پیستون تیگو 8 پرو و رینگ پیستون تیگو 8 پرو

شناسه محصول: PR-FownixT8P-0430
در انبار
نقش و اهمیت وجود رینگ و پیستون تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. پیستون تیگو8 پرو و رینگ تیگو8 پرو اصلی و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون شاتون تیگو 8 پرو، واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو، میل لنگ تیگو 8 پرو، سوپاپ تیگو 8 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع رینگ و پیستون تیگو8 پرو (Tiggo8pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات رینگ و پیستون تیگو 8 پرو اصلی

رینگ پیستون تیگو 8 پرو (Tiggo 8 pro) چند حلقه فلزی می باشد که برای پر کردن شیارهای موجود در پیستون تیگو 8 پرو به کار می رود. رینگ های پیستون به طور عمده به دو دسته رینگ هوا (گاز یا تراکمی) و رینگ روغن تقسیم می شوند. انواع رینگ و پیستون تیگو 8 پرو اورجینال بدون واسطه با قیمت ارزان به صورت عمده و تک در چیران یدک عرضه می شود.

در این مقاله به معرفی نقش، شرایط و الزامات رینگ تیگو 8پرو و پیستون تیگو 8پرو می پردازیم. یعنی هر آن چه که باید در مورد رینگ و پیستون تیگو8پرو بدانید. امیدواریم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری پیستون فابریک تیگو 8 پرو را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

نقش انواع رینگ پیستون تیگو 8 پرو در پیستون (رینگ هوا و رینگ روغن)

عملکرد رینگ هوا اطمینان از سفتی بین سیلندر و پیستون، جلوگیری از نشت هوا و انتقال بیشتر گرمای جذب شده توسط بالای پیستون به دیواره سیلندر است. بعد از انتقال گرما به سیلندر، حرارت توسط آب خنک کننده از بین می رود. رینگ روغن نقش توزیع روغن و خراش دادن روغن را ایفا می کند. هنگامی که روغن اضافی دیواره روی سیلندر پایین می رود، با پیستون و رینگ روغن جدا می شود. این نه تنها از خروج روغن موتور به داخل سیلندر و سوختن آن جلوگیری می کند بلکه مقاومت اصطکاکی بین پیستون و دیواره سیلندر را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این، رینگ روغن می تواند نقش آب بندی گاز کمکی را نیز ایفا کند.

شرایط کار و الزامات عملکرد رینگ های پیستون چیست؟

هنگامی که رینگ پیستون کار می کند، تحت تأثیر دمای بالا و گاز فشار بالا در سیلندر قرار می گیرد. دما در سیلندر نسبتاً بالا است، به خصوص در قسمت رینگ اول، دما می تواند به 600K برسد. رینگ پیستون با سرعت بالایی در سیلندر حرکت می کند و بخشی از روغن موتور در دمای بالا خراب می شود. همین وضعیت روغن کاری رینگ پیستون را بدتر می کند و اطمینان از روانکاری مایع را دشوار می کند و سایش جدی است.

بنابراین، رینگ پیستون باید دارای کشش خوب، استحکام بالا و مقاومت در برابر سایش باشد. یکی از مزایای خرید رینگ پیستون تیگو 8 پرو از نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک)، تهیه جنس مرغوب و استاندارد می باشد.

فاصله پیستون و رینگ پیستون تیگو 8 پرو

رینگ پیستون در هنگام کار موتور در تماس با گاز با دمای بالا از نظر حرارتی منبسط می شود. حرکت رفت و برگشتی دوره ای باعث انبساط و انقباض شعاعی آن می شود. بنابراین برای اطمینان از عملکرد طبیعی، رینگ و پیستون تیگو 8 پرو باید دارای فاصله مشخص در سیلندر باشند.

  • فاصله انتهایی که آن را به عنوان فاصله باز شدن نیز می شناسند، به شکاف بین دو سر رینگ اشاره دارد زمانی که رینگ پس از نصب رینگ پیستون در سیلندر در حالت سرد، در نقطه مرگ بالایی قرار دارد. به طور کلی 0.25 ~ 0.50 میلی متر است.
  • فاصله جانبی که آن را به عنوان فاصله جانبی نیز می شناسند، به شکاف بین طرف رینگ پیستون و شیار رینگ پیستون پس از نصب رینگ پیستون در پیستون اطلاق می شود. به دلیل دمای کار بالا، حلقه اول دارای شکاف بزرگی است. حلقه اول معمولاً 0.04 ~ 0.10 میلی متر و حلقه های دیگر معمولاً 0.03 ~ 0.07 میلی متر هستند.
  • فاصله برگشتی به برگشت به شکاف بین سطح استوانه ای داخلی رینگ پیستون و پایین شیار رینگ پیستون پس از نصب رینگ پیستون در سیلندر می گویند. این فاصله معمولاً 0.50 تا 1.00 میلی متر است. واکنش برگشتی رینگ روغن بزرگتر از رینگ گاز است که برای افزایش شکاف ذخیره روغن و تسهیل رفع فشار و تخلیه روغن مفید است.

عمل پمپاژ روغن رینگ پیستون

به دلیل وجود فاصله جانبی و فاصله عقب در هنگام کار موتور، رینگ پیستون اثر پمپاژ روغن را ایجاد می کند. دلیل آن این است که وقتی پیستون پایین می رود، رینگ پیستون به بالای شیار رینگ تکیه می دهد. در این حالت روغنی که توسط رینگ پیستون از دیواره سیلندر جمع می شود، پایین شیار رینگ را پر می کند. این حرکت مکرر روغن روی دیواره سیلندر را به داخل محفظه احتراق پمپ می کند. به دلیل اثر پمپاژ روغن رینگ پیستون تیگو 8 پرو جنس اصلی، روغن موتور به داخل محفظه احتراق جریان می یابد که باعث رسوب کربن در محفظه احتراق و افزایش مصرف روغن می شود. همچنین ممکن است در شیار رینگ (به ویژه اولین شیار رینگ هوا) رسوبات کربنی ایجاد کند که باعث گیر کردن رینگ، شکستن و از دست دادن اثر پیستون می شود.

تا این جای کار « الزامات و شرایط کار رینگ و پیستون تیگو 8 پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در این خصوص را می توانید در مقالات بعدی مربوط به رینگ و پیستون آریزو 6 پرو و رینگ و پیستون ام وی ام ایکس 55 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید رینگ و پیستون اصلی و اورجینال تیگو 8 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت رینگ و پیستون تیگو 8 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت پیستون تیگو 8 پرو و رینگ پیستون تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید.

 

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی تیگو 8پرو با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری در خصوص مشخصات دیگر انواع رینگ تیگو8 پرو و پیستون تیگو8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “پیستون تیگو 8 پرو و رینگ پیستون تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم