Top Rated Product

شاتون آریزو 6

شناسه محصول: CR-CheryA6-0609
در انبار
(1 بررسی مشتری)
وظیفه و اثر شاتون آریزو 6 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. شاتون موتور چری مدل آریزو 6 اصلی و متعلقات دیگر موتور چری همچون میل سوپاپ آریزو 6 اصلی، رینگ پیستون آریزو 6 اصلی، واشر سرسیلندر آریزو 6 اصلی ، میل لنگ آریزو 6 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت شاتون اریزو 6 (Arrizo 6) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه و نقش شاتون آریزو 6 اصلی

شاتون آریزو 6 (Arrizo 6) یک قطعه از نوع رابط میله ای است که پیستون آریزو 6 و میل لنگ آریزو 6 را به هم وصل می کند. شاتون نیروی وارد بر پیستون را به میل لنگ منتقل و حرکت رفت و برگشتی پیستون را به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل می کند. گروه شاتون آریزو 6 متشکل از بدنه شاتون، پوشش سر بزرگ شاتون، بوش انتهای کوچک شاتون، بوش یاتاقان انتهای بزرگ شاتون و پیچ ها (یا پیچ) شاتون است. گروه شاتون تحت تاثیر نیروی گاز از پین پیستون، نوسان خود و نیروی اینرسی رفت و برگشتی گروه پیستون قرار می گیرد. میزان و جهت این نیروها به صورت دوره ای تغییر می کند. بنابراین شاتون اریزو 6 تحت بارهای متناوب مانند فشار و کشش قرار می گیرد.

شاتون باید استحکام کافی در برابر فرسودگی و استحکام ساختاری داشته باشد. استحکام ناکافی در برابر فرسودگی اغلب باعث می شود که بدنه شاتون یا پیچ و مهره های شاتون شکسته شود. سپس باعث یک حادثه بزرگ و آسیب کامل در موتور شود. اگر ساختار و جنس شاتون آریزو 6 دارای استحکام ناکافی باشد، باعث تغییر شکل خمشی بدنه میله و تغییر شکل خارج از گرد انتهای بزرگ شاتون می شود که در نتیجه باعث سایش خارج از مرکز پیستون، سیلندر، یاتاقان و پین میل لنگ می شود.

در این جا به شما می گوییم ساختار شاتون آریزو 6 چگونه است و شاتون اریزو 6 از چه قطعاتی تشکیل می شود. علاوه بر این اشکالات احتمالی و برخی جزئیات در مورد ساخت شاتون اریزو 6 نیز بحث خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه شاتون موتور چری آریزو 6 بدانید. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری شاتون آریزو 6 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

اجزای شاتون آریزو 6

 

ساختار و ترکیب شاتون 

بدنه شاتون آریزو 6 از سه قسمت تشکیل می شود. قسمت متصل به پین ​​پیستون را انتهای کوچک شاتون، قسمت متصل به میل لنگ را انتهای بزرگ شاتون و قسمت اتصال دهنده آن را شفت شاتون (محور یا میله شاتون) می نامند.

انتهای کوچک شاتون عمدتاً یک ساختار حلقوی با دیواره نازک است. به منظور کاهش سایش با پین پیستون، یک بوش برنزی جدار نازک به سوراخ انتهایی کوچک فشار داده می شود. روی سر انتهای کوچک و بوش شیارهایی دریل یا آسیاب می کنند تا روغنی که پاشیده می شود، به سطح جفت بوش روان کننده و پین پیستون وارد شود.

شفت یا محور شاتون یک میله بلند است و نیروی زیادی را در حین کار متحمل می شود. برای جلوگیری از تغییر شکل خمشی آن باید از استحکام کافی برخوردار باشد. به همین دلیل، اکثر محورهای شاتون موتورهای خودرو از بخش I شکل استفاده می کنند که می تواند در شرایط استحکام کافی، جرم را به حداقل برساند. برخی از موتورهای با استحکام بالا از بخش H شکل استفاده می کنند. برخی از موتورها از سر کوچک شاتون برای پاشیدن روغن برای خنک کردن پیستون استفاده می کنند و باید یک سوراخ به صورت طولی در بدنه میله ایجاد شود. برای جلوگیری از تمرکز تنش، اتصال بین شفت شاتون و انتهای کوچک و انتهای بزرگ یک قوس بزرگ برای انتقال صاف اتخاذ می کند.

 

شکل اصلی آسیب به شاتون آریزو 6

برای کاهش ارتعاش موتور، اختلاف جرم شاتون های هر سیلندر باید به حداقل برد محدود شود. زمانی که موتور در کارخانه مونتاژ می شود، واحد اندازه گیری به طور کلی بر اساس جرم سرهای بزرگ و کوچک شاتون دسته بندی می شود. همان موتور از همان شاتون Group استفاده می کند.

اشکال اصلی آسیب شاتون ها، شکستگی ناشی از فرسودگی و تغییر شکل بیش از حد است. معمولاً محل خرابی ناشی از فرسودگی، سه ناحیه با فشار زیاد روی شاتون هستند. شرایط کار شاتون مستلزم آن است که شاتون دارای استحکام و مقاومت در برابر فرسودگی بالا باشد. همچنین به استحکام ساختاری هم نیاز دارد.

در موتور نوع V، سیلندرهای مربوط به ردیف های چپ و راست، یک پین میل لنگ مشترک دارند. میله های اتصال دارای سه نوع هستند: شاتون های موازی، شاتون های شاتون، و شاتون های اصلی و کمکی.

تا این جای کار «کارکرد شاتون و ساختار آن چیست و موارد آسیب به شاتون» به شما معرفی شد. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید شاتون را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت شاتون آریزو 6 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت شاتون آریزو 6 اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل آریزو 6 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص علل خرابی شاتون اریزو 6 و نحوه تعمیرات شاتون آریزو 6 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 6 اکسلنت

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

1 نظر برای شاتون آریزو 6

  1. محدثه لشگری

    شاتون آریزو ۶ پرو اصلی و میلنگ آریزو ۶ پرو و پیستون آریزو ۶ پرو میخواستم ،موجود دارین؟

    • chiranyadak

      درود دوست عزیز، بله لوازم موتوری و گیربکس آریزو 6 پرو به صورت کامل از چین وارد کرده ایم. جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم