واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو

شناسه محصول: CHG-FownixT8P-0425
در انبار
واشر سیلندر تیگو 8 پرو پوششی مابین بلوک سیلندر و سر سیلندر است. وظیفه و نحوه عملکرد واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سرسیلندر موتور فونیکس مدل تیگو 8 پرو اصلی و متعلقات آن همچون واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 8 پرو اصلی ، سوپاپ تیگو 8 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت واشر سر سیلندر تیگو 8 پرو (tiggo 8 pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه اصلی واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو چیست؟

واشرهای سرسیلندر در موتور احتراق داخلی هر وسیله نقلیه قرار دارند. واشر به عنوان مهر و موم اتصال سر سیلندر موتور و بلوک موتور عمل می کند. به عبارت دیگر، واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو سدی است که محفظه احتراق را از مجرای خنک کننده و روغن جدا می کند. وظیفه واشر سرسیلندر (Tiggo 8 pro) آب بندی و حفظ فشار ایجاد شده توسط موتور در هنگام احتراق سوخت است. واشر سر سیلندر تیگو 8 پرو یک جزء مهم در زیر پوشش موتور است که بین سرسیلندر و بلوک موتور قرار دارد. هدف اصلی سرسیلندر، جلوگیری از نشتی روغن یا خنک کننده به داخل محفظه احتراق و آب بندی گازهای احتراق است.

این مورد، موتور خودرو را قادر می سازد تا انرژی کافی برای حرکت خودرو تولید کند. همچنین تضمین می کند که فرآیند احتراق داخلی آن به درستی کنترل می شود. همچنین گازهای سمی را از طریق سیستم اگزوز هدایت می کند و از خروج آن ها از محفظه احتراق جلوگیری می کند. واشرهای سرسیلندر خاص را از چندین لایه فولادی به هم پیوسته با الاستومر می سازند که دوام و چرخه عمر آن ها را افزایش می دهد.

 

چرا واشرهای سرسیلندر تیگو 8 پرو بسیار مهم هستند؟

هنگامی که سیلندر و موتور با سرعت های مختلف منبسط می شوند، توانایی کار آن ها کاهش می یابد و واشر نمی تواند شکاف تازه را ببندد. در این هنگام اقدامات اصلاحی باید در اولویت قرار گیرند زیرا در صورت ندیدن، منجر به مشکلات جدی و افزایش هزینه ها می شود. حتی یک نشتی جزئی واشر سر سیلندر تیگو 8 پرو می تواند باعث شود که موتور خودرو از کار بیفتد.

در این جا سعی خواهیم کرد یک نمای کلی از خرابی واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو، علائمی که باید جستجو کنید و هزینه تعویض واشر سیلندر فونیکس تیگو 8 پرو ارائه کنیم. بعد از آن اگر مکانیکی به شما گفت که واشر سرسیلندر تیگو8 پرو شما خراب است از او بپرسید چه مشکلی دارد.

عوامل متعددی واشر سیلندر تیگو 8 پرو را به بخشی جدایی ناپذیر از موتورهای احتراق داخلی تبدیل می کند. برای دستیابی به درک روشنی از واشرهای سرسیلندر موتور، درک نحوه عملکرد و ساخت موتور احتراق داخلی ضروری است.

  1. این یک کار استرس زا است

واشر سرسیلندر باید با فشارها و دماهای شدید روبه رو شود. وظیفه دارد از باقی ماندن گازهای شمع مولد فشار در محفظه احتراق اطمینان حاصل کند. کار برای آن سخت است، به این معنی که باید به درستی نگهداری شود.

محفظه احتراق از گرمای ناشی از احتراق و گازهای به سرعت در حال انبساط تشکیل می شود که پیستون را مجبور به پایین آمدن می کند. در این هنگام برای چرخاندن موتور، نیرو تولید می کند که در نهایت خودرو را به جلو می راند.

برای این منظور مهم، محفظه احتراق پیستون را در خود جای می دهد، بنابراین حداکثر فشار برای اطمینان از ادامه کار پیستون به درستی مورد نیاز است. واشر سرسیلندر باید نسبت تراکم را در داخل محفظه احتراق خودرو حفظ کند.

  1. به عنوان یک مانع عمل کند

واشر سرسیلندر نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند، و کانالی برای روغن و خنک کننده است. مسیرهای روغن و آب را از طریق بلوک موتور و سرسیلندر جدا می کند. این دو مایع اهداف کاملاً متفاوتی دارند، بنابراین باید هر دو جدا از هم نگهداری شوند.

 

نحوه خرید و قیمت واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 8 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید. همچنین برای دیدن تمامی لوازم یدکی و قطعات فونیکس می توان از همین لینک استفاده کرد.

هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص انواع واشر سیلندر تیگو 8 پرو و همچنین تعمیرات و نگهداری واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “واشر سرسیلندر تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم