یاتاقان ثابت متحرک تیگو 7 پرو

شناسه محصول: FMB-FownixT7P-0505
در انبار
وظیفه و نحوه عملکرد یاتاقان ثابت متحرک تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک تیگو7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون پیستون تیگو 7 پرو اصلی، واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 7 پرو اصلی ، سوپاپ تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع یاتاقان فونیکس تیگو 7 پرو (Tiggo7pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 7 پرو اصلی چیست؟

یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک تیگو 7 پرو در قسمت اتصال شاتون و میل لنگ نصب می شوند. یاتاقان تیگو ۷ پرو (Tiggo 7 pro) نقش مقاومت در برابر سایش، اتصال، پشتیبانی و انتقال را ایفا می کنند. یک شیار روغن در سطح استوانه ای داخلی یاتاقان ثابت و متحرک در امتداد جهت محیطی وجود دارد. زاویه مرکزی مربوط به شیار روغن 80-120 درجه است و یک سوراخ عبور روغن بر روی دیواره یاتاقان قرار دارد. با تعبیه یک شیار روغن با طول قوس مناسب بر روی یاتاقان ثابت متحرک ، اطمینان حاصل می شود که روغن در مناسب ترین زمان و بازه زمانی در طول کار موتور به پیستون می رسد. این امر باعث خنک شدن خوب موتور و پیستون می شود. همچنین از سایش و آسیب به سیلندر جلوگیری می شود.

در عین حال طول قوس شیار روغن معقول در یاتاقان ثابت متحرک تیگو 7 پرو اصلی می تواند بهترین منبع روغن را تضمین کند. که نه تنها در کار موتور می تواند خنک کننده قابل اعتماد را تضمین کند، بلکه از هدر رفتن روغن و تأثیر منفی روغن بیش از حد جلوگیری می کند. برآمدگی های موقعیت یابی روی بوش های شاتون اتصال میله اتصال را می توان در یک موقعیت معقول مونتاژ کرد، به طوری که شیار روغن یاتاقان ثابت و متحرک بتواند از ناحیه تحمل بار سنگین و سایش جلوگیری کند. یاتاقان ثابت و متحرک استاندارد در حین کار کوچک است. حتما از نمایندگی انحصاری یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک تیگو 7پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

روش تشخیص و علائم خرابی یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک

زمانی که موتور به سرعت شتاب می گیرد صدای تق تق شدید و کوتاه ممتد به گوش می رسد اما هنگامی که موتور در دور آرام کار می کند صدای غیرعادی نمی شنوید. این ویژگی معمولاً در اثر صدای یاتاقان ثابت متحرک تیگو 7 پرو (بلبرینگ شاتون) است. در حالت شتاب شدید خودرو به طور قابل توجهی شنیده می شود. از نظر جنس می توان گفت که حلقه های شاتون شکننده تر، نرم تر و کوتاه تر از حلقه های میل لنگ هستند. در نتیجه خرابی یاتاقان ثابت و متحرک باعث ساییدگی یاتاقان شاتون یا ژورنال می شود.

 

روش عیب یابی یاتاقان موتور تیگو 7 پرو

هنگام تغییر دور موتور، صدا در دور آرام کم تر و در دور متوسط ​​بیشتر محسوس است. اگر پدال گاز کمی افزایش یابد، صدای ضربه ممتد به گوش می رسد که در هنگام شتاب گیری شدید خودرو صدا نیز تشدید می شود، اما در سرعت بالا به دلیل صداهای دیگر مشخص نیست.

با افزایش بار، نویز تشدید می شود. صدا معمولاً با تغییر دمای موتور ثابت است، اما گاهی اوقات تحت تأثیر دمای روغن روانکار قرار می گیرد. هنگامی که تک سیلندر قطع می شود، صدا به وضوح ضعیف یا ناپدید می شود، اما می تواند بلافاصله پس از احتراق دوباره ظاهر شود، یعنی صدا به سیلندر می رسد. با این حال هنگامی که یاتاقان شاتون خیلی شل است، صدای شلیک ناقص تک سیلندر تغییر آشکاری ندارد. پس از احتراق، دو بار بوق می زند، یعنی برای هر سیکل کاری دو بار بوق می زند.

یاتاقان ثابت متحرک در سمت تابه روغن نویز دارد. اگر گوشی پزشکی را برای سمع لمس کنید، صدا خیلی واضح نیست. اما اگر مستقیماً ورودی روغن یا نازل تهویه میل لنگ را چک کنید، صدای ضربه بلبرینگ شاتون را به وضوح می شنوید.

پدیده همراه رینگ یاتاقان با افت قابل توجه فشار روغن همراه است. در صورت شدید بودن، بدنه لرزش دارد که با رینگ پیستون و ضربه پیستون متفاوت است. می توانید یک پیچ گوشتی یا گوشی پزشکی را در قسمت پایینی بلوک سیلندر یا ظرف روغن نگه دارید. هنگامی که موقعیت سیلندر معیوب مربوطه را لمس کنید، لرزش آشکاری را احساس خواهید کرد.

دلایل شکستن یاتاقان تیگو 7 پرو

  1. اگر یاتاقان یا ژورنال شاتون فرسوده باشد، در نتیجه جابجایی بیش از حد یا تناسب ضعیف ایجاد می شود.
  2. در صورتی که فشار روغن خیلی کم است، یا روغن خراب می شود، یا مسیر عبور روغن محور شاتون مسدود باشد. در نتیجه یاتاقان به علت این که روغن کاری ضعیفی دارد، سریع تر خراب می شود.
  3. پیچ و مهره های کلاهک یاتاقان شاتون شکسته یا شل باشند.
  4. اگر اندازه یاتاقان مناسب نباشد. یعنی سایز شاتون ناسازگار باعث چرخش یا شکستگی می شود.
  5. در صورتی که جنس فلز یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 7 پرو مرغوب نباشد. همین امر باعث می شود که یاتاقان سریع تر ساییده شده و بسوزد.

 

مقاله فوق بخشی از اطلاعات تعمیر و دلایل خرابی یاتاقان ثابت و متحرک تیگو 7 پرو است که چیران یدک آن را با شما به اشتراک می گذارد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به یاتاقان ثابت متحرک آریزو 6، یاتاقان ثابت متحرک هایما S7 و یاتاقان ثابت متحرک تیگو 8 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید یاتاقان ثابت تیگو 7 پرو و یاتاقان متحرک تیگو 7 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت یاتاقان ثابت متحرک تیگو 7 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. در شرایط استفاده و نگهداری عادی، اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص مشخصات و تعمیرات و نگهداری یاتاقان موتور تیگو 7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “یاتاقان ثابت متحرک تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم