یاتاقان ثابت متحرک تیگو 8 پرو

شناسه محصول: FMB-FownixT8P-0505
در انبار
کاربرد و دلایل خرابی یاتاقان ثابت متحرک تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک تیگو 8 پرو اصلی و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون رینگ و پیستون تیگو 8 پرو اصلی، واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 8 پرو اصلی ، سوپاپ تیگو 8 پرو اصلی و... در نمایندگی انحصاری لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت یاتاقان تیگو8 پرو (Tiggo8pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

کاربرد یاتاقان ثابت متحرک تیگو 8 پرو اصلی و استاندارد

جنس یاتاقان ثابت متحرک تیگو 8 پرو (Tiggo 8 pro) از مواد آلیاژی بر پایه مس با ظرفیت باربری قوی می باشد. در عین حال سطح داخلی یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 8 پرو با یک لایه ضد اصطکاک آبکاری می شود. آبکاری به این دلیل است که سطح قطعات متحرک با افزایش ظرفیت و تحمل مقاومت در برابر اصطکاک بالاتر، طول عمر بیشتری را برای خودرو به ارمغان بیاورند. در حین کار موتور، کیفیت روغن روی یکنواخت تر کار کردن قطعات داخلی موتور تاثیر بسیاری دارد. همچنین از یاتاقان در برابر سایش محافظت می کند. ساختار و مواد یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک تیگو 8 پرو (یاتاقان بالایی و پایینی شاتون) یکسان است. همین باعث می شود که از خرابی شاتون و میل لنگ ناشی از خطاهای مونتاژ جلوگیری کند.

این مقاله به بررسی دلایل صداهای غیر عادی یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 8 پرو می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه یاتاقان اصلی و شرکتی تیگو 8 پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 8 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

دانش تعمیر و نگهداری یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 8 پرو

  • روغن موتور مخصوص را به طور مرتب تعویض کنید تا از خوردگی یاتاقان توسط مایعاتی مانند اسید قوی و قلیایی قوی در روغن موتور جلوگیری کنید.
  • فیلتر روغن را به طور مرتب بررسی کنید تا از ورود ناخالصی ها به یاتاقان جلوگیری شود. تا سطح میلنگ را خراش ندهد یا باعث ایراداتی مانند جام کردن نشود.
  • هنگام تعویض یاتاقان های ثابت و متحرک اطمینان حاصل کنید که یاتاقان های بالایی و پایینی از یک کارخانه سازنده باشند.

دلایل صدای غیرعادی یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک

1) بوش یاتاقان و ژورنال شاتون به شدت فرسوده هستند و فاصله شعاعی بسیار زیاد است.

2) پیچ های بست درپوش بلبرینگ شاتون شل یا شکسته است.

3) آلیاژ یاتاقان می سوزد یا می افتد.

4) ژورنال شاتون گرد نیست و در نتیجه تماس ضعیفی بین ژورنال و بوش بلبرینگ ایجاد می شود.

5) مدار روغن اصلی میل لنگ مسدود است، فیلتر روغن و فیلتر بیش از حد کثیف هستند، سوپاپ بایپس از کار می افتد و پمپ روغن از کار می افتد و در نتیجه فشار روغن کم می شود و بوش یاتاقان روغن کاری ضعیفی دارد.

صدای غیر عادی پوسته یاتاقان شاتون

1) با سبک تر، کندتر و کوتاه تر از صدای “بوم، بوم” از لنت میل لنگ مشخص می شود. صدا در حالت بیکار پایین است، در سرعت های متوسط ​​قابل توجه است و در شتاب ناگهانی بلندتر است.

2) بار موتور افزایش می یابد و صدا افزایش می یابد.

3) با تغییر دمای موتور، صدا تغییر نمی کند.

4) پس از خاموش شدن شعله، صدا به وضوح ضعیف یا ناپدید می شود.

روش تشخیص صدای غیرعادی بوش یاتاقان شاتون

1) هنگام گوش دادن در خارج از موتور، صدا کوتاه و محکم است چیزی شبیه به “کلیک، کلیک” است.

2) هنگام گوش دادن به درگاه سوخت گیری، صدا واضح و بلند “کلنگ، کلنگ” است.

3) اگر موتور از دور آرام به سرعت متوسط ​​تغییر کند، صدا واضح تر می شود و با افزایش سرعت صدای تق تق برجسته تر می شود.

4) اگر صدای روش شعله آوت تک سیلندر ضعیف یا از بین برود به این معنی است که بوش شاتون سیلندر زنگ می زند.

5) هنگام میکس، صدای “دینگ، دنگ” یا “کلیک، کلیک” را نیز می توان با روش شلیک بررسی کرد. اگر پس از خاموش شدن شعله، صدای سیلندر اول ضعیف شود، صدای دو سیلندر ضعیف یا ناپدید می شود. که نشانه ساییدگی و شل شدن بوش های یاتاقان شاتون چند سیلندر است.

6) صرف نظر از اینکه دمای موتور کم باشد یا زیاد، مهم نیست که سرعت چقدر باشد، یک صدای جدی و ریتمیک به گوش می رسد و سرسیلندر به شدت می لرزد، حتی اگر موتور خاموش یا دوباره خاموش شود. می توان نتیجه گرفت که بوش یاتاقان شاتون لایه آلیاژ بیش از حد گرم و ذوب می شود که باید فوراً تعمیر شود.

 

مقاله فوق بخشی از اطلاعات نگهداری از یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 8 پرو است که چیران یدک آن را با شما به اشتراک می گذارد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به یاتاقان ثابت متحرک آریزو 6، یاتاقان ثابت متحرک هایما S7 و یاتاقان ثابت متحرک تیگو 7 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید یاتاقان ثابت تیگو 8 پرو و یاتاقان متحرک تیگو 8 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

نحوه خرید و قیمت یاتاقان ثابت متحرک تیگو 8 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 8 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. در شرایط استفاده و نگهداری عادی، اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص مشخصات و تعمیرات و نگهداری یاتاقان موتور تیگو 8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “یاتاقان ثابت متحرک تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم