میل لنگ تیگو 7 پرو

شناسه محصول: CrS-FownixT7P-0608
در انبار
وظیفه و نحوه عملکرد میل لنگ تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. میلنگ تیگو7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون میل سوپاپ تیگو 7 پرو اصلی، پیستون تیگو 7 پرو اصلی، واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 7 پرو اصلی ، سوپاپ تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت میل لنگ فونیکس تیگو 7 پرو (Tiggo7pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

ساختار و کاربرد میل لنگ تیگو 7 پرو اصلی

میل لنگ تیگو 7 پرو به انگلیسی (Tiggo 7 pro crankshaft) جزء مکانیکی موتور خودرو و مهم ترین بخش آن است. همان طور که از نام آن پیدا است، میل لنگ یک “میله خمیده” می باشد. میل لنگ نیرویی منتقلی توسط شاتون را تحمل می کند و آن را از طریق خروجی میل لنگ به گشتاور تبدیل می کند. یعنی انرژی جنبشی حرکت رفت و برگشتی خطی پیستون را به انرژی جنبشی دورانی در موتور پیستونی رفت و برگشتی تبدیل می کند. به این ترتیب سایر لوازم جانبی موتور را درگیر می کند. میل لنگ تیگو 7 پرو تحت تأثیر نیروی گریز از مرکز جرم دوار، نیروی اینرسی گاز در حال تغییر دوره ای و نیروی اینرسی رفت و برگشتی قرار می گیرد. به طوری که میلنگ تیگو 7 پرو تحت بار پیچشی خمشی قرار می گیرد. بنابراین لازم است میل لنگ از قدرت و استحکام کافی برخوردار باشد.

ساختار میل لنگ تیگو 7 پرو

سطح یاتاقان نیز باید در برابر سایش مقاوم باشد، یکنواخت کار کند و تعادل خوبی داشته باشد. معمولاً دور میل لنگ را همان دور موتور می گوییم. به دلیل کاهش جرم میل لنگ و نیروی گریز از مرکز ایجاد شده در حین حرکت، یاتاقان میل لنگ اغلب توخالی می شود. روی سطح هر لنگ یا یاتاقان، سوراخ های روغنی برای ورود یا استخراج روغن برای روانکاری سطح لنگ ها وجود دارد. به منظور کاهش تمرکز تنش، مفاصل لنگ اصلی، پین میل لنگ و بازوی میل لنگ همه توسط قوس های انتقالی به هم متصل می شوند. در ادامه اجزای میل لنگ تیگو 7 پرو را شرح می دهیم. با ما همراه باشید. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری میل لنگ تیگو 7پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

وزنه تعادل میل لنگ

وظیفه وزنه تعادل میل لنگ، تعادل نیروی گریز از مرکز چرخشی و گاهی اوقات تعادل نیروی اینرسی رفت و برگشتی و گشتاور آن است. هنگامی که این نیروها و گشتاورها به تعادل می رسند، وزنه تعادل نیز می تواند برای برداشتن بار از یاتاقان اصلی استفاده شود. تعداد، اندازه و محل قرارگیری وزنه تعادل را با توجه به تعداد سیلندرهای موتور، چیدمان سیلندرها و شکل میل لنگ در نظر می گیرند. وزن تعادل معمولاً همراه با میل لنگ ریخته گری یا آهنگری می‌شود. اما وزن تعادل یک موتور دیزلی پرقدرت را جدا از میل لنگ می سازند و سپس با پیچ و مهره به یک دیگر متصل می کنند.

سطح تماس انتهای بزرگ شاتون و لنگ به دلیل روغن موتور کثیف و نیروی ناهموار وارده به لنگ ها (یاتاقان میل لنگ) سایش پیدا می کند. در صورت وجود ناخالصی های سخت همراه با ذرات درشت در روغن موتور، خطر خراش نیز وجود دارد. اگر سایش در سطح لنگ ها جدی باشد، احتمالاً بر طول حرکت بالا و پایین پیستون تأثیر می گذارد. همچنین راندمان احتراق را کاهش می دهد و به طور طبیعی توان خروجی را کاهش می دهد. علاوه بر این به دلیل روغن کاری ناکافی یا سوختن روغن بسیار نازک روی سطح لنگ ها، در موارد شدید بر حرکت رفت و برگشتی پیستون تأثیر می گذارد. بنابراین لازم است از روغن روان کننده با ویسکوزیته مناسب استفاده شود و از تمیزی روغن اطمینان حاصل شود.

 

نحوه خرید و قیمت میل لنگ تیگو 7 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت میل لنگ تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری از انواع میلنگ تیگو 7 پرو و اجزای میل لنگ تیگو7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “میل لنگ تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم