سپر عقب آریزو 6 و سپر جلو آریزو 6

شناسه محصول: S-CheryA6-0702
در انبار
وظیفه و نکات نگهداری از سپر عقب آریزو 6 و سپر جلو آریزو 6 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سپر فابریک عقب و جلو اریزو 6 اورجینال و متعلقات دیگر خودروی چری همچون چراغ جلو آریزو 6 اصلی، چراغ عقب آریزو 6 اصلی، دیلایت آریزو 6 اصلی، کاپوت آریزو 6 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت سپر چری آریزو 6 (Arrizo 6) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه سپر عقب و جلو آریزو 6 اصلی

سپر آریزو 6 (ترجمه واژه لاتین: پرتوهای ضد برخورد) که در قسمت های جلو و عقب خودرو قرار دارند، ظاهراً برای جلوگیری از آسیب های خارجی به خودرو بر روی سیستم ایمنی خودرو طراحی می شوند و توانایی کاهش صدمات را دارند. سپر جلو و سپر عقب چری اریزو 6 برای رانندگان و مسافران در هنگام برخورد با سرعت بالا، اکنون با تمرکز هدف بیشتر و بیشتر برای محافظت از عابر پیاده طراحی می شوند.

شرکت مدیران خودرو برای کاهش هزینه مصرف کنندگان، سپر جلو را به صورت دو قسمت بالا و پایین روی محصولات خود تعبیه می کند. به نحوی که صاحبان خودرو در زمان تصادف و آسیب به جلو خودرو، مجبور به تعویض یا تعمیر کامل پوسته سپر نباشند. سپر جلو آریزو 6 (Arrizo 6) شامل یک تکه بالا و یک تکه پایین می شود.

در این جا به شما می گوییم محافظت و نکات نگهداری از سپر جلو بزرگ و کوچک آریزو 6 چگونه است. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه سپر فابریک آریزو 6 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری سپر چری آریزو 6 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

نکات نگهداری برای محافظت بیشتر از سپر

1- از ستون نشانگر گوشه برای قضاوت در مورد موقعیت سپر استفاده کنید

علائم نصبی در گوشه های سپر، همان ستون های نشانگر هستند. برخی از شرکت ها محصولاتی دارند که به طور خودکار با درایو موتور منبسط و منقبض می شوند. این نوع ستون نشانگر گوشه می تواند موقعیت گوشه سپر را به درستی تأیید کند، از آسیب دیدن سپر جلوگیری کند و مهارت های رانندگی را بهبود بخشد. افرادی که اغلب به راحتی سپر را خراش می دهند، باید این نوع سپر را برای امتحان نصب کنند. با این پست علامت گذاری گوشه، می توان موقعیت سپر را به درستی در صندلی راننده قضاوت کرد که بسیار راحت است.

2- نصب لاستیک گوشه ای می تواند آسیب سپر را کاهش دهد

گوشه های سپر راحت ترین قسمت های پوسته خودرو هستند که آسیب می بینند. افرادی که تجربه رانندگی بدی دارند به راحتی می توانند گوشه ها را مالش دهند و پر از جای زخم شود. لاستیک گوشه می تواند از این قسمت محافظت کند، فقط آن را روی گوشه سپر بچسبانید و نصب آن بسیار ساده است. این روش می تواند میزان آسیب دیدگی سپر را کاهش دهد. البته اگر فقط لاستیک آسیب ببیند می توانید آن را با لاستیک جدید تعویض کنید. در ضمن لاستیک نبشی یک پد لاستیکی بسیار ضخیم است که به آن را گوشه سپر می چسبانند. اگر می خواهید حس یکپارچگی با بدنه داشته باشید می توانید روی آن رنگ اسپری کنید.

 

در ادامه

تا این جای کار «عملکرد سپر جلو بزرگ و سپر جلو کوچک آریزو 6 و نگهداری از آن» به شما معرفی شد.در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص سپر جلو و عقب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به سپر جلو و عقب فونیکس اف ایکس، سپر جلو و عقب تیگو 7 پرو و سپر جلو و عقب آریزو 6پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید سپر اصلی و اورجینال اریزو 6 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت سپر آریزو 6 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت سپر جلو آریزو 6 و سپر عقب آریزو 6 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل آریزو 6 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره روش باز کردن سپر اصلی و کامل آریزو 6 و نحوه نگهداری از سپر جلو و عقب اریزو 6 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 6 اکسلنت

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “سپر عقب آریزو 6 و سپر جلو آریزو 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم