قرقری فرمان هایما S5

در انبار
وظیفه اصلی قرقری فرمان هایما S5، کمک به فرمان دهی و تعیین جهت حرکت خودرو است. خرابی قرقری فرمان هایما باعث ایجاد سر و صدا در جعبه فرمان خودرو می شود و عملکرد جعبه فرمان را ضعیف می کند. لازم است که سلامت این قطعه همواره بررسی و در صورت خرابی تعویض شود. بهتر است هنگام تعویض قرقری فرمان، سیبک فرمان را نیز تعویض کنید تا عمر قطعه و کارایی آن بیش تر و بهتر شود. قرقری فرمان هایما S5 اصلی و وارداتی در فروشگاه چیران یدک موجود است. جهت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام قیمت این محصول و انواع لوازم یدکی خودرو هایما اس 5 با ما در تماس باشید.

شرح

مشخصات قرقری فرمان هایما S5 یا سیبک بازویی مفصل

یک سر قرقری فرمان به جعبه فرمان متصل می‌شود؛ لذا نام دیگر آن، سیبک بازویی مفصل است. به علت نقش مهمی که در سیستم فرمان خودرو دارد، از قطعات پر مصرف است. وظیفه قرقری فرمان هایما S5، ایجاد انسجام در جعبه فرمان خودرو است. همچنین در انتقال فرمان چرخش از جعبه فرمان به سمت چرخ خودرو، نقشی مهم دارد. سیبک بازویی مفصل را از آهن مقاوم و با آبکاری مناسب می سازند تا در مقابل فشار و نیز کارکرد طولانی مدت، مقاومت لازم را داشته باشد.

دلیل و علت خرابی قرقری فرمان هایما اس 5 چیست؟

گریس داخل گردگیر قطعه قرقری فرمان از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که در صورت خرابی، پوسیدگی و یا از جا درآمدن آن، گریس از داخل آن خارج و مسبب خرابی این قطعه می شود. دلیل خراب شدن این قطعه در بسیاری از موارد خراب شدن گردگیر قرقری فرمان است. با خراب شدن گردگیر قرقری فرمان، گریس قرقری فرمان خشک می شود و قرقری آسیب می بیند. چنان چه این قطعه آسیب ببیند، اتومبیل در دست اندازها صدا می دهد.

مزیت تهیه قرقری فرمان استاندارد از فروشگاه چیران یدک:

  • ضمانت و گارانتی پس از فروش
  • تاییدیه از آزمایشگاه های معتبر خودروسازان
  • استفاده از مواد پلاستیکی مرغوب و فلز مقاوم
  • تحمل فشار بالا و ضربات محکم به دلیل استفاده از جنس مرغوب
  • تحت کنترل داشتن فرایند ساخت
  • بازرسی محموله قبل از دریافت
  • بسته بندی و حمل نقل سریع و آسان محصول

ایرادات احتمالی استفاده از قطعات غیر استاندارد:

  • در صورت بروز ایراد یا آسیب به سایر اجزا تضمینی وجود ندارد
  • کاهش طول عمر به دلیل استفاده از گریس نامرغوب
  • ایجاد هزینه های بسیار زیاد برای مشتری ناشی از خراب شدن زود هنگام به دلیل استفاده از جنس نامرغوب

 

نحوه خرید و قیمت قرقری فرمان هایما اس 5

برای خرید یا اطلاع از قیمت قرقری فرمان هایما S5 اصلی و با کیفیت و سایر لوازم یدکی هایما S5 می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. همچنین جهت بررسی و خرید دیگر قطعات هایما اس 5 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید یا با مراجعه به برچسب قطعات هایما تمامی لوازم یدکی مربوط به خودرو هایما را مشاهده نمایید.

هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با مناسب ترین قیمت بدون هیچ گونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص تعمیرات و نگهداری قرقری فرمان هایما مدل اس 5 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

هایما

مدل

هایما S5, هایما S5 پلاس

جدید یا دست دوم

جدید

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “قرقری فرمان هایما S5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم