پیستون تیگو 7 پرو و رینگ پیستون تیگو 7 پرو

شناسه محصول: PR-FownixT7P-0429
در انبار
وظیفه و نحوه عملکرد رینگ و پیستون تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. پیستون تیگو7 پرو و رینگ تیگو7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر موتور فونیکس همچون واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو، میل لنگ تیگو 7 پرو، سوپاپ تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع رینگ و پیستون فونیکس تیگو7 پرو (Tiggo 7 pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

کاربرد و وظیفه رینگ و پیستون تیگو 7 پرو اصلی

رینگ پیستون تیگو ۷ پرو (Tiggo 7 pro) یک حلقه فلزی است که برای پر کردن شیار پیستون به کار می رود. به طور کلی رینگ تیگو ۷ پرو در شیار پیستون تیگو ۷ پرو نصب می شود. محفظه ای را با پیستون تیگو 7 پرو، آستر سیلندر تیگو 7 پرو، سرسیلندر تیگو 7 پرو و سایر اجزا برای انجام کار موتور تشکیل می دهد. در هر خودرو دو نوع رینگ پیستون وجود دارد: رینگ هوا (رینگ تراکمی یا رینگ فشاری) و رینگ روغن. رینگ هوا برای آب بندی مخلوط قابل احتراق در محفظه احتراق استفاده می شود، رینگ روغن برای پاک کردن روغن اضافی از سیلندر استفاده می شود. پیستون یک موتور بنزینی از دو رینگ هوا و یک رینگ روغن تشکیل می شود، در حالی که در موتور دیزل معمولاً از دو رینگ روغن و یک رینگ هوا بکارگیری می شود.

رینگ و پیستون تیگو 7 پرو اورجینال یک حلقه الاستیک فلزی با تغییر شکل انبساط بیرونی بزرگ است. در شیار حلقوی مربوطه مونتاژ می شود. رینگ های پیستون رفت و برگشتی و دوار به اختلاف فشار گاز یا مایع برای ایجاد مهر و موم بین سطح دایره ای بیرونی رینگ و سیلندر و یک طرف رینگ و شیار رینگ متکی هستند.

رینگ های پیستون در ماشین آلات قدرت مختلف مانند موتورهای بخار، موتورهای دیزلی، موتورهای بنزینی، کمپرسورها، ماشین های هیدرولیک و غیره استفاده می شود. به طور گسترده در اتومبیل، قطار، کشتی، قایق بادبانی و غیره استفاده می شود.

در این مقاله به معرفی رینگ تیگو 7پرو و پیستون تیگو 7پرو می پردازیم. یعنی هر آن چه که باید در مورد رینگ و پیستون تیگو7پرو بدانید. امیدواریم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری پیستون فابریک تیگو 7 پرو را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

اهمیت و نقش رینگ و پیستون تیگو 7 پرو

رینگ و پیستون تیگو 7 پرو جزء اصلی داخل موتور سوخت است. آب بندی گاز سوخت را همراه با سیلندر، پیستون و دیواره سیلندر کامل می کند. موتورهای پرکاربرد خودرو شامل موتورهای دیزلی و بنزینی است که به دلیل خواص سوخت متفاوت، رینگ های پیستون مورد استفاده نیز متفاوت هستند. حلقه های پیستون اولیه با ریخته گری شکل گرفتند. اما با پیشرفت تکنولوژی، رینگ های پیستون فولادی با قدرت بالا متولد شدند. با بهبود مستمر عملکرد موتور و الزامات زیست محیطی، عملیات های مختلف سطحی پیشرفته مانند پاشش حرارتی، آبکاری الکتریکی، آبکاری کروم، نیتریدینگ گاز، رسوب فیزیکی، پوشش سطح، عملیات فسفاته روی منگنز و غیره اعمال می شود. رینگ پیستون تا حد زیادی بهبود پیدا کرد.

 

عملکرد رینگ پیستون به چه صورت است؟

رینگ پیستون تیگو 7 پرو شامل چهار عملکرد آب بندی، تنظیم روغن (کنترل روغن)، هدایت گرما (انتقال گرما) و پشتیبانی (حمایت) است.

آب بندی: به آب بندی گاز، جلوگیری از نشت گاز از محفظه احتراق به داخل میل لنگ، کنترل نشت گاز و بهبود راندمان حرارتی اشاره دارد. نشت هوا نه تنها قدرت موتور را کاهش می دهد، بلکه روغن را نیز خراب می کند. جلوگیری از نشت گاز وظیفه اصلی رینگ هوا است.

تنظیم و کنترل روغن: روغن اضافی روی دیواره سیلندر با رینگ روغن تنظیم می شود. در موتورهای پرسرعت مدرن، توجه ویژه ای به نقش رینگ پیستون در کنترل لایه روغن می شود.

هدایت حرارتی: گرمای پیستون از طریق رینگ پیستون به آستر سیلندر منتقل می شود، یعنی رینگ ها نقش خنک کننده را ایفا می کنند. بر اساس داده های قابل اعتماد، 70-80 % گرمای دریافتی توسط قسمت بالای پیستون از طریق رینگ پیستون به دیواره سیلندر پخش می شود. همچنین 30-40 % از هوای خنک از طریق پیستون به سیلندر منتقل می شود.

حمایت یا پشتیبانی: رینگ پیستون، پیستون را در سیلندر نگه می دارد. از تماس مستقیم بین پیستون و دیواره سیلندر جلوگیری می کند. حرکت صاف پیستون را تضمین می کند. مقاومت اصطکاک را کاهش می دهد و از ضربه زدن پیستون جلوگیری می کند.

 

تا این جای کار « عملکرد و نقش رینگ پیستون تیگو 7 پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب در این خصوص را می توانید در مقالات بعدی مربوط به رینگ و پیستون تیگو 8 پرو و رینگ و پیستون ام وی ام ایکس 22 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید رینگ و پیستون اصلی و اورجینال تیگو 7 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت رینگ و پیستون تیگو 7 پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت پیستون تیگو 7 پرو و رینگ پیستون تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی تیگو 7پرو با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری در خصوص تعمیرات و نگهداری رینگ تیگو7 پرو و پیستون تیگو7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “پیستون تیگو 7 پرو و رینگ پیستون تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم