سرسیلندر آریزو 6

شناسه محصول: CH-CheryA6-0629
در انبار
جنس و شرایط کاری سرسیلندر آریزو 6 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سرسیلندر پر و خالی آریزو 6 اصلی و متعلقات دیگر موتور چری همچون واتر پمپ آریزو 6 اصلی، میل سوپاپ آریزو 6 اصلی، کوئل آریزو 6 اصلی، واشر سرسیلندر آریزو 6 اصلی ، میل لنگ آریزو 6 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت سرسیلندر کامل چری مدل اریزو 6 (Arrizo 6) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد و ساختار سرسیلندر آریزو 6 اصلی

عملکرد سرسیلندر آریزو 6 (Arrizo 6) شامل آب بندی سیلندر، تشکیل فضای احتراق همراه با پیستون و مقاومت در برابر عمل گاز با دمای بالا و فشار بالا می باشد. سرسیلندر کامل اریزو 6 بار مکانیکی ناشی از نیروی گاز و بسته شدن پیچ های سیلندر را تحمل می کند. همچنین به دلیل تماس با گاز با دمای بالا، بار حرارتی بالایی را تحمل می کند. برای اطمینان از آب بندی خوب سیلندر، سر سیلندر آریزو 6 نباید آسیب ببیند یا تغییر شکل دهد. برای این کار، سر سیلندر باید از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشد.

در این جا به شما درباره ی جنس و شرایط کاری سرسیلندر آریزو 6 خواهیم گفت. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه سرسیلندر پر و خالی چری آریزو 6 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری سرسیلندر کامل آریزو 6 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

جنس سرسیلندر آریزو 6

سرسیلندرها را عموماً از چدن خاکستری یا چدن آلیاژی مرغوب می سازند. خودروهایی که دارای موتورهای بنزینی هستند، بیش تر از سرسیلندرهای آلیاژ آلومینیومی استفاده می کنند. اول به این دلیل که آلیاژ آلومینیوم دارای هدایت حرارتی خوبی است که برای بهبود نسبت تراکم موتور مفید است. دوم این که عملکرد ریخته گری عالی دارد و برای ریخته گری قطعات با ساختار درهم و مشکل مناسب است. با این حال باید به خنک شدن سرسیلندر آلیاژ آلومینیوم توجه کرد و دمای صفحه پایین باید زیر 300 درجه سانتی گراد کنترل شود. در غیر این صورت، گرم شدن بیش از حد صفحه پایین باعث ایجاد تغییر شکل پلاستیک و پیچ و تاب می شود.

 

شرایط کار و طراحی سرسیلندر

عملکرد سرسیلندر همان طور که در بالا بیان کردیم شامل سه مورد می باشد. شرایط کار سرسیلندر عبارت اند از مواردی که در زیر بیان می شود.

  • سر سیلندر در معرض گاز با دمای بالا و فشار بالا قرار می گیرد و نیروی پیش سفت شدن پیچ زیادی را تحمل می کند و در نتیجه فشار مکانیکی زیادی ایجاد می کند.
  • ساختار سر سیلندر پیچیده است و میدان دما به طور جدی ناهموار است. در نتیجه تنش حرارتی زیادی ایجاد می کند که در موارد شدید باعث ایجاد ترک و تغییر شکل کلی سر سیلندر می شود.

بنابراین طراحی سرسیلندر آریزو 6 دارای الزامات زیر می باشد.

  • استقامت و استحکام کافی دارد و تغییر شکل کار برای اطمینان از آب بندی کم است.
  • محفظه احتراق، سوپاپ و عبور هوا را به طور منطقی ترتیب اثر می دهند تا از عملکرد کار موتور، اطمینان حاصل شود.
  • قابلیت ساخت خوب است. میدان دما تا حد امکان یکنواخت است. یعنی تنش حرارتی کاهش می یابد و از ترک خوردگی حرارتی جلوگیری می شود.

 

تا این جای کار «جنس و الزامات و شرایط کاری سرسیلندر آریزو 6» به شما معرفی شد. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید سرسیلندر اصلی را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت سرسیلندر آریزو 6 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت سرسیلندر آریزو 6 اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل آریزو 6 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص ساختار سرسیلندر اریزو 6 و روش جلوگیری از آسیب و ترک خوردگی سرسیلندر آریزو 6 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 6 اکسلنت

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “سرسیلندر آریزو 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم