میل لنگ آریزو 6

شناسه محصول: CrS-CheryA6-0608
در انبار
میل لنگ آریزو 6 قطعه ای مهم در موتور چری است. نحوه عملکرد میل لنگ اریزو6 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. میل لنگ موتور چری مدل آریزو 6 اصلی و متعلقات دیگر موتور چری همچون میل سوپاپ آریزو 6 اصلی، پیستون آریزو 6 اصلی، واشر سرسیلندر آریزو 6 اصلی ، میل لنگ آریزو 6 اصلی ، سوپاپ آریزو 6 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت میل لنگ اریزو 6 عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه و نقش میل لنگ آریزو 6 اصلی و استاندارد

میل لنگ آریزو 6 (Arrizo 6) یک نوع شفت (میله) است که در قسمت پایینی موتور چری مدل آریزو 6 قرار می گیرد. میل لنگ از چندین لنگ تشکیل می شود که حرکت پیستون ها را از طریق میله های اتصال (یاتاقان های ثابت و متحرک) دریافت می کند. این عمل، نیروی چرخشی مورد نیاز برای حرکت یک خودرو یا سایر وسایل نقلیه موتوری را فراهم می کند. میل لنگ چری اریزو 6 یکی از قطعات کلیدی موتور پیستونی است. یعنی نوع موتوری که تقریباً در تمامی موتورسیکلت ها، خودروها، وانت ها، کامیون ها و غیره کاربرد دارد.

در این جا به شما می گوییم عملکرد میلنگ آریزو 6 چیست و چگونه کار می کند و میل لنگ آریزو 6 چه قطعاتی دارد. علاوه بر اشکالات احتمالی و برخی جزئیات در مورد ساخت، جداسازی و بالانس کردن میل لنگ اریزو 6 نیز بحث خواهیم کرد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه میل لنگ موتور چری اریزو 6 بدانید. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری میلنگ آریزو 6 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

عملکرد میل لنگ آریزو 6 به چه صورت است؟

برای این که بفهمید میل لنگ چگونه کار می کند، باید بدانید که چه نقشی در ماشین بازی می کند. میل لنگ قسمتی است که وظیفه تبدیل حرکت عمودی پیستون را در یک حرکت دایره ای دارد. بنابراین می توان از آن برای حرکت گیربکس چرخ استفاده کرد. مفیدترین مقایسه برای درک این موضوع این است که میل لنگ همان کاری را انجام می دهد که پدال روی دوچرخه انجام می دهد. فقط به جای چرخش در اثر فشار پاها، با انفجاری که در درونش ایجاد می شود حرکت می کند. با احتراق درون محفظه احتراق باعث می شود که پیستون ها با هم به پایین هل یابند.

از این جا به بعد، تقریباً همه ماشین ها به یک شکل کار می کنند. حرکت چرخشی از گیربکس عبور می کند که سرعت آن را با توجه به دنده ای که درگیر می شود تنظیم می کند. از آن جا پیچش به محور محرک (اگر موتور روی شفت متفاوتی نسبت به چرخ های محرک باشد) و از آن جا به دیفرانسیل منتقل می شود. این انتقال نیرو اجازه می دهد آن پیچ به دو یاتاقان تقسیم شود و روی منحنی در نقاط مختلف بچرخد. سرعت ها در نهایت، این چرخ هایی که خودرو را می چرخانند از اتصالات با سرعت ثابت عبور می کنند. اگر می خواهید درباره نحوه عملکرد هر عنصر اطلاعات بیشتری کسب کنید، به لینک های مرتبط در متن بروید.

ساختار میل لنگ آریزو 6

همان طور که در تصویر می بینید، همه چیز به عملکرد میل لنگ در موتور بستگی دارد: تبدیل حرکت عمودی به حرکت چرخشی. بنابراین موتورهای دوار یا وانکل نیازی به میل لنگ ندارند، زیرا احتراق در آن ها از قبل حرکت دایره ای ایجاد می کند.

قطعات میل لنگ را نام ببرید؟

از اجزای میل لنگ آریزو 6 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنگ ثابت و اصلی که یاتاقان ثابت روی آن قرار می گیرد.
  • لنگ متحرک یا بازوی لنگ که یاتاقان متحرک روی آن قرار می گیرد.
  • بلوک یا وزنه تعادل که مجاز به لرزش نیست.
  • سوراخ های روغن کاری که روی یاتاقان ها تعبیه می شوند.

در یک سر میل لنگ (انتهای میل لنگ)، فلایویل قرار دارد. فلایویل یک دیسک (معمولاً دو جرمی) است که به میل لنگ جفت می شود و کلاچ گیربکس را از هم جدا می کند. در آینده تمامی قطعات میل لنگ آریزو 6 را مفصل تشریح خواهیم کرد.

روند تولید میل لنگ چگونه است؟

به دلیل وجود تعادل بالا در این قطعه مواد به کار رفته در ساخت میل لنگ از جنس فولاد آهنگری می باشد. میل لنگ آریزو 6 شکل بسیار فشرده ای دارد و در نتیجه سختی و سفتی بالایی دارد. اگر چه افزایش احتمال از بین رفتن مواد یا تغییر شکل در اثر اصطکاک وجود دارد. با این حال مشکلی نیست زیرا دائماً روغن کاری می شود.

داخل میل لنگ می تواند برای کاهش وزن و صرفه جویی در مواد تولید تو خالی باشد. ساختاری که برای هدایت روغن تحت فشار به منظور روانکاری از آن استفاده می شود. بلبرینگ های براکت و میل لنگ، روغن را از طریق سوراخ های کوچک در نواحی مختلف میل لنگ دریافت می کنند.

نحوه خرید و قیمت میل لنگ آریزو 6 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت میل لنگ آریزو 6 اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات چری مدل آریزو 6 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص علل خرابی میل لنگ اریزو 6 و نحوه تعمیرات میلنگ آریزو 6 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 6 اکسلنت

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “میل لنگ آریزو 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم