واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو

شناسه محصول: CHG-FownixT7P-0425
در انبار
واشر سیلندر تیگو 7 پرو پوششی مابین بلوک سیلندر و سر سیلندر است. وظیفه و نحوه عملکرد واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سرسیلندر موتور فونیکس مدل تیگو 7 پرو اصلی و متعلقات آن همچون واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو اصلی ، میل لنگ تیگو 7 پرو اصلی ، سوپاپ تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت واشر سر سیلندر تیگو 7 پرو (tiggo 7 pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

وظیفه اصلی واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو چیست؟

موتور ماشین یک قطعه اصلی و کلی محسوب می شود که خود از چند قسمت مهم تشکیل می شود. موتور ماشین از بالا به پایین متشکل از قطعات: روکش سوپاپ یا همان پوشش محفظه سوپاپ، سرسیلندر، بلوک سیلندر و مخزن روغن است. بین هر یک از این چهار قسمت سه واشر وجود دارد. واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو مابین سرسیلندر و بلوک سیلندر قرار دارد.

بدون وجود این سه واشر، عملکرد آب بندی موتور آسیب می بیند. هنگامی که عملکرد آب بندی تحت تاثیر قرار می گیرد، قدرت موتور کاهش می یابد. اگر عملکرد آب بندی این سه واشر به خصوص واشر سرسیلندر (tiggo 7 pro) کاهش یابد، موتور نیز روغن نشت می کند. پس از این اتفاق، واشر باید بلافاصله تعویض شود، در غیر این صورت بر عملکرد طبیعی موتور تأثیر می گذارد.

 

علائم فلاشینگ واشر سیلندر تیگو 7 پرو چیست؟

اگر واشر سرسیلندر شسته شود، عملکرد آب بندی واشر سیلندر ضعیف خواهد شد. در نتیجه فشار در سیلندر موتور کافی نیست و روغن موتور نشت می کند. اگر این واشر خراب شود یا بشکند، باعث افت فشار سیلندر و در نتیجه مشهودترین علامت آن کاهش قدرت موتور است. همچنین اگر واشر سرسیلندر بشکند، ممکن است مایع خنک کننده موتور وارد موتور شود. سپس مایع خنک کننده در داخل سیلندر موتور می سوزد، به طوری که در هنگام کار کردن موتور باعث می شود که لوله اگزوز دود سفید متصاعد کند. پس از خراب شدن واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو، توصیه می شود که صاحبان خودرو فوراً آن را تعویض کنند. در غیر این صورت ممکن است خرابی های جدی تری ایجاد کند.

در صورت وجود ترک در واشر سرسیلندر چه باید کرد؟

اگر واشر سرسیلندر ترک خورده باشد، نیاز به تعویض فوری دارد. در غیر این صورت بر عملکرد طبیعی موتور تأثیر می گذارد. همان طور که در بالا گفتیم واشر سرسیلندر همان واشر بین سرسیلندر و بلوک سیلندر است. هنگامی که موتور در حال کار است، دما و فشار واشر سرسیلندر نسبتاً بالا است. بنابراین پس از استفاده طولانی مدت، واشر سیلندر ترک خواهد خورد. در نتیجه برای جلوگیری از خسارات اگر بازرسی بلند مدت از واشر سرسیلندر در دستور کار رانندگان قرار بگیرد بهتر است.

تعویض واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو چگونه انجام می شود؟

هنگام تعویض واشر باید برای تعویض به نمایندگی اصلی مراجعه کنید و قطعات اصلی را انتخاب کنید. قابلیت اطمینان و دوام قطعات اصلی بهتر است. برای تعویض واشر سیلندر باید سرسیلندر را جدا کرد. هنگام نصب مجدد سرسیلندر، پیچ ها باید با توجه به گشتاور مشخص شده سفت شوند، برای سفت کردن پیچ های موتور باید از آچار گشتاور مخصوص استفاده کنید. هنگام بستن پیچ های موتور، حتماً دنباله و گشتاور را رعایت کنید. در غیر این صورت باعث ایجاد تنش ناهموار بر واشر سرسیلندر می شود که تاثیر جدی بر عملکرد آب بندی و عمر مفید واشر خواهد داشت.

نحوه خرید و قیمت واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید. همچنین برای دیدن تمامی لوازم یدکی و قطعات فونیکس می توان از همین لینک استفاده کرد.

هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص انواع واشر سرسیلندر و همچنین تعمیرات و نگهداری واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “واشر سرسیلندر تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم