واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو

شناسه محصول: CHG-FownixA6P-0424
در انبار
واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو پوشش و حائلی مابین بلوک سیلندر و سر سیلندر است. وظیفه و نحوه عملکرد واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سرسیلندر موتور فونیکس مدل آریزو 6 پرو اصلی و متعلقات آن همچون واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو اصلی ، میل لنگ آریزو 6 پرو اصلی ، سوپاپ آریزو 6 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت واشر سر سیلندر آریزو 6 پرو عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو اصلی و وظیفه آن چیست؟

واشر سرسیلندر موتور که به آن واشر سیلندر نیز می گویند، یک عنصر آب بندی الاستیک است که بین بلوک سیلندر و سرسیلندر قرار می گیرد. از آن جایی که صاف بودن مطلق بین بلوک سیلندر و سرسیلندر غیرممکن است، واشر سرسیلندر اریزو 6 پرو (Arrizo 6 pro) برای جلوگیری از خروج گاز فشار بالا، روغن روان کننده و آب خنک کننده در بین آن ها لازم است. طول عمر واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو بین 3 تا 5 سال اعلام می شود. کم یا زیاد شدن مدت عمر واشر سیلندر به نوع خودرو و شرایط نگهداری از آن بستگی دارد.

 

انواع واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو و طبقه بندی آن

دو نوع واشر سر سیلندر وجود دارد:

  • واشر سیلندر کامپوزیتی: تشک فلزی آزبست بر پایه آزبست است و با مس یا فولاد آستر می شود. برخی از تولیدکنندگان از سیم های فولادی بافته شده یا ورق فولادی سوراخ دار به عنوان اسکلت استفاده می کنند. اما برخی دیگر حلقه های فلزی را در اطراف سوراخ سیلندر برای بهبود استحکام اضافه می کنند. مزیت این مورد این است که قیمت پایین تر است، اما قدرت ضعیف تر است. از آن جایی که آزبست برای بدن انسان سرطان زا است، استفاده از آن در کشورهای متمدن متوقف شد.
  • واشر سیلندر فلزی: پد فلزی از یک صفحه فولادی صاف با خطوط برجسته الاستیک در قسمت آب بندی ساخته می شود. که با خاصیت ارتجاعی خطوط برجسته و عملکرد درزگیر مقاوم در برابر حرارت مهر و موم می شود. در خارج از کشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای آن استحکام بالا و اثر آب بندی خوب است، اما هزینه ساخت نسبتاً بالا دارد.

 

ساختار و ویژگی های واشر سرسیلندر فلزی چیست؟

ساختار واشر سرسیلندر فلزی از یک صفحه پوشش بالایی، یک صفحه هسته و یک صفحه پوشش پایین تشکیل می شود.

صفحه هسته واشر سر سیلندر فلزی: با استفاده از مواد فولادی کم کربن، صفحه هسته با حلقه برجسته آب بندی با مهر زنی تشکیل می شود و سپس سطح با پوشش لاستیکی کاور می شود. عملکرد حلقه برآمده آب بندی، تقویت استحکام دهانه سیلندر محفظه احتراق و مقاومت در برابر ضربه دمای بالا و فشار بالا است. نقش پوشش هسته، جبران ناهمواری پوشش است.

صفحات روکش بالایی و پایینی صفحه هسته واشر سرسیلندر فلزی: سطح مواد فولادی ضد زنگ را با لاستیک پوشش می دهند. صفحات پوششی بالا و پایین را با حلقه های برجسته با مهر زنی می سازند. حلقه برجسته آن به دو دسته نیمه تقویتی و تمام تقویتی تقسیم می شود. عملکرد و هدف آن، آب بندی آبراه و راه نفت است. نقش صفحه پوشش، جبران ناهمواری سرسیلندر است.

 

دامنه کاربرد واشر سیلندر فلزی را نام ببرید؟

واشر سرسیلندر فلزی برای اتصالات مقاوم در برابر دمای بالا، فشار بالا، هوابند، ضد آب و روغن بند موتورهای مختلف خودرو مناسب است. شاخص های عملکرد فنی جامع آن از شاخص های واشر سیلندر آزبست و واشر سیلندر بدون آزبست فراتر می رود.

 

نحوه خرید و قیمت واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید. همچنین برای دیدن تمامی لوازم یدکی و قطعات فونیکس می توان از همین لینک استفاده کرد.

هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص انواع واشر سرسیلندر و همچنین تعمیرات و نگهداری واشر سرسیلندر اریزو 6 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “واشر سرسیلندر آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم