شاتون تیگو 8 پرو

شناسه محصول: CR-FownixT8P-0609
در انبار
علل صدای غیرعادی در شاتون تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. شاتون تیگو 8 پرو اصلی و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون رینگ و پیستون تیگو 8 پرو اصلی، واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 8 پرو اصلی ، سوپاپ تیگو 8 پرو اصلی و... در نمایندگی انحصاری لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت شاتون تیگو8 پرو (Tiggo8pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

اثر و نقش شاتون تیگو 8 پرو اصلی

شاتون تیگو 8 پرو (Tiggo 8 pro) بخش مهمی در موتور خودرو فونیکس است که پیستون و میل لنگ را به هم متصل می کند. وظیفه شاتون فونیکس تیگو 8پرو تبدیل حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت چرخشی میل لنگ و انتقال نیروی وارد بر پیستون به میل لنگ است. به توان خروجی هنگامی که شاتون کار می کند، علاوه بر تحمل فشار تولیدی توسط گاز در محفظه احتراق، نیروهای اینرسی طولی و عرضی را نیز تحمل می کند. بنابراین شاتون تیگو 8 پرو تحت یک حالت استرس درهم کار می کند. در معرض تنش متناوب و فشار و تنش خمشی قرار دارد.

ما در مطالب قبلی برای محصول شاتون تیگو 7 پرو از قسمت های مختلف شاتون و جنس آن صحبت کردیم. در ادامه علل صدای غیر عادی شاتون تیگو 8 پرو را شرح می دهیم. با ما همراه باشید. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری شاتون تیگو 8 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

ساختار شاتون تیگو 8 پرو

علت صدای غیرعادی بلبرینگ شاتون موتور چیست؟ 

تا زمانی که هر یاتاقان به درستی روغن کاری شود، صدای غیرعادی ایجاد نخواهد کرد. صداهای غیرعادی نشان می دهد که فاصله لنت یاتاقان خیلی زیاد است، فشار روغن خیلی کم است و سطح شفت و سطح لنت در جهات مختلف باهم برخورد می کنند.

  1. صدای غیرعادی بلبرینگ شاتون با سایر یاتاقان ها متفاوت است. بدنه شاتون هم حرکت انتقالی و هم چرخش دارد و بلبرینگ شاتون هم می چرخد. چرخش در اطراف یاتاقان اصلی است و شفت در حین چرخش به سطح کاشی ساییده می شود، بنابراین یاتاقان شاتون سریع تر مستهلک می شود.
  2. لنت معمولی یاتاقان نقش پشتیبانی را ایفا می کند و لنت در یک جهت ثابت و تحت فشار قرار می گیرد. یاتاقان های شاتون با یاتاقان های معمولی متفاوت هستند. به دلیل سرعت های مختلف محور موتور، بار روی یاتاقان شاتون تغییر می کند و در نتیجه باعث افزایش سایش یاتاقان های شاتون و بدنه شاتون می شود. هنگامی که بار موتور سبک و سرعت زیاد است، بار روی شفت و بوش نسبتاً سبک است. هنگامی که بار موتور سنگین و سرعت کم است، بار روی شفت و بوش نسبتاً سنگین است و یاتاقان و شفت به سرعت فرسوده می شوند. هنگامی که خودرو از شیب تند پایین می رود، بدنه شاتون قسمت یاتاقان شاتون را می کشد و در این زمان، سطح مرکزی قسمت های بالایی و پایینی کاشی کوچک نسبتاً مستهلک می شود.
  3. یاتاقان آستین شاتون تیگو 8 پرو اغلب به بدنه شاتون ضربت می زند، قطعه بالایی کاشی کوچک سریع تر از قطعه پایین سایش می شود. همچنین اصطکاک روی سطح محوری 120 درجه قبل و بعد از نقطه مرده بالایی میل لنگ نسبتاً زیاد است. علاوه بر این فشار روغن روی سطح شفت کاشی کوچک کم تر از یاتاقان اصلی است. دمای تولیدی در حین اصطکاک نسبتاً بالا است و ویسکوزیته روغن کاهش می یابد. بنابراین سرعت سایش یاتاقان شاتون سریع تر از بلبرینگ های دیگر است.

 

چگونه از صداهای غیر عادی جلوگیری کنیم؟ 

شرایط فوق از دلایل اصلی صدای غیر عادی کاشی های کوچک است. صدای غیر عادی میزان ساییدگی بوش بلبرینگ را نشان می دهد که پیش درآمدی برای شکستن بوش است. بنابراین پس از کارکرد موتور برای 10000 تا 20000 کیلومتر، باید فاصله M f یاتاقان شاتون را کالیبره کرد. همچنین محور مستقیم، سطح تکیه گاه کاشی و لایه سطحی آلیاژ را بررسی کرد.

 

نحوه خرید و قیمت شاتون تیگو 8 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت شاتون تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 8 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص مشخصات شاتون تیگو 8 پرو و نحوه تعمیرات شاتون تیگو 8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “شاتون تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم