اویل پمپ آریزو 6

شناسه محصول: OP-CheryA6-0625
در انبار
ساختار و نگهداری اویل پمپ آریزو 6 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. اویل پمپ موتور چری مدل آریزو 6 اصلی و متعلقات دیگر موتور چری همچون واتر پمپ آریزو 6 اصلی، میل سوپاپ آریزو 6 اصلی، کوئل آریزو 6 اصلی، واشر سرسیلندر آریزو 6 اصلی ، میل لنگ آریزو 6 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت پمپ روغن اریزو 6 (Arrizo 6) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه پمپ روغن یا اویل پمپ آریزو 6 اصلی

اویل پمپ آریزو 6 (Arrizo 6) یا پمپ روغن آریزو 6 یک پمپ سبک و فشرده است که در سه دسته خطی، توزیعی و تکی عرضه می شود. روغن در سینی اویل پمپ تحت فشار قرار دارد. پمپ روغن، روغن روان کننده را به فیلتر روغن و مسیرهای مختلف ارسال می کند تا قسمت های متحرک اصلی موتور، روغن کاری شوند. اویل پمپ اریزو 6 (پمپ روغن اریزو 6) برای کار کردن به یک منبع نیرو نیاز دارد. برای این کار میل سوپاپ پایینی توسط چرخ دنده میل لنگ موتور به حرکت در می آید. کلید پمپ روغن در کلمه “پمپ” نهفته است. مقدار، فشار و زمان پمپ روغن باید بسیار دقیق باشد و به طور خودکار با توجه به بار تنظیم شود.

در این جا به شما درباره ی وطیفه اویل پمپ آریزو 6 و علائم خرابی آن خواهیم گفت. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه پمپ روغن موتور چری آریزو 6 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری اویل پمپ آریزو 6 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

علائم خرابی اویل پمپ (پمپ روغن) چیست؟

  1. موتور صدای خشن می دهد.
  2. چراغ چک موتور روشن می شود.
  3. مقدار زیادی دود سیاه از لوله اگزوز خارج می شود.
  4. نشانه فشار روغن نشان می دهد که فشار خیلی کم است.
  5. موتور به طور جدی می لرزد.
  6. شروع کار خودرو مشکل است و برای چرخاندن کلید به زمان زیادی نیاز دارد.

 

تا این جای کار «وظیفه و نشانه های خرابی اویل پمپ آریزو 6» به شما معرفی شد. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید اویل پمپ را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت اویل پمپ آریزو 6 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت پمپ روغن آریزو 6 اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل آریزو 6 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص علل خرابی اویل پمپ اریزو 6 و نحوه نگهداری و تعمیرات پمپ روغن آریزو 6 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 6 اکسلنت

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “اویل پمپ آریزو 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم