آینه بغل راست تیگو 7 پرو و آینه بغل چپ تیگو 7 پرو

شناسه محصول: SM-FownixT7p-0729
در انبار
تاریخچه آینه بغل راست تیگو 7 پرو و آینه بغل چپ تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. آینه سمت راننده و آینه سمت شاگرد تیگو 7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون قاب آینه بغل راست تیگو 7 پرو اصلی،قاب آینه بغل چپ تیگو 7 پرو اصلی،راهنما آینه تیگو 7 پرو اصلی،شیشه آینه تیگو 7 پرو اصلی،پایه آینه تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت آینه کامل بغل چپ و راست فونیکس تیگو 7 پرو (Tiggo7pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه آینه بغل راست و چپ تیگو 7 پرو اصلی

آینه بغل راست تیگو 7 پرو و آینه بغل چپ تیگو 7 پرو (Tiggo 7 pro) راه مهمی برای به دست آوردن اطلاعات ترافیکی در حین رانندگی هستند. همچنین آینه چپ و راست تیگو 7 پرو یکی از پیکربندی های ایمنی فعال مهم هستند. آینه ها از بدو ظهور خودرو وجود داشتند و سابقه ای نزدیک به صد سال دارند. معلوم می شود که این سه آینه (آینه سمت چپ راننده، آینه سمت راست شاگرد و آینه مرکزی) در تیگو 7 پرو رازهای زیادی را پنهان می کنند. پس از توسعه مداوم خودرو، آینه بغل امروزی دیگر آن بازتابنده ساده ای نیست که در ابتدا بود، بلکه عملکردهای متعددی را ادغام می کند و به بخش ضروری و مهم خودرو مبدل گشت.

در این مقاله در مورد منشا آینه بغل چپ و راست تیگو 7 پرو و قاب آینه چپ و راست تیگو 7 پرو و نحوه استفاده و تنظیم راهنمای آینه تیگو 7 پرو می گوییم. یعنی هر آن چه که باید در مورد آینه بغل فابریک تیگو 7 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری آینه بغل چپ و راست و شیشه آینه فونیکس تیگو 7 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

منشا آینه های بغل خودرو

در ذهن اکثر مردم آینه های بغل جزو لاینفک و ذاتی خودروها هستند، اما این طور نیست. هنگامی که اولین خودرو متولد شد، آینه بغل وجود نداشت و در آن زمان هیچ آگاهی از ایمنی رانندگی نبود. بنابراین برای مدت طولانی، حتی در مسابقات اتومبیل رانی خبری از آیینه نبود، راننده هنگام پیچیدن مجبور بود سر خود را به سمت مورد نظر بچرخاند.

در سال 1905 راننده زن بریتانیایی مسابقه ای دوروتی لویت (دوروثی لویت) در کتاب خود به نام «زنان و اتومبیل ها» اشاره کرد که «رانندگان زن باید در خیابان های نسبتاً شلوغ سر خود را به درستی در جلوی خودرو قرار دهند. یک آینه کوچک در موقعیت پشت ماشین برای مشاهده کافی است.» شخصی برای اولین بار مفهوم آینه بغل را مطرح کرد، اما توجه زیادی را به خود جلب نکرد.

تا قبل از اولین مسابقه اتومبیل رانی Indy 500 در سال 1911، ری هارون، مهندس و راننده مسابقه ای از شرکت مارمون آمریکا، یک دستگاه ساده که از آینه ساخته شده بود را بر روی اتومبیل خود نصب کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. این امر توجه مردم را به آینه بغل جلب کرد.

بعداً در سال 1921 مخترعی به نام المر برگر حق اختراع آینه بغل خودرو را به دست آورد و نام آن را “COP-SPOTTER” گذاشت. سپس تولید انبوه را در شرکت خود آغاز کرد و آینه بغل چپ و راست به طور رسمی متولد شد.

 

ساختار اولیه آینه ها از ابتدا تا آینه تیگو 7 پرو سمت چپ و سمت راست

زمانی که آینه های بغل برای اولین بار ظاهر شدند، بیشتر آن ها دایره ای شکل بودند و از آینه های تخت استفاده می کردند. آینه ها در ابتدا فقط از روی صندلی راننده در دسترس بودند. با این حال، مردم به زودی متوجه شدند که آینه های بغل متقارن نه تنها خوب به نظر می رسند. بلکه می توانند نقاط کور بزرگ تری را نیز ببینند. این گونه بود که آینه های دید بغل متقارن به سرعت محبوب شدند.

با پیشرفت مداوم فناوری خودرو و آگاهی مردم از ایمنی ترافیک، آینه بغل نیز از دو قطعه متقارن اصلی به ترکیبی سه تکه تبدیل شد. جنس آینه بغل تخت نیز به یک سطح منحنی و پهن تر تبدیل شد. محدوده بصری آینه و در فرآیند تکرار مداوم، آینه بغل قابل تنظیم شد و حتی بعداً به آینه هایپربولوئید تبدیل شد.

البته ترکیب سه تکه مطلق نیست. هنوز شرایط خاصی وجود دارد. این حالت بیشتر در اتوبوس های مدرسه یا کامیون های بزرگ اتفاق می افتد. چون نقاط کور آن ها بزرگ است، سه آینه به سختی می توانند تمام نقاط کور را بپوشانند و یک فاصله ایمن پیدا کنند. بنابراین راننده کامیون چند آینه دید بغل دیگر نصب می کند. خودروهای خانوادگی معمولی اساساً این وضعیت را نخواهند داشت مگر این که خودتان آن را اصلاح کنید.

 

در ادامه

تا این جای کار «عملکرد و تاریخچه آینه سمت راننده تیگو 7 پرو و آینه سمت شاگرد تیگو 7 پرو و ساختار آن» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص آینه بغل کامل را می توانید در مقالات بعدی مربوط به آینه بغل آریزو 6، آینه بغل ام وی ام x22 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید راهنمای آینه، شیشه آینه و آینه بغل راست و چپ اصلی و اورجینال تیگو 7 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت آینه چپ و راست تیگو 7 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت آینه بغل راست (شاگرد) تیگو 7 پرو و آینه بغل چپ (راننده) تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره انواع آینه چپ و راست اصلی تیگو 7 و تنظیمات قاب آینه بغل چپ و راست تیگو 7 پرو روی پایه آینه تیگو 7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “آینه بغل راست تیگو 7 پرو و آینه بغل چپ تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم