسط آریزو 6 پرو بر اساس مکان

خودروی فونیکس مدل آریزو 6 پرو چراغ های ترمز خود را به گونه ای طراحی می کند که می توان گفت سه چراغ خطر مجزا وجود دارد. اولی چراغ خطر سمت چپ که روی گلگیر قرار می گیرد. دوم چراغ خطر سمت راست که روی گلگیر قرار میگیرد. سوم چراغ خطر وسط روی صندوق که به صورت یک چراغ بزرگ و کشیده از سمت چپ تا راست قرار دارد.

چراغ ترمز وسط  روی صندوق

اگر با دقت نگاه کنید، می بینید که برخی از خودروهای جدید دارای چراغ ترمز قرمز مربع یا مستطیلی در موقعیت بالاتری در وسط عقب هستند. جدیداً این نوع چراغ یک چراغ ترمز بلند است که عموماً مقداری از چراغ های ترمز دو طرف عقب خودرو بالاتر است. عملکرد چراغ ترمز عقب خودرو در قسمت وسط ، هشدار به خودروهایی است که از عقب تردد می کنند تا از برخوردشان جلوگیری کنند.

خودروهای بدون چراغ ترمز وسط، به ویژه خودروها و مینی خودروهای شاسی پایین، معمولاً به دلیل پایین بودن موقعیت چراغ ترمز عقب هنگام ترمز، روشنایی ناکافی دارند. خودروهایی که پشت سر آن ها حرکت می کنند، به ویژه کامیون ها و اتوبوس های با ترمز بالاتر، آن ها را دنبال می کنند. شاسی و راننده اتوبوس گاهی اوقات به سختی به وضوح دیده می شود. بنابراین، خطر پنهان برخورد از عقب نسبتا زیاد است.

تعداد زیادی از نتایج تحقیقات ثابت کردند که چراغ های ترمز عقب وسط به طور موثری از وقوع تصادفات عقب جلوگیری می کنند و آن را کاهش می دهند. بنابراین، چراغ های ترمز وسط به طور گسترده در بسیاری از کشورهای توسعه یافته استفاده می شود. به عنوان مثال، در ایالات متحده، طبق مقررات، از سال 1986، تمام خودروها باید به چراغ های ترمز بالا مجهز شوند. از سال 1994، تمام کامیون های سبک باید به چراغ های ترمز بالا نیز مجهز شوند.

خب حالا

تا این جای کار «عملکرد چراغ خطر عقب وسط آریزو 6 پرو و طبقه بندی چراغ عقب وسط اریزو 6 پرو بر اساس مکان» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب طبقه بندی را می توانید در مقالات بعدی مربوط به خطر عقب راست آریزو 6 پرو و خطر عقب چپ آریزو 6 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید چراغ ترمز عقب وسط اصلی و اورجینال آریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت چراغ خطر عقب وسط آریزو 6 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت چراغ ترمز روی صندوق وسط آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره تعمیر و نگهداری چراغ ترمز وسط آریزو 6 پرو اصلی درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “چراغ خطر عقب وسط روی صندوق آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم