دسته موتور تیگو 8 پرو

شناسه محصول: EH-FownixT8P-0423
در انبار
وظیفه و نحوه عملکرد دسته موتور تیگو 8 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. دسته موتور چپ تیگو 8 پرو اصلی، دسته موتور راست تیگو 8 پرو اصلی، دسته موتور عقب تیگو 8 پرو اصلی و دسته موتور جلو تیگو 8 پرو اصلی در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع دسته موتور تیگو 8 پرو عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید.

شرح

مشخصات دسته موتور تیگو 8 پرو اصلی و وظیفه آن چیست؟

می دانیم که وقتی موتور شروع به کار می کند و در حین کار، لرزش های خاصی ایجاد می کند. در فرآیند ساخت خودرو، به منظور جلوگیری از انتقال این لرزش ها و ارتعاشات موتور به کابین خودرو، دسته موتور را تعبیه کرده اند. عملکرد اصلی دسته موتور تیگو 8 پرو این است که لرزش و ارتعاشات ناشی از کار کردن موتور را بافر کند. یک جزء لاستیکی روی دسته موتور وجود دارد. قسمت های لاستیکی دسته موتور برای تثبیت بین پایه موتور و بدنه استفاده می شود. این قسمت می تواند به طور موثری لرزش موتور و رزونانس ایجاد شده در حین کار موتور را از بین ببرد. همچنین موتور را نرم تر و پایدارتر می کند و به راننده اجازه کنترل می دهد تا هنگام رانندگی در کابین خودرو احساس راحتی کند.

اگر یکی از دسته موتورها آسیب ببیند. ارتعاش ایجادی توسط موتور باعث می شود که کل بدنه در یک ارتعاش قرار گیرد. در این زمان، موتور تعادل خود را از دست می دهد، که باعث می شود دسته موتورهای دیگر راحت تر آسیب ببینند.

دسته موتور تیگو 8 پرو هر چند وقت یکبار باید تعویض شود؟

طول عمر دسته موتور تیگو۸ پرو با توجه به مدل و کاربری آن متفاوت است. دسته موتورهای متعددی وجود دارد که شامل دسته موتور راست، دسته موتور چپ، دسته موتور جلو و دسته موتور عقب هستند. بنابراین طول عمر دسته موتورها با موقعیت های مختلف، متفاوت است. زمانی که به ماشین ضربه شدید می خورد، ممکن است باعث شکستن دسته موتور شود؛ حتی اگر یک ماشین صفر کیلومتر باشد. به طور معمول، عمر دسته موتور برای هر خودرو متفاوت است ولی به طور تقریبی زمان تعویض دسته موتور حدوداً هر از 50000 کیلومتر است.

چگونه می توانیم لاستیک دسته موتور آسیب دیده را تشخیص دهیم؟

اگر خودرو صداهای وزوز و لرزش های غیرعادی می دهد، در این زمان باید صاحب ماشین توجه کند. ممکن است قطعه ای از موتور خودرو خراب باشد. اما محتمل ترین دلیل این است که دسته موتور شما نیاز به تعویض دارد. در این زمان صاحب خودرو باید به تعمیرگاه برود تا ببیند دلیل آن چیست.

 

نحوه خرید و قیمت دسته موتور چپ راست جلو و عقب تیگو 8 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت دسته موتور تیگو 8 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 8 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 8 پرو مراجعه کنید. همچنین برای دیدن تمامی لوازم یدکی و قطعات فونیکس می توان از همین لینک استفاده کرد.

هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص تعمیرات و نگهداری دسته موتور چپ تیگو8 پرو، دسته موتور راست تیگو 8 پرو، دسته موتور جلو تیگو8 پرو و دسته موتور عقب تیگو8 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 8 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دسته موتور تیگو 8 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم