کوئل تیگو 8 پرو

شناسه محصول: IC-FownixT8P-0617
در انبار
عملکرد کویل تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. کوئل تیگو 8 پرو اصلی و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون رینگ و پیستون تیگو 8 پرو اصلی، واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 8 پرو اصلی ، سوپاپ تیگو 8 پرو اصلی و... در نمایندگی انحصاری لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت کوئل تیگو8 پرو (Tiggo8pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

اصل کار کوئل تیگو 8 پرو اصلی

کویل تیگو 8 پرو (Tiggo 8 pro) جرقه زنی یکی از اجزای اصلی سیستم جرقه زنی خودرو است. کوئل تیگو 8 پرو تاثیر مهمی در راه اندازی و عملکرد عادی خودرو دارد و با افزایش انرژی سیم پیچ جرقه می تواند جرقه هایی با انرژی کافی تولید کند. شرط اساسی برای سازگاری دستگاه احتراق با عملکرد موتورهای مدرن است.

در این جا به شما می گوییم عملکرد و ساختار کوئل تیگو 8 پرو چگونه است و طبقه بندی کویل فونیکس تیگو 8 پرو بر چه اساسی می باشد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه کوئل موتور فونیکس تیگو 8 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری کویل تیگو 8 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

نحوه عملکرد کویل احتراق

معمولاً دو مجموعه کویل یا سیم پیچ در کویل احتراق وجود دارد، سیم پیچ اولیه و سیم پیچ ثانویه. سیم پیچ اولیه از سیم لعابی ضخیم تر، معمولاً حدود 0.5-1 میلی متر سیم لعابی می باشد و حدوداً 200-500 دور پیچ می شود. در حالی که سیم پیچ ثانویه از سیم لعابی نازک تر، معمولاً حدود 0.1 میلی متر سیم لعابی می باشد که حدوداً 15000-25000 دور پیچ می شود.

یک سر سیم پیچ اولیه به منبع تغذیه ولتاژ پایین (+) در خودرو و سر دیگر به دستگاه سوئیچینگ (شکن) متصل است. یک سر سیم پیچ ثانویه به سیم پیچ اولیه و سر دیگر به انتهای خروجی خط فشار قوی وصل می شود تا برق ولتاژ بالا را تولید کند.

دلیل این که سیم پیچ جرقه زنی می تواند برق کم ولتاژ خودرو را به ولتاژ بالا تبدیل کند این است که شکل یک ترانسفورماتور معمولی دارد. همچنین سیم پیچ اولیه نسبت دورهای بیشتری نسبت به سیم پیچ ثانویه دارد. با این حال، حالت کار کویل احتراق با ترانسفورماتورهای معمولی متفاوت است. فرکانس کاری ترانسفورماتورهای معمولی بر روی 50 هرتز ثابت است که آن را به عنوان ترانسفورماتور فرکانس قدرت نیز می شناسند. در حالی که کویل های احتراق به صورت پالس کار می کنند که می توان آن را به صورت ترانسفورماتورهای پالس در نظر گرفت. آن ها با توجه به شرایط مختلف موتور کار می کنند. سرعت چرخش به طور مکرر انرژی را در فرکانس های مختلف ذخیره و آزاد می کند.

ادامه مطلب قبل

هنگامی که سیم پیچ اولیه روشن می شود، با افزایش جریان، یک میدان مغناطیسی قوی در اطراف آن ایجاد می شود و هسته آهنی انرژی میدان مغناطیسی را ذخیره می کند. هنگامی که دستگاه سوئیچینگ مدار سیم پیچ اولیه را قطع می کند، میدان مغناطیسی سیم پیچ اولیه به سرعت کاهش می یابد. و به سیم پیچ ثانویه یک ولتاژ بسیار بالا القا خواهد شد.

هرچه میدان مغناطیسی سیم پیچ اولیه سریع تر از بین برود، در لحظه قطع جریان، جریان بیشتر می شود و هر چه نسبت چرخش دو سیم پیچ بیشتر باشد، ولتاژ القایی توسط سیم پیچ ثانویه بیشتر می شود.

 

انواع کویل جرقه زنی تیگو 8 پرو

کویل های جرقه زنی بر اساس مدار مغناطیسی به دو نوع مغناطیسی باز و مغناطیسی بسته تقسیم می شوند.

کویل جرقه زنی سنتی از نوع باز مغناطیسی است. هسته آهنی آن را از ورق های فولادی سیلیکونی حدود 0.3 میلی متر می سازند. هسته آهنی با سیم پیچ های ثانویه و اولیه پیچیده می شود.

نوع مغناطیسی بسته از یک هسته آهنی مشابه III برای پیچیدن سیم پیچ اولیه استفاده می کند و سیم پیچ ثانویه به بیرون پیچیده می شود.

از مزایای کویل های جرقه زنی مغناطیسی بسته می توان به نشتی مغناطیسی کمتر، اتلاف انرژی کمتر و اندازه کوچک تر اشاره کرد. بنابراین در سیستم های جرقه زنی الکترونیکی معمولاً از این نوع کویل های احتراق مغناطیسی استفاده می شود.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در خصوص کوئل را می توانید در مقالات بعدی مربوط به کوئل ام وی ام ایکس 22 پرو، کوئل ام وی ام ایکس 55 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید کوئل تیگو 8پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت کوئل تیگو 8 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت کویل تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 8 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص مشخصات کوئل تیگو 8 پرو و نحوه تعمیرات کویل تیگو 8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کوئل تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم