شاتون تیگو 7 پرو

شناسه محصول: CR-FownixT7P-0609
در انبار
نقش شاتون تیگو 7 پرو در موتور و ساختار آن را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. شاتون تیگو7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون میل سوپاپ تیگو 7 پرو اصلی، رینگ پیستون تیگو 7 پرو اصلی، واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت شاتون فونیکس تیگو 7 پرو (Tiggo7pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

ساختار شاتون تیگو 7 پرو اصلی

شاتون تیگو 7 پرو (Tiggo 7 pro) میله ای است که دو سر آن با اعضای محرک موتور، به ترتیب پیستون و میل لنگ برای انتقال حرکت و نیرو متصل است. وظیفه آن انتقال فشار زیاد روی پیستون به میل لنگ است، به طوری که میل لنگ یک حرکت دایره ای انجام می دهد. شاتون تیگو 7 پرو از سه قسمت تشکیل می شود: انتهای کوچک شاتون، شفت (محور) و انتهای بزرگ شاتون. شاتون فونیکس تیگو 7 پرو را معمولاً از جنس فولاد می سازند. سطح مقطع قسمت اصلی غالباً دایره ای یا I شکل است. دو انتهای شاتون دارای سوراخ می باشد. در سوراخ ها بوش یا بلبرینگ های سوزنی برنزی نصب می شود که برای بارگیری پین های شفت استفاده می شود.

در ادامه قسمت ها و اجزای مختلف شاتون تیگو 7 پرو را شرح می دهیم. با ما همراه باشید. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری شاتون تیگو 7پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

قسمت های مختلف شاتون تیگو 7 پرو

سر کوچک شاتون با شاتون یکپارچه شده است و یک بوش برنزی در سوراخ تعبیه شده است. بوش برنزی توسط پین پیستونی به پیستون متصل می شود. انتهای بزرگ شاتون به قسمت های بالا و پایین تقسیم می شود. قسمت بالایی با شفت به یک بدنه نصب می شود و قسمت پایینی درپوش یاتاقان شاتون است که توسط پیچ و مهره به قسمت بالایی متصل می شود. برای اطمینان از این که انتهای بزرگ شاتون می تواند به آرامی از سیلندر به بیرون بیاید، انتهای بزرگ شاتون دارای دو شکل برش صاف و برش مورب است.

 

 

ساختار شاتون تیگو 7 پرو

 

دو یاتاقان شاتون نیم دایره داخل انتهای بزرگ شاتون وجود دارد که برای کاهش اصطکاک بدنه شاتون لایه ای از آلیاژ ضد اصطکاک بر روی سطح یاتاقان ریخته می شود. بین شاتون و پوشش یاتاقان به طور کلی از سه نوع موقعیت استفاده می شود: بریدگی، زیگزاگ و آستین موقعیت. این مورد برای این است تا از کمانش دقیق این دو اطمینان حاصل شود.

جنس میله اتصال شاتون از چه نوعی است؟ 

فولاد کوئنچ و تمپر شده مانند فولاد 45، 40 کروم یا 40MnB به طور کلی به عنوان ماده ای در فناوری پردازش میله اتصال سنتی بکارگیری می شود. اما فناوری پیشرفته پردازش شکاف شکستگی conrod که به طور گسترده در کشورهای خارجی مورد کاربرد قرار می گیرد، مستلزم شکننده تر و سخت تر بودن آن است. اگر چه فولاد آلیاژی استحکام بالایی دارد، اما به تمرکز تنش بسیار حساس است. بنابراین الزامات سخت گیرانه ای در مورد شکل شاتون ها، فیله های بیش از حد و غیره مورد نیاز است. همچنین باید به کیفیت پردازش سطح برای بهبود استحکام در برابر فرسودگی توجه شود. در غیر این صورت استفاده از فولاد آلیاژی با استحکام بالا نمی تواند به نتایج و اثر مطلوب دست یابد.

تا این جای کار مقدمه «کارکرد شاتون چیست؟ سازه آن چه ویژگی هایی دارد؟» به شما معرفی شد. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم؛ تا با آگاهی خرید شاتون را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت شاتون تیگو 7 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت شاتون تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره علل خرابی های شاتون تیگو 7 پرو و روش نگهداری از شاتون تیگو7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “شاتون تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم